![]() |
kunstwerk
|
Heel mooi ge.. photoshopped.. of heb ik het nu mis :s
|
Een krijtoog zou ik niet willen hebben, in de klinische zin van het woord.
Als je dat zelf gemaakt (en dus ook ingescanned) hebt: (y) Als je dat gefotoshopt hebt: :( niet veel bijzonders... |
ik kom niet meer bij
|
simple art topic?
ik vind t overigens niets |
kunstwerk :D
|
|
scary
|
Mwah. Idd simple art.
|
nieuw topic: zéér simple art
|
zeikerds ze is 14 en heeft een spongebob avatar.
@TS;het is niet echt de bedoeling dat je dit soort werk in een apart topic post; het zal je wel erg veel tijd hebben gekost om het te maken en het ziet er leuk uit. Echter vinden veel mensen hier zich erg goed omdat zij het in 1 minuut kunnen. Daarom is't verstandiger het altijd maar gewoon in't simpleart topic te posten dan krijg je tenminste geen gezeik van de 'elite' op't forum (y) en ja het is moraal is een aanval |
what about: photoshop filter. :D
|
nou, rembrandt kan er een puntje aan zuigen......
|
Zelfs ik kan dit maken.:cool:
|
mag ik vragen waarom je het zelf en kunstwerk vind? Het maken is niet moelijk. 5 klikken met de muis in photoshop. Echte emoties kan ik er ook niet vanaf lezen, en het is ook niet echt iets waar ik over na ga denken. Nothing special IMO.
Of je moet het zelf helemaal getekend hebben, maar zo te zien niet. |
Citaat:
SO WHAT???? ik ken mensen van boven de 30 die spongebob nog aaan bidden :evil: |
* btw tegen de rest: ik heb er toch niet bijgezet dat ik 't niet met photoshop gedaan heb.. 't ging mij om het idee van de foto van het oog die wat bijgewerkt is, en ik heb 'm hier neergezet omdat ik heel veel leuke reacties had gehad op msn... :D
|
wat dus echt twee héél verschillende dingen zijn.
|
Dat is niks bijzonders, kan ik ook wel met een webcam en een fotoprogramma. Zijn van die standaard dingen die met enkele likken al te doen zijn. Ik gooi deze dus op slot, dus is hoogstens wat voor het simple art topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |