![]() |
Afkeer wegens snor !!!
Ik ben islamiet en ik laat dus mijn snor staan. Dit is niet meer dan normaal onder islamieten. Toch zien Nederlandse meisjes dit als lelijk. Daarom ben ik nu alleen nog maar op allochtone islamitsche meisjes gericht bij mijn zoektocht naar een vriendin/vrouw. Toch vind ik het racisme dat Nederlandse meisjes mij met de neus aankijken!!! Een snor is mooi!!!!
Greetzzzz Yass-R |
Ok slotje mischien maargoed.
Somigge mensen vinden een snor nou eenmaal lelijk somiggen vinden het mooi. De meeste hollandse meisjes vinden het lelijk, so be it. |
Snor is leluk
Beginnend dons-snorretje is nog lelukker en moeten islamieten opeens snorren? |
Tis nog geen racisme als je een snor niet mooi vind.. tis gewoon een kwestie van smaak..
Ow ja, kvinnut ook niet mooi.. |
Mja, ach :) Zoals Pebbles al zegt heeft het weinig met racisme te maken. Sommige meisjes vinden donkere snorren ook gewoon niet mooi.
|
En ook ik vind het niet mooi,zullen heus wel hollandse meisjes zijn die het wel mooi vinden maar waarschijnlijk is dat de minderheid.
Als je er echt erg mee zit zou je kunnen overwegen je snor dr af te halen... |
soms snap ik echt niet waarom allochtonen zo snel naar het word racisme gaan, iedereen mag toch een mening hebben wat ie van de snor vind of niet? je kan nederlandse meiden niet dwingen om van islamitische snorren te houden of wel?
|
kvind snorren sowieso altijd lelijk donker/ licht maakt niets uit.. niks met racisme te maken dus
|
Kwestie van smaak..
|
??? racisme???? Snorren zijn gewoon lelijke dingen, maakt niet uit wie'm op z'n kop heeft zitten.
|
haha racisme??? Sorry dat is het zeg maar hier worden dus vrij veel mensen (racisten en lpf'ers ed) nou moe van, je mag geen vinger uitsteken of het is al racisme. Zoek het woord eens op zou ik zeggen
|
oh en ik vind snorren afschuwelijk lelijk
|
Ik vind snorren onaantrekkelijk over het algemeen, bij iedereen, blond of donker en dat is dus geen racisme, das een kwestie van smaak. Een sikje en bakkebaarden zijn wel weer supersexy :)
|
het ligt er dik op dat deze swa niet serieus is.
|
Citaat:
|
tis niet kwestie van islamiet ofzow hoor :)
toen ik ook nog een snor had vonden ze dat ook nie mooi |
Citaat:
http://www.smilies.nl/person/ymca.gif => :D |
is dit serieus ? :D
komop zeg... |
Citaat:
maar goed, sommige mensen houden gewoon niet van snorren. |
Das echt geen racisme hoor, ik hou niet van snorren, en dan maakt 't me niet uit if 't een islamiet, christen, atheist etc is... 'k hou gewoon niet van snorren...
Als ik me haren zo knip dat iedere jongen denkt van, gatver afschuwelijk, is dat nog geen racisme jegens Nederlanders.... Dan vinden ze dat gewoon niet mooi, en zo is 't ook bij snorren |
Citaat:
en ik was een van de paar mensjes die er voor gezorgd heeft dattie 't weg ging halen :D |
Ik hou gewoon nie van snorren heeft gene reet met racisme te maken. Ik hou soms wél van die hele dunne streepjes-snorren, van die 'spaanse' of hoe leg je dat uit, met beetje bakkebaarden enzo, maar dan bij iets oudere jongens (zeker boven de 20)
|
alsof elk nederlands meisje een snor lelijk vindt, kom op man, dat is echt onzin
laat gewoon die snor staan, is best gaaph, maarja aan mijn mening zal je weinig hebben :) |
Citaat:
net zoals jou mening, een beetje oppervlakkig... en geheel niet onderbouwd... Wil jij scoren bij nederlandse meisjes, dan moet jij je zodanig maar aanpassen dat je in de smaak valt, dat heet nou eens de markt van vraag en aanbod, en als jij je daar niet in wil passen ja, dan moet je het maar doen met wat je zo kan krijgen niet waar jou de keuze... |
wat heeft het door vrouwen niet aantrekkelijk gevonden worden te maken met racisme...
''ik ben buitenlander maar geen enkel meisje ziet me staan'' dus ze zijn allemaal racistisch bezig? whuhuh |
Wat is een bullshit man..
Vrouwen hebben gewoon een andere smaak dan dat jij eruit ziet.. sommige valleen niet op grote oren, andere niet op blauwe ogen andere niet op snorren van mij par vallen ze niet op buitenlanders, smaak heet dat |
dat dit discriminatie is, slaat dus echt totaal nergens op, maar dat begrijp je hopelijk zelf ook wel.
Misschien hebben meisjes hier wel gewoon een andere smaak dan in Islamitische landen. Maar goed, om even de vraag te beantwoorden: ik vind snorren afschuwelijk. Ziet er niet mooi en verzorgd uit (vooral niet bij jonge jongens) en het prikt ;) |
Ik houd gewoon niet van snorren!! Ik vind het een afknapper maarja als jij er geen problemen mee hebt laat je hem toch staan? En anders... haal je hem er af :rolleyes:
|
volgens mij durft ie niet meer te reageren:(:D
|
zun mailadres: pieterbogarde@hotmail.com
Mja, dat klinkt al een stuk minder islamietiejz dan Yas-R Basmat :] |
mmz een neppurt :D
ow btw een snor is (volgens mij) ook niet fun en ziet er zeer fout uit... en ja uiteraard is het discriminatie ik bedoel wat hebben witte mensen anders te doen dan de heledag iedereen die anders is discrimineren en ja vooral die hollandse meisjes zijn erg joh.. :rolleyes: ga jij jezelf ergens anders zielig voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wtf?!? Opzich..is dat mijn email adres, maar ik ben duidelijk niet Yas-R.. :( Zal wel een of andere zieke geest van een 'vriend' van mij zijn.. Wie ben je? Dan krijg je een pak rammel! :P :D |
racisme?
wat een onzin! Het is kwestie van voorkeur.. In onze westerse samenleving is het niet normaal dat jonge mensen een snor hebben en dan is he tniet zo gek dat ze dat ook niet graag zien bij een jongen.. |
Nou dat heeft niks met racisme te maken hoor ik hou gewoon niet van snorren blond of donker.
Een jongen knapt toch ook op een meisje af als ze een 'snor' heeft, dat is toch ook geen racisme :rolleyes: |
moet je perse een snor hebben dan mag je geen ringbaardje hebben dan of sikje.
zelf heb ik een ringbaardje en merk geen afkeur van meisjes,vrouwen al is dat geen snor maar goed. Dus je hoort t heeft niks met racisme te maken,bijna iedereen vind t lelijk. |
Ik zou liegen als ik zei dat ik een snor mooi vind....
Dit heeft helemaal niks met discriminatie te maken maar met een mening. Bij mannen van 40 of ouder vind ik het wel beter, maar goed, aangezien ik 16 ben houd ik me daar nu nog niet mee bezig ;) Voor mij een jongen zonder snor, en als ik toevallig op een jongen val mét snor, naja, dan is dat niet anders :) |
Citaat:
Topic opener zat in school. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |