![]() |
Kapot UBB board
Ik beheer een klein UBB board dat ooit door een ander is opgezet. Nu is het laasts om de 1 of andere reden hartstikke kapot gegaan, en degene die het heeft opgezet is missing in action. Wil ik graag dat board repareren, maar ik heb geen enkele ervaring met dit soort dingen.
Wil iemand met verstand van zaken misschien even op de volgende url kijken en me een idee geven van wat er aan de hand is? En hoe kan het dat zoiets spontaan ontstaat? site is hier |
rechten goed zetten? op 755 volgens mij
|
Met het board of de instellingen is niks mis. Waarschijnlijk staan inderdaad de rechten van de scripts of cgi-bin verkeerd.
|
Maar hoe kan dat nou spontaan in 1x gebeuren? Nou ja, ik kijk wel of ik iemand kan vinden die het goed kan zetten, want om eerlijk te zijn zegt het mij niets. ;)
Bedankt in ieder geval :) |
De hele UBB noncgi map lijkt verdwenen te zijn (Kijk hier maar eens: http://www.xdweb.net/cgi-bin/UltBB.setup en volg de URL bij $NonCGIPath... 404 error) dus zelfs al zet iemand de permissies goed dan heb je er denk ik nog niet veel aan. :(
|
heb hier wel vbb met ubb import scriptjes liggen, die storing zoals gezegt, de non cgi dir is leeg.
|
Lege non-cgi is niet de oorzaak. Geen enkel cgi-script doet het namelijk. Als dat wel het geval was zou je een andere foutmelding krijgen (eentje van het script zelf, niet van de server).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |