![]() |
Wat is een nette maniet om reclame mails te verzenden zonder dat het spam wordt?
gewoon soort virtuele folder dus :)
|
reclame = spam = reclame
|
een folder is ook reclame...als je reclame wil maken dan doe je dat maar via een banner ofsow...spam = fout
|
Gebruik opt-in!
|
Spam is ongevraagde reclame mail
Als mensen zich inschrijven is het dus geen spam. |
Citaat:
ik moet nog bekend worden .. ik kom wel in de programma matrix voor educatieve software maar die lui zijn ZOO ONTZETTEND TRAAG (n) anders ga ik echte folders sturen. maarja , mail is wel zo makkelijk |
Maar als het niet gevraagd is dan blijft het dus onder reclame vallen..
Koop anders bij een bedrijf email adressen die toestemming heeft om email adressen te verkopen en dan met name de doelgroep die jij zoekt. |
Citaat:
ik maak educative software :) |
Citaat:
Je kunt beter een mooie website maken en aanbieden op fora, dat is waar scholieren zitten :) |
Citaat:
Aries Software |
Citaat:
Inschrijven bij webads.nl? |
Citaat:
|
Citaat:
hint: http://www.scholieren.com/adverteren/ |
Offtopic: Over je website: het is misschien handig als je erbij vermeldt waar jouw programma's gekocht kunne worden.
|
Citaat:
Offtopic: Over ons Aries Software is sinds 23-01-2001 ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel (Zuid Limburg) onder K.V.K. nr. 14069171. Wij ontwikkelen educative software en simulatie programma's voor scholen en onderwijs instellingen. Indien gewenst wordt software aangepast voor uw doelgroep. Heeft U Ideeën, vragen of opmerkingen neem dan contact met ons op. Contact Adres: Aries Software Vriendenkringstraat 41 6141 LH Limbricht E-mail: Ariesnl@yahoo.com Bestellen <------------------------- :p U kunt bestellen per post of E-mail. Prijslijsten zijn op aanvraag verkrijgbaar. |
Wat misschien ook een idee is, is om een bedrijf op te zoeken die je aan wil nemen als programmeur.
Eigen programmeur-bedrijven hebben altijd een héle moeilijke start. Citaat:
Kijk, daar heb je het al. Ik, als klant, ben te lui om jou een mailtje te sturen voor een prijslijst. Post hem dan liever openbaar |
Citaat:
voorbeeld .. B&M software.. maken ook educative software zijn zelfs bekend geloof ik .. maar 't is echt hmmja niet geweldig ( en da's een understatement) en ik heb geen zin om voor hun de betere programma's te schrijven en zij maken er naam mee, zo ben ik dan ook wel weer prijslijst komt idd OOK nog op mijn website maar moet nog ff kijken hoe ik dat op een mooie manier ga doen. |
Je neemt toch wel een mooi domeinnaam erbij..
Want je snapt dat @yahoo een directe killer is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |