![]() |
Droom ons samen achterna
Als een nacht in duizend dromen
Dansend in een ver vreemd land Zie ik jou verbaasd staan dralen Op de rand van goed geluk Met je ogen zalig kijkend Naar een eenzaam ogend doel Mijn ziel proberend zoekend Zo onschuldig ook misschien Diepe zuchten slakend Met de snak naar echt geluk Poog ik je blik te vangen Want ik wil je liefde lieve Ik wil het o zo vangen In mijn armen wijd en leeg Met mijn blik oneindig dromend En mijn hart al onderuit Mag ik je ogen vangen? Mag ik je armen om me heen? Mag ik je warmte nu meteen? Je zucht en blaast je liefde, Je hart knikt zachtjes ja Ik loop eenzaam in je dromen En droom ons samen achterna... -------------- Oeewwwwwwwwwwwwwwwwww erg lief :) En voor jou.... kusje Tataa! :) |
Die laatste strofe!!! Kippevel,... dies mooi!
'Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk' Rest van het gedicht vind ik wat minder maar dat geeft nix want oooo die laatste strofe! |
Dat is inderdaad de beste
|
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Vind 't een heel lief gedicht en vooral de laatste strofe. :)
Mijn ziel proberend zoekend: daar zou ik iets anders van maken, het klopt niet helemaal. |
Me loves your gedichtjes!
Koesj |
Ik ben lief.... ;)
En tevens vind ik de lyrics van Opgezwolle erg goed..... Wat ben ik nu?? :) Tataa!! Ps: en ene KUBUS, die kan er ook wat van... |
Opge-
ZWOLLE! :d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |