![]() |
na hoeveel oester krijg jij zin ?
door henk de koning:
Met een speciaal mes een centimeter diep langs de opening gekerfd geeft de onwillige schelp zich snel gewonnen. Vanuit zijn witte bed loert de lekkernij me opeens week en maagdelijk aan. Maar ja, oesters zijn er niet om te bekijken; genieten is het wachtwoord. En dus... hup-een-twee, slik, weg. Vive la France! Zo heerlijk! door henri de penri: nou dat viva la france hoef je er niet bij te denken http://klf.hiof.no/images/albums/Dag...0009.sized.jpg |
ik denk dat mijn zin door oesters geheel verdwijnt...
smerig spul :s |
Oesters zijn suf, en geil wordt ik er niet van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is 6 over 9, gimme a break..ik heb nog niet eens koffie gehad. :p |
Citaat:
|
Oh, en oesters zijn best lekker hoor, maar dat hele libido-verhogende verhaal geloof ik niet zo.
|
Tja, als het nou aangenaam zout smaakte .. ik vind het tot nog toe (zo'n fijnproever ben ik niet, wat oesters betreft) gewoon blubber in zeewater en het is nog koud ook, dus nee. Ik snap de connectie maar heb liever de connectie, ofzo. :)
|
Er zijn maar weinig dingen meer 'lust killing' dan mosselen.
|
ik vind ze zo smerig dat met elke oester mijn libido exponentieel afneemt.
|
Citaat:
|
als ik oesters eet, heb ik zin om henri te rimmen.
vanavond.... lekker belgisch rimmen met remoulade SAUS! |
als ik eet dan eet ik...dan ga ik niet ondertussen mijn geest vervuilen met een andere gedachte want zo beledig je het gerecht!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De gedachte dat ik een placenta naar binnen slurp geeft mijn slokdarm eerder peralstantieke wanstaltische trekkingen richting mijn mond dan aangenaam sexuele prikkelingen, om even eerlijk te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een mossel is qua smaak maar ook qua bereiding niet te vergelijken met een Oester, en beide zijn zeer lekker.
Mosselen met frietjes en oesters met stokbrood |
Citaat:
Anyway.. is er nou iemand die echt in het verhaaltje gelooft en het zelf ook heeft gemerkt? |
Wat valt er nou aan te merken, man ? Het is gewoon de vergelijking met het vrouwelijk geslacht dat zo sexy zou moeten zijn. Nooit Ali G gezien trouwens ?
|
Citaat:
|
Ik vond ze allebei smerig, maar goed, ik heb ook een aangeboren afkeer van vrijwel alles dat uit de zee komt. :o
|
Ik zeg geen nee tegen een mosseltje, vers, gekookt of gestoomd, met een biertje, frietjes en sausje...of gefrituurd met een krokant korstje...hmm, dus ik heb niets tegen schelpdiertjes. (die ingelegde krengen in het zuur krijg ik ook niet door mijn slokdarm) En een hollandse nieuwe met uitjes is ook rauw, dus ik heb geen pricipiele bezwaren tegen rauw eten.
Maar om nou een levende oester weg te gaan slurpen. NEE. Dat verdom ik. Het is goed voor je libido omdat het stijf staat van de zink. Maar dat staan Davitamonnetjes ook, en zo'n rood tabletje is tenminste dood. |
Citaat:
|
Nou weet je waarom je nooit snoepjes mag aannemen van vremmde meneren...
|
Citaat:
|
Ik vind oesters erg vies :s Een levend dier naar binnen werken.. nee bedankt.
ook even naar aanleiding van het mannen en subtiele hints topic: Een vriendin van me zei pas po een avond een paar keer heel subtiel dat we maar eens oesters moesten gaan eten samen.. Is dat een hint? ;) |
Citaat:
ontopic: het heeft wel een lustopwekkend effect, maar ik geloof dat dat pas intreedt bij zo'n 1000 (of was het 10 000?? heel veel iig) oesters. dus als je een grote maag hebt kan t wel degelijk helpen :) |
nog nooit gegeten :p.
maar geloof er ook niet in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brr, ik eet niets dat leeft. Kun je oesters niet van te voren doodmaken? Of is dat dan weel cultuurbarbarisme?
Maargoed, ik heb nog nooit enig opwindend effect van voedsel bemerkt. Het is meer andersom: van seks krijg ik zin in eten :) |
Citaat:
|
Druiven naast het bed kunnen ook erg gezellig zijn...
Maar volgens mij heeft het niks te maken met welk soort voedsel (yeck, oesters...), maar hoe je ze integreert in je bezigheden, zeg maar... |
De pot Nutella...en toast met zalm. Kaasjes. Flesje wijn.
Ikkoester geweldige herinneringen aan de enorme bak lasagna die we dan in etappes in een avond leegvraten. Eerst lasagne maken, dan de oven in, sex hebben. Lasagna eten. Sex hebben. Nog een hapje om het af te leren. Nog maar weer sex. En dan nog even opwarmen en de rest ook wegsmikkelen. En dan konden we niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
ogh sorry ik had wegslikken gelezen :bloos: :evil: :o |
Oooooh Henri dat ik dit topic nu pas zie :D
|
0
|
Heh ik krijg ook wel zin zonder oesters. ;)
|
Citaat:
|
Ugh.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |