![]() |
[Waargebeurde verhalen] op RTL 4 elke woensdag.
RTL 4 zend elke week om half negen een film uit die gaat over een waargebeurd verhaal. Ik kijk dit altijd. Want ik vind dat altijd wel interessant om te zien. Alleen zijn de verhalen wel heel zielig en ik moet er meestal bij huilen. Wie kijkt deze films nog meer? En misschien kunnen we in dit topic praten over de afleveringen die we gezien hebben en bijvoorbeeld ook over de mensen die in deze films voorkomen. Lijkt me leuk want ik wil mijn meningen weleens delen met anderen. Bedankt!
|
ik heb het gister toevallig gezien.. normaal kijk ik het nooit maar de film heette Rivals (die ik al een keer had gezien) over een jaloers hip meisje die later een ander meisje vermoord... het is waargebeurd maar het is getikt. Als je zo jaloers bent en uit op moord.
|
Ik heb er twee weken geleden één gezien, geloof over zo'n paranormaal begaafde vrouw. Ik vond deze wel mooi, maar meestal kijk ik niet. Heb geen tijd en zin om uitgebreid een film te gaan zitten bekijken.
|
ik keek het altijd, maar het laatste jaar niet meer. die van gisteren wel gezien!! dat iemand zo ver kan gaan..
|
Die films vind ik altijd zo flauw (n) ..
|
Heb ze onderhand allemaal wel gezien maar goed.
Die van gister was echt TE ziek gewoon. Dat meisje, die poulaire, was echt eng. Die kop :| Angstaanjagend gewoon. Helemaal freaky dat t dus echt gebeurd is...damn. Mja jammer dat die films altijd zo slecht zijn haha. Mja ik kijk soms wel, leuk tijdverdrijf, er is toch niks beters op tv op woensdagavond... |
Ik vind het hele goede films, al kan je soms haast niet geloven dat het waargebeurd is. Sommige verhalen zijn gewoon te ziek voor woorden.
Ik heb ze bijna allemaal wel gezien, ik heb sommigen zelfs 2 a 3 keer gezien. |
Ik heb gister de helft gezien, het begin en het einde, en ik had op teletekst gelezen waar het over ging, dus ik kon het op het eind nog redelijk volgen. Ja, het trekt mij ook wel om er naar te kijken, maar ze zijn altijd zo dramatisch en dan moet ik ook huilen en dan is het niet leuk meer, als ze altijd slecht aflopen bedoel ik.
Ik kijk er dan ook bijna nooit naar. |
ik kijk ze vaak, maar ik heb ze allemaal al 1 tot 3 keer gezien. niet echt vreemd dat jij gaat huilen, het zijn echt dramatische films..da meisje van gister is echt gestoord!!
|
Oversentimentele crap. Heb wel eens zo'n film gezien, maar het is allemaal behoorlijk gedramatiseerd.
|
Over het algemeen behoorlijk slechte films. Waargebeurd of niet, ik vind het niks.
|
Jezus wat walgelijk dit :D
|
Citaat:
:D :D :D (y) |
ik het altijd van die sentimentele zeikfilms
daarbij zijn het altijd van die low-budgetfilms |
Het zijn walgelijke TV produkten, dingen.... Ze hebben het recht niet om zichzelf films te noemen.
|
fot the record: ik huil niet bij deze films hoor ;) daar zijn ze te crappy voor :p
|
die van woensdag vond ik wel goed, was namelijk al een tijdje het echte verhaal aan het volgen op:
http://www.buckweb.org/Tabs/index.htm en op http://freelisalambert.com/ zo blijkt wel dat het verhaal op tv niet helemaal klopt.. |
Citaat:
|
Ik heb er wel eens een paar gezien, maar de laatste paar jaar kijk ik ze nooit meer. Vreselijke films vind ik het eigenlijk..
|
Vreselijk, wat een B-films zijn dat (n) :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |