![]() |
Probleem
Beste mensen,
ik heb wat probleempjes. Ik houd er van om mijn schaamhaar te scheren. Maar telkens als ik dit doe, doet het verdomde veel zeer. Ik wil het liefst alles weg, maar zelfs mijn bikinilijn scheren doet ontzettend veel pijn. Herkennen jullie dit? Wat kun je er aan doen? Tips? Etc. |
==> lichaam en gezondheid???
|
doet het scheren zélf pijn? Dan is je mesje te bot of je bent niet voorzichtig genoeg, of je huid is extreem gevoelig. Gebruik je wel scheerschuim of scheergel?
Rode bultjes naderhand kun je ook voorkomen door scherpe &veilige mesjes te gebruiken, scheerschuim/gel te gebruiken en voorzichtig te zijn, en ook door er naderhand een speciale lotion op te smeren of gewone (ongeparfumeerde) bodymilk. |
scheren na het douchen is ook niet zon goed idee ( bij mij blijft het dan aan elkaar hangen en is het lastiger scheren :( )
( mischien deed je het steeds na het douchen? ) |
Probeer anders eens ontharingscrème, -wax of -strips.
Misschien is je huid gewoon te gevoelig voor het scheren. Maar dit hoort meer op L&G geloof ik. :) Tenzij je wilt weten of de rode bultjes na het scheren invloed hebben op de geilheid van de partner oid. :p |
Gebruik schuim en een góed scherp mesje. Je kan, wanneer het nodig is, ook eerst je haar kort knippen, zodat je mesje niet over zoveel haar moet. Gebruik genoeg schuim, en spoel je mesje met warm water telkens af (niet koud en ook niet heet!), na het scheren goed masseren met bv. bodylotion (een simpele, geen parfum erin ofzo). Soms kan douchen helpen je huid zacht te maken, dat kan je proberen van te voren.
|
Citaat:
|
Hey, dank jullie wel tot nu toe. Misschien inderdaad meer een topic voor lichaam en gezondheid etc... Nog meer tips?
|
Eerst met de haarrichting mee, dan pas de tweede keer er tegenin.
:) |
Citaat:
|
niet iedere dag doen, dan snijd je je hele huid kapot.
|
en niet de mach 3 van je broertje gebruiken
|
Citaat:
|
Dit topic hoort eigenlijk op L&G. :)
Maar aangezien daar behoorlijk veel topics over schaamhaar scheren staan (2 per pagina ofzo), sluit ik deze in plaats van 'm te verplaatsen. Ik hoop dat je op L&G kunt vinden wat je zoekt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |