![]() |
Op welke muziek kan jij niet stil zitten?
Misschien een zinloos topic, maar ik vraag het me echt af, want zelf kan ik nooit stil zitten als ik Hardcore en/of Hardstyle luister. Ik zit altijd te bouncen en te ''headbangen'' achter m'n pc :D !!
|
ik kan ook bij hardcore en hardstyle niet stilzitten, dan loop ik meteen naar de uitknop of als dat niet gaat de kamer of zaal oid uit
|
Eigenlijk alle muziek die ik lekker vind.
|
Als ik wil kan ik altijd stil zitten natuurlijk, maar zonder bijdehandterij: The Prodigy
|
Citaat:
|
Bij veel muziek die ik dig
|
ska
|
Citaat:
|
bij prodigy/fear factory/tekno word ik helemaal gek en breek ik de hele kamer om me heen af (y)
:) |
Eigenlijk kan op elke muziek wel stil zitten.
|
60's garage rock
en garage punk |
Drum and Bass is moeilijk om me bij te bedwingen...
|
Drum n bass en vette funk
|
zoveel, maar op dit moment, car wash van x-tina, jimmy eat world en dan knoert hard....uhmz....k's choice believe.... :)
|
splattergrind, oeh, de spasmes komen al boven....
|
Citaat:
|
Punk en (jajaaa) emo.
|
electro en the hives
|
electro
|
the go! team
|
als ik mn best doe kan ik best stil blijven zitten.
maar bij noise, blije jpop en nog wat dingetjes krijg ik t toch wel moeilijk. |
Citaat:
|
rage against the machine- killing in the name/ township rebellion :D :D :D
|
Citaat:
|
Allen carwash vink 3 x niks Hoewle ik xtina een goede zangeres vind hur, maar dat nummer... :confused: :o
|
|
Citaat:
HEEFT CHRISTINA GOEDE NUMMERS DAN??!! (n) (n) (n) ik moet toegeven dat carwash al een eeuwigheid in mijn hoofd zit, :bloos: MAAR TOCH |
Mijn favo muziek blijft toch evanescence en within temptation ensow.. Alleen kga t niet meer zingeuh want Dat optreden ging nie helemaal goed.. Gothic is leuk maar vreselijk hoog. Verder ben ik naar het concert van de RHCP geweest en daar stil zitten gaat natuurlijk niet... :p :D
|
Citaat:
|
k heb gehoord dat anthony een cleopatra-hairdo had.
(y) JOHN IS MY HERO (y) |
Citaat:
NEEEN, ik vind het schapen gejank (janken schapen?) |
Citaat:
|
Moeilijk stil zitten heb ik vooral bij black metal (nee, geen slipknot voor de niet zo insiders onder ons :p ) Bands als Emperor, Dark Throne, 1349. Maar dat zal veel van jullie vrijwel niets zeggen... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn voet beweegt altijd. dus ik zit eigenlijk nooit stil. ook als het stil is. |
Laidback Luke live @ Innercity '02. Een oudje, maar zó verschrikkelijk funky - echt heerlijk! (y)
|
Prodigy! :)
|
Citaat:
|
Als ik oa Flogging Molly hoor wil ik altijd gaan springen en bewegen. Maar ik kan ook stil blijven zitten.
|
Citaat:
ontopic: bij de meeste zaken ga ik meedrummen op tafelranden. Bij extreem homofiele muziek sla ik aan het dansen :bloos: |
gewoon muziek die ik mooi vind, en dat met name de muziek die al 100000 keer gehoord heb, e.g. maiden, metallica, en dire straits.
niet dat ik dan hysterisch ga springen enzo, maar onbewust lichte spasmen in vingers/voeten/benen/hoofd. en ik ga teksten meemompelen |
Citaat:
|
Bij Frans Bauer kan ik niet stilzitten; als ik het hoor sta ik op en zet ik het uit.
|
Ehm...
Bij punk natuurlijk niet. En bij Let's get retarded oowk nie;). Enne... je hebt gewoon van die muziek, dan MOET je wel bewegen! |
bij metallica vorig jaar zat voor mij een groep kampers die in elke adempauze van James begonnen 'heb je even voor mij' te zingen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hangt van mn bui af, maar meestal op d'n'b en punk en ska
maar sommige hiphop ga ik ook wel van wiebelen en krijg ik zin om te dansen en sommige muziek ga ik van gillen en rennen en meppen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |