![]() |
Als je met je vriend naar bed wil, hoe moet je tegen hem daarover beginnen......vooral als je beide nog maagd bent....
|
als je ooit met je vriend over sex praat dan kun je het aan het bod laten komen.
je kunt het ook gewoon laten merken, ik weet niet hoever jullie al zijn, maar je kunt gewoon laten merken dat je het wil. of als jullie al een beetje 'bezig' zijn haal je een condoom te voor schijn. zorg wel dat jullie er allebei klaar voor zijn. en dat niemand jullie kan betrappen want dat is al helemaal erg! suc6! |
Heel erg lief voor elkaar zijn..
Het klinkt cliche maar het juiste moment en gevoel komt vanzelf en dan weet je het gewoon: nu gaat het gebeuren. Dat merk je dus vanzelf.. Doeg *Rosie* |
Heeejjj weer een Rosie er bij
of was jij eerder dan Rosi en Roozie? |
Citaat:
Doeg |
Handig zo'n thread, weet ik voortaan wanneer ik er in paniek vandoor moet gaan :p
-Desecrator |
Citaat:
|
Nou, according to a kennis: "Heej, ik wil eigenlijk best eens neuken."
:D:D:D Maareh... weenie... bij mijn ex en mij kwam het gewoon op... Tja... en als je ligt te vozen ga je vanzelf al een beetje verder... |
ik denk dat dat vanzelf gaat
je gaat elkaar automatisch aanraken als je aan t zoenen bent denk ik en van t een komt t ander.... |
psies van t een komt t ander:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
colatje?? .... neuken??
.. Nee ??!! ... sinas dan.. ?? :D |
[QUOTE]AtHell schreef:
[B]colatje?? .... neuken?? .. Nee ??!! ... sinas dan.. ?? ha ha :rolleyes: ik denk gwoon als je eens een x met elkaar over sex praat dat je dan gewoon in die richting van datgene moet gaan praten en dan kom je er vanzelf.. of als je saampjes ligt ofzo laten merken van dat je meer wilt... heb zelf geen ervaring dus.. :p |
Bij mij lukt het altijd zo eens heel lief kijken met een ondeugende glimlach...
;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |