![]() |
Van hoeveel 'producten' maak jij elke ochtend gebruik?
Hallo iedereen,
ik vroeg me af van hoeveel producten jij gebruik maakt, voordat je klaar bent om naar school te gaan. Mijn lijstje: -tandpasta -shampoo -douchegel -haargel Hmm misschien komt er bij iedereen wel hetzelfde uit maar toch... ik ben wel benieuwd. Liefs, Kronkel |
Haha oeps ik ben dr nog wat vergeten
-oogreinigingsprut -tonic -creme -make-up |
tandpasta
deo kort lijstje :D |
- Waterleidingbedrijf Noordoost-Gelderland.
- Aardgas (geen idee wie het aanbiedt) - Wella New Wave gel. - Badedas (what's in a name) douchegel/shampoo. - [edit]Ohja, ook deo en aftershave natuurlijk [/edit] |
Uhm..
zeep douchegel soms shampoo (doe ik meestal s avonds) tandpasta deo dagcreme make up |
dit eigenlijk ieder moment van de dag...
"AIR" om te ademen... Water Zeep Scheermes (wisseld met dag) Tandpasta Gel |
Verzorgingsproducten neem ik aan:
Haarspray dagcreme make-up..maar welke make-up verschilt van dag tot dag maar igg. mascara en foundation. Tandpasta Water Deo |
Alleen tandpasta en een flinke plens water.
|
Oja, en deo, soms:o
|
- Tandpasta.
- Deo. - Shampoo soms, maar was meestal mn haar 's avonds. - Dagcreme. - Facewash. - Douchegel. - Wax/haarlak/gel soms. - Make-up. (Vaak alleen mascara, tijdnood) - Vaseline/labello op m'n lippen. - Parfum. - Bodylotion. Ehmz.. dat was het? |
bed
computer kabel (internet/tv) gas electriciteit douchegel ketel (voor warm water :D) shampoo gel tandpasta iets voor me gezicht brood (vers van de bakker :D:D) kaas (vers van NEE geen kaasboer maar supermarkt) ontbijtkoek yogo :D dat was het zo een beetje ..... |
Shampoo
Douchegel Tandpasta Owja Deo 4 dus. (en dus toch geen 3) |
douchegel, shampoo, cremespoeling, tandpasta, dagcreme, deodorant..
6 stuks dus ;) |
* water
* tandpasta * gezichtsverfris iets (word je wakker van :)) * shampoo * douchgel * make-up * dagcreme o.i.d. * iets in m'n haar (iets van wax ofzo) * deo |
-deo
|
~water
~tandpasta ~haarlak ~eyeliner (af en toe) ~mascara ~deo |
-water
-(geen flauw id eigenlijk) waarmee wij ons water verwarmen -tandpasta -nivea zalf -mascara -deo -schuim voor haatjes/gel voor haartjes -eau de toilet -zuurstof ook ja |
-Water
-8x4 of impulse deodorant -Normaderm reinigingsgel -Tandpasta en - borstel -Borstel en kam -l'Oréal Remix -Kruidvat Gel -Pschitt Gel (juah dat allemaal door elkaar) -Hydrafresh fluid -Normaderm camouflagestick -Miss Helen poeder -Kruidvat mascara en oogpotlood En eventueel nog meer make-up. |
3 producten
|
water (joh)
douchegel iets voor in m'n haar make up tandpasta lenzenspul deo en als ik droog gezicht heb creme en trouwens ook weer maar dan meestal andere creme (wauw) wanneer ik droge handen of benen ofzo heb... (van douchen..) |
tandpasta
deo als ik tijd heb beetje make up |
tandpasta
deo haargel haarlak creme |
tandapasta
Deo soms make-up water haarlak HMmzzz...dat was het wel :) |
als ik weinig tijd heb:
- water (duh) - tandpasta - oogmake-up remover - creme - make up - deo |
tandpasta
water deo doe ik niet meer aan vloetje + plukje oxelhaar (shag) groene zeep, haarlak |
- water
- douchegel - deo - tonic - meloen-zaadjes creme-iets van de bodyshop - als ik er nog tijd voor heb: make-up |
tandpasta
zeep deo (8x4) aftershave (versace black jeans) dagcreme :) |
Owkee,
*water *reinigingsmelk, om lekker wakker te worden, zacht huidje! *Make-up (oogschaduw en mascara) *Deo *Eau-de- toilette (meestal als ik ut niet vergeet) *Haarspray *Bungeejump of klei of kauwgom voor in me haar haartjes!! *Tandpasta :D |
Citaat:
|
*water
*soms douchegel en shampoo *reinigingstonic *deo *wattenschijfjes *tandpasta *make up *haarmousse *haarelastiekjes en speldjes *soms luchtje *en ik maak ook gebruik van producten voor m'n ontbijt, maar beetje overbodig om hier neer te zetten;) |
kleren (zwart)
licht (zomer daglicht winter lampen/0 wc (mijn eigen) make-up (voor de ogen zwart) deo (8*4) parfum (gloria, ultra violette, enz) tandpasta (vieze) tandenborstel (oude) eten (brood) drinken (appelsientje) pillen (vanalles) |
water,zeep,tandpasta,oogpotlood,lensvloeistof
|
-water
-soms douchegel en shampoo, maar douche meestal 's avonds -make-up -haarmousse/gel -haarelastiekjes/clip oid -tandpasta -deo -dagcreme -parfum -soms handcreme -labello |
-water
-deo -make-up(mascara,oogschaduw) -tandpasta -blistex soms geurtje en mousse of wax in mn haar |
Citaat:
Palmolive Clearasil Stylinggel van de C1000 :) Gelwax van eeh... Bekend merk :). Soms haarlak (erg he) van Kruidvat En da wast. |
-stimycine(tegen puisten)
-tandpasta -zeep -deo |
face wash
tonic cremetje deo tandpasta make-up |
alle gebruikelijke nutsvoorzieningen, zeep, tandpasta, scheerschuim, douchegel en shampoo, aftershave, deo, eventueel luchtje, wella gel (dezelfde als Wouter) en sinds kort de aardbeienlabello :o
|
Citaat:
|
altijd:
douche tandpasta zwitsal op t wangetje (lekker zacht) deo geurtje beetje wax soms: shampoo douchegel gezichtreinigingsmelk tonic mascara oogpotlood |
Elke dag: Water, douchegel, gezichtsschoonmaakprut. ( Kruidvat huismerkt ofzo ) creme, deo, haargum, mascara
Niet elke dag: Shampoo ( voor geverfd haar ), andere make up ( oogpotlood, eyeliner, camouflage enz. ) bodylotion, haarlak. Ow ja, en tandpasta ook elke dag natuurlijk :) |
Pfoe, da's pittig...
-Water -Lenzenvloeistof :p -Oogmake-up remover (ik doe dat altijd 's morgens ipv 's avonds) -Gezichtstonic -Dagcreme -Mascara -Oogpotlood -Oogschaduw -Deo -Tandpasta Zoiets... :confused: |
shampoo
douchegel water reinigingszooi voor me gezicht haarlak en wax+elastiekjes en knipjes deo tandpasta+tandenborstel kam soms parfum bodylotion make-up |
hmmmm
water wet look gel, soms elastiekjes speldjes sjit/haarlak reinigingsspul cremetjes deo parfum makeup kam pilletjes body lotion btje iets op mn lipjes woja en tandpasta en soms mondwater |
*Reinigingsgel
*moisturizer *10000 soorten makeup :rolleyes: |
Water
Douchegel Shampoo (niet iedere dag) Dagcreme Mascara Luchtje Deodorant Tandpasta Klei voor in mijn haar (Sebastian) |
nou eens kijken, meestal ga ik de avond van te voren douchen, maar als dat niet het geval is dan :
- douchegel, - shampoo. en altijd deze dingen hieronder: - tandpasta, - deo'tje, - en make-up (mascara, het is maar school zeg. hihi!), doeg kusss :rolleyes: |
ligt eraan... ik wordt wakker door m'n Yoko wekkerradio, maar dat product gebruik ik niet echt 'sochtends... ik gebruik het 'savonds, en 'sochtends ben ik er de dupe van.. maargoed als ik dan niet heel hard naar m'n bus moet rennen dan gebruik ik:
Murrays Superior Hairdressing Pomenade wat ik smelt met m'n Hit :) Company föhn (jah die smiley hoort erin! zo staat het ook op de föhn gek genoeg) eventueel mijn Phillips Phillishave Coolskin River Cola Aquafresh Natural Whitening als ik veel tijd heb dan gebruik ik voor het Aquafresh Natural Whitening gedeelte bruin volkoren brood van Het Stoepje met Hella Halvarine met kaas erop o.i.d. als ik dan nog tijd overheb dan gebruik ik een USA nylon 1mm op een Ibanez RG of een spaanse van een onbekend merk daarna maak ik gebruik van een Connexxion Interliner of een Connexxion Lijnbus, en daarna weer van een Connexxion lijnbus of eventueel van een Trein van de Nationale Spoorwegen... dan gebruik ik verder niet veel producten meer die ochtend... misschien wat computers o.i.d. maar dat is irrelevant want dat zijn nauwelijks producten te noemen |
Citaat:
jepz...dit is ook wat ik gebruik..! alleen in plaats van labello gebruik ik lipgloss! :) (y) |
tandpasta
deo water :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |