![]() |
Beste fighting game....
Wat was volgens JOU de beste fighting game (of reeks) die is gemaakt. Wat vond je zo goed aan dit spel? Of zo mooi? Waren er ook minpuntjes? En welk deel vind je het best? Wie is je favoriete karakter? :confused:
Ik heb een lijstje gemaakt, maar je kunt natuurlijk ook iets heel anders opgeven, als het maar met vechten heeft te maken. :) |
Anders, namelijk Guilty Gear (y)
|
Citaat:
|
Ja, die is er inmiddels ook voor de pc. En Xbox.
De beste fighting game is nog altijd (Super) Street Fighter 2: (Turbo) , gevolgd door Guilty Gear XX, Street Fighter 3: Third Strike, Capcom vs. SNK 2, Virtua Fighter 4, Soul Calibur 2 en Garou: Mark of the Wolves . Ook de King of the Fighters serie heeft leuke games opgeleverd. |
Guilty Gear, nooit van gehoord eigenlijk. :S
|
Double Dragon
|
super smash bros melee. (y)
|
MK triologie was ok. Heeft iemand die nog te koop (of op een TL) voor me? Zo ja PM me!
|
Waarom ben ik de eerste die op Killer Instinct stemt :mad:
http://www.mundorare.com/juegos/kill...hots/ki012.jpg Citaat:
Citaat:
http://www.watch.impress.co.jp/game/...0824/ggx05.jpg |
Power Stone!!
DC all the way |
Soul Calibur 2...
Astaroth en Voldo zijn echt meesterlijk. |
Guilty Gear, geen twijfel aan.
|
Killer Instinct op de SNES uiteraard.
|
double dragon en super street fighter II turbo.
Maareh double dragon hoort niet in het rijtje imo. |
Double Dragon is ook gewoon een fighting game toch. :) Het is alleen niet 1 vs. 1. :)
|
Soul Calibur 2 doet het voor mij
|
Hmm, twijfel tussen oudgedienden SF en MK(die nieuwe ziet er eindelijk weer eens ouderwtes bruut uit :eek: ) en(relatief) nieuwkomer Guilty Gear X.
Ik vind 2D nou eenmaal cooler omdat ik getekende figuren mooier blijf vinden dan computergemaakte & omdat de special moves er zo bruut uitzien :cool: |
Ik heb uiteindelijk op Street Fighter gestemd, maar eigenlijk weet ik het nog steeds niet zeker. Mortal Kombat en Street Fighter zijn op zich best verschillend natuurlijk. Als het zou kunnen zou ik ze op een gedeelde eerste plek zetten, Killer Instinct zou erna komen. De rest zit er echt heeeeeel ver achter.
|
Ik snap trouwens niet wat veel mensen zo goed aan Soul Calibur vonden, ik heb het zelf vaker gespeeld en vind het echt een trieste creatie. Ik vind het gewoon moeilijk te begrijpen.
:) |
tekken, killer instinct, streetfighter en mortal kombat(y)
Dead or alive 3 op xbox is ook gaaf. en wat is er eigenlijk zo speciaal aan guilty gear, heb hem gehad op de ps2, en vond er niks aan:o oja mortal kombat 2 en 3/trilogy heerschen. |
over een paar weken komt btw ook fightclub op xbox, zei een vriend van me, dat is dus muay thai, free fight, submission fighting, karate etc. , allemaal full contact, en zeer realistisch (y)
|
Post die screenshots dan. :p
|
WCW (y)
|
ik kan niet kiezen tussen soul calibur, streetfighter en mortal kombat, ze zijn alle 3 gaaf
|
Nieuwe Mortal Kombat ziet er trouwens erg gaaf uit.
http://mkdeception.midway.com/downlo...p5_800x600.jpg Sub-Zero ziet er vet uit. :) |
Citaat:
|
Mortal Kombat 2 met kop en schouders
en nieuwe deel gaat volges mij ook heersen idd! |
De SNK beat em ups zijn veruit het beste.
Ik twijfel alleen tussen Garou en The Last Blade 2 :p. |
marvel vs capcom :o
die's briljant :p |
|
powerstone,bodyblows..heb ik t ,meeste gespeeld
|
Bodyblow? Je bedoelt dat dik 12 jaar oude Fatal Fury kloon van Team17?
Hmm, was op zich wel geinig, maar niet bijzonder. Geen echte persoonlijkheden. |
Citaat:
|
Killer Instinct / Mortal Kombat 2 / Street Fighter 2 ( Turbo )
|
Oeh, Streets of rage, dat was gaaf. :cool:
|
Citaat:
Het is door straten lopen en dan knokken. De rest is in een standaard kleine fixed area 1v1 vechten... Nogal een groot verschil. |
So called beat 'em up ja.
Net als Streets of Rage, Final Fight etc. Niet dat dat ze minder leuk maakt :) Beperkt alleen wel de houdbaarheid wat. |
King of the fighters absoluut en daarna tekken en Sf en Mk
|
Citaat:
aah final fight <3 |
Citaat:
|
Expect no Mercy :D
Wat een crapgame was dat :D |
moet toegeven dat ik geen favo heb! ja, een stuk of 3 maar goed. ik denk dan toch tekken, met eddie!
|
Mortal Kombat natuurlijk!
Beste OOIT! Hoewel Soul Calibur II vet is, kan het de jaren oude sage van MK nooit verslaan. Komt MK ook nog op de Gamecube? Of vinden ze dat spel OOK al te grof? (Zoals GTA: SA...of ze konden het niet betalen...) :) |
Citaat:
|
Citaat:
' Citaat:
|
Naruto: Narutimate Hero 2
meer omdat ik fan ben van de serie. Fav. character heb ik nog niet echt, maar de uitgebreide gameplay is fantastisch. |
Citaat:
Maargoed, die smerige rip-off ja, echt een vette bud-game :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mortal kombat komt ook op de Cube, die komt in het eerste kwartaal van volgend jaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |