![]() |
'Verdachte moord op Van Gogh is Mohammed B.'
Citaat:
|
En de reden dat je een nieuw topic opent is?
|
dood aan alle mohammed B's
dat word een bloedbad morgen :cool: Edit: en voor alle mensen die het niet doorhebben dit is sarcasme rascime is wel wat anders hoor :rolleyes: |
(y)
|
Citaat:
|
niet omdat ik commentaar wil op het feit dat ik een nieuw topic open.. that's 4 sure
|
dude wat is je punt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
uhuh :rolleyes: |
Ik probeer niet toe tegeven aan de neiging om het topic vol te spammen
*applausje voor mijn beheersing* |
Citaat:
mij lukt et niet meer :( |
Citaat:
Zullen we het eens hebben over... Senseo koffie, bijvoorbeeld... Lekker? Niet lekker? Waarom wel/niet? |
Citaat:
nah ik heb dus zo'n seseo ding en vond het echt uber lekkere koffie , maar nu smaakt het heel erg waterig en heb em al doorgespoeld en shit maar nog steeds waterig :eek: :eek: :( |
Citaat:
Koffie bah geef mij maar thee |
Koffie en thee :cool:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahhhhhhhhhhhhh racisme ahhhhhhhhh ahhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhh paniek ahhhhhhhhhh ahhhhhhh :eek:
:| |
Citaat:
Waar je misschien eens naar moet kijken is of het er aan de zijkant langs kan of misschien ergens verstopt zit... |
lol
:D |
Citaat:
Goeie oude tijd :( |
Citaat:
Hmm ja ik heb die Dark van D&E en heb al gekeken of et ergens langs liep, en idd ja er lag op de grond een plas kostbare koffie :( dus k kijken waar het vandaan kwam, maar niet gevonden, loopt geen spoor naar benede ofzo. dus ja :( |
Ja, die trut was toen ook al op haar teentjes getrapt vanwege mijn oude avatar 'waarin een hakenkruis verborgen zat', wat de nieuwste graffitytrend was volgens haar :rolleyes:
Wel raar voor iemand die normaal alleen op onzin post trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
ja t klopt wel dat men verschillende vormen geeft voor een hakenkruis in graffity op dit moment (n) |
Citaat:
|
|
|
zijn allemaal slechte mensen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
je gaat toch niet rennen en geboren worden :nono: foei :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja en dan heten ze ook nog es een keer mohammed B :( |
Citaat:
nee maar volgens domme mensen wel :( |
erm
dit is toch niet mohammed b, mag ik hopen? Gevangene ontsnapt uit ziekenhuis Nieuwegein Uitgegeven op 04 november 2004 om 13:46 uur Een gevangene is donderdag ontsnapt uit het Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein. Dit heeft de Dienst Vervoer Ondersteuning (DVO) gezegd. De gedetineerde was herstellende van een operatie waarbij een kogel uit zijn borst werd verwijderd. De gevangene is ontsnapt door uit een raam op de derde verdieping te klimmen. Hij kreeg hierbij hulp van buiten. De man zat in de gevangenis in Lelystad. Hij was daar in afwachting van zijn proces. Waar hij voor vastzat is onbekend. Volgens een woordvoerder van de DVO zijn alle procedures nageleefd. "Er was inderdaad niet constant zicht op de gedetineerde, maar dat hoeft ook niet altijd." Op het moment dat de gevangene wist te ontsnappen, werd hij bewaakt door drie mensen die hem niet in het zicht hadden. Er is een opsporingsbevel voor de man uitgevaardigd. Het is niet bekend waar de man zich momenteel bevindt. :o |
whahahahha nee mohammed B zit in scheveningen :P, benieuwd wie dit is :P
|
Citaat:
Die plas kan ook komen van het overstromen van je opvangbakje, trouwens. Die was bij mij laatst helemaal volgeschimmeld omdat hij vol zat... |
Citaat:
|
Ali B., Mohammed B., what's next, Youssef B.?
|
Citaat:
phew :) |
Ik hoop 't niet. Ach, het briefje dat op Van Goghs hemd was vastgespelt zullen ze ook wel verkeerd 'ontwikkelen'.
|
Citaat:
|
Wat zou er verdomme op dat briefje staan???
|
Citaat:
hahah dat bakje vergeet ik ook welles maar die heb ik nu ook schoongemaakt , en er zit ook geen pad verstopt dus , kan et niet iets zijn van binnen ofzo? Dat die teveel water geeft ofzo? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
-Ui -Douchegel -Gel -Koosjer vlees -Rijst |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |