![]() |
Bananenmelk!
Ik weet niet hoe het komt maar ik ben Helemaal verslaafd aan bananenmelk (tenminste als mun oudjes t halen dan als ik het zelf moet halen vink t al minder) Ik maak zo pakken leeg in mun eentje... Maarja je moet er maar van houden he.. :rolleyes:
|
bananenmelk? melk met bananensmaak? of soort (drink)yoghurt?
|
Citaat:
|
Ik vind 't echt hartstikke vies.
|
Citaat:
|
hou wel van bananan milkschakes (y)
|
Ik heb 't nog nooit gedronken.. vind het ook niet echt lekker klinken.;)
|
'zuiver' bananensap is superlekker!!!
(deze zomer vaak gedronken van het merk joker, die hebben echt al de mogelijke fruitspappen die er bestaan: aardbei, lichi, banaan, ananas...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets als milk&fruit? Dat lust ik wel maar yoghi-achtige dingen dan weer niet.
|
Volgens mij weet ik wat je bedoelt, ik heb het eens van iemand mogen proeven en vond het wel lekker, maar zelf kopen doe ik het niet, ik heb liever appelsap of gewoon melk.
|
Citaat:
|
Het is zo lekker!!!! Milk&Fruit is zurig, en de banenmelk is zoet.
Het is trouwens van Frische Vlag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Milk en Fruit is heerlijk, niet zuur dan heb jij overdatum rotzooi gedronken.
:D |
nostalgie! 'vroeger' had je pakjes Tjolk ik die smaak (y)
http://www.werktitel.nl/nostalgia/tjolk1.jpg |
Citaat:
|
Sojamelk met bananensmaak. (y)
|
Citaat:
w00000t :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik een jaar of acht was had je ook van die spuitbussen met bananensmaak spul erin wat je moest schudden en dan in je melk moest spuiten, dan kreeg je een soort milkshake, dat was altijd wel lekker :) Kent iemand dat nog?
|
Citaat:
|
Dat ken ik ook... Nooit meer van gehoord, das ook lekkur :)
|
Daar heb je ook een aardbeiversie van, toch?
Het lijkt me maar niks. Maar ik drink sowieso al geen melk. ;) |
Citaat:
|
Heb het nog nooit gehad, maar het klinkt wel lekker. Is het dan net zoiets als bananenvla, maar dan melk? Zo'n smaak?
|
Citaat:
Mijn broertje en ik vonden het heel lekker maar we mochten het niet zo vaak drinken omdat mn moeder het ongezond vond (n) het gezonde van melk verdween :D |
ik heb gister bananenbier gehad.. jeee wat was dat smerig :|
terwijl ik verder zo'n beetje alles met bananensmaak wel lust.. |
Citaat:
ik moest in groep drie 'tjolk' overschrijven :D |
Citaat:
|
jaaaaaaaaa!!!
ik ben ook besmet :D ik heb het ooit voor het eerst op vakantie gehad toen ik geen zin had in melk maar ik moest wel iets melkachtigs :p maar das wel heel erg lekker :D bananenmilkshake ook :D maar bananen vind ik niet lekker :s freaky |
Ik vind het vreselijk vies. Het smaakt zo chemisch als maar kan. Het is een verkrachting van melk. Als je het tenminste over Melk met Smaak hebt. Wat is overigens weer een vreemde naam vindt, want dan zeg je als melkproducent dat gewone melk geen smaak heeft. :|
|
Ik drink dat niet. Het bananenijs op Kreta van de knappe bediende was wel super lekker. Ik had sjans en kreeg altijd dubbele porties van d'r :o
|
Citaat:
|
Ik hou er echt niet van. Thuis maken we het altijd zelf, maar ik hoef het echt niet Mijn broertje is er wel dol op en zodra er rijpe bananen zijn verdwijnen die regelmatig in de bananenmelk.
|
mmmm...bananenmelk
|
Ik vind sojamelk met het bananensmaakje erg lekker. :)
|
Citaat:
|
He bah, dat is echt smerig.
|
Nog nooit gedronken, en het lijkt me ook niets
|
Bananen melk is supah lekker!!!!:D :eek:
|
nooit geproefd :(
|
ieuw, klinkt niet zo lekker
|
Melk met een soort bananensmaak poeder. :cool:
Das ook lekker. :) |
Ik had er nog nooit van gehoord geloof ik, maar ik heb pasgeleden wel bananendrank op en dat vond ik ook superlekker.
Dus ik ga het eens proberen ^^. |
Ik vind 't niet te zuipen. Doe mij maar gewoon halfvolle :) (y)
|
Of je vind het echt lekker of helemaal niet, t zit er nooit tussenin zo te zien :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |