![]() |
Leuk tijdverdrijf of steun...
is jouw partner echt een steun in je leven of is hij/zij gewoon heel leuk als opvulling en iets waar je je tijd aan kan besteden???
|
ik heb er geen. Als ik er 1 zou hebben, zou het tijdverdrijf zijn, dat "leuk" valt meestal erg tegen
|
beetje depri???
|
Citaat:
Nee ik ben niet depri, dat hebben alleen brakke jongetjes en aanstellerige meisjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er geen. Het zou meer dan alleen tijdverdrijf zijn maar niet 'een steun' want dan lijkt het net alsof je in de grootst mogelijke ellende zit en zonder die persoon helemaal instort. Ik heb alleen geen goed woord voor wat het wel zou zijn.
|
mijn vriend is zoveel meer dan alleen maar een 'steun'...
|
Citaat:
|
Citaat:
OT. Tijdverdrijf vooral... |
Ik wil dat een vriendje meer is dan alleen leuk tijdverdrijf, anders vind ik het niet de moeite waard om aan te beginnen. Ik vermaak me nu al prima.
|
Citaat:
|
Als ik aan iemand tijd zou moeten besteden om mijn leven 'een beetje leuk te laten zijn' besteed ik wel tijd aan mezelf ;)
En als ik een vriend zou hebben, zou deze in eerste instantie leuk tijdverdrijf zijn, maar hoe langer de relatie duurt toch wel een bepaalde (belangrijke) rol in mijn leven spelen... |
Allebei wel, maar wel in goede mate. Als ik verdrietig ben is hij er wel voor me, maar hij gaat mijn verdriet dan niet compleet serieus nemen, maar een beetje relativeren. Dat is fijn :) (Hij neemt míj overigens wel serieus, maar probeert mij in te laten zien dat ik me niet zo druk hoef te maken bijvoorbeeld.)
Als ik niets te doen heb, wil hij best samen iets doen, maar ook niet altijd. Mja, hij is gewoon net als ik eigenlijk :P |
Citaat:
In het echt en op het forum ben stabiel. Zelfs al zeik ik iemand helemaal de grond in, ben ik nog de rust zelve. Ik maak me nooit druk of kwaad. Als jij alles zo serieus wilt zien moet je dat zelf maar weten, daar ben je immers een vrouw voor |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Beide, ik heb altijd een leuke tijd met hem maar als het minder gaat is hij ook een steun. |
Allebei, dikke duh. Hij is multifunctioneel (y)
|
vooral steun....kan alles bij m kwijt....hij is mijn allerliefste :)
|
Citaat:
|
o god, ik ben zowiezo helemaal niet zo van de relaties... maar als je een relatie aangaat om de verveling tegen te gaan dan heb je wel een heel saai leven :nono: en ik haat het al helemaal als mensen een relatie aangaan zodat ze op iemand terug kunnen vallen in slechte periodes(n) ik zal me ook flink gebruikt voelen als een vriendje zoiets bij mij zou flikken... ik zal dus alleen een relatie met iemand aangaan als ik verliefd op diegene ben(y)
|
meestal een beetje tijdverdrijf, of eigelijk meestal een resultaat van een opvlieging :rolleyes:
ik heb nu met iemand met wie ik alleen heb als ik haar tegen kom, erg top (y) geen bellen en relatie :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |