![]() |
Eminem - Encore
Ok dan, ik heb net et nieuwe album van Eminem gekrege (Encore)
hier is ff een tracklist voor de mensen die et willen weten. 01. Curtains up(Encore version) 02. Evil deeds 03. Never enough (ft 50 Cent, Nate Dogg) 04. Yellow brick road 05. Like toy soldiers 06. Mosh 07. Puke 08. My 1st single 09. Paul (skit) 10. Rain man 11. Big weenie 12. Em calls Paul (skit) 13. Just lose it 14. Ass like that 15. Spend some time (ft 50 cent, Obie Trice, Stat Quo) 16. Mockingbird 17. Crazy in love 18. One shot 2 shot (ft D12) 19. Final thought (skit) 20. Curtains down (ft 50 cent, Dr Dre) [Bonus cd] 01. We as Americans 02. Love you more 03. Ricky ticky toc Ik heb nog niet de hele cd geluisterd maar hij klinkt tot nu toe errug goed (y) |
Ik vind hem trouwens een schande voor de hiphop wereld.
|
Rofl das snel antwoord :D
blijkbaar populair? :P |
Citaat:
|
Das de poll en ik zie dat je niet gestemd hebt? nou dan als je dan zo graag je mening wil laten blijken stem dan ook :s en een beetje lam zeggen dat ie kut is neem ik ook geen genoegen mee :nono:
|
Citaat:
maar ontopic, k vind m wel ok, beter dan ik had verwacht, en beter dan d12 world iig. Maar marshall mathers lp blijft toch zn hoogtepunt die hij niet meer gaat evenaren ben ik bang |
Citaat:
heeee waaat.. infinite nooit gehoord? |
idd infinite is ook super goed :D
|
Citaat:
|
hoezo, ligt ie al in de winkel dan?!?
|
wat denk je zelf? ;)
|
Citaat:
Mijn mening: beter dan D12 World, slechter dan al zijn vorige solo-albums met uitzondering voor Infinite. Marshall Mathers LP is tot nu toe en blijft zijn sterkste album. |
Citaat:
Ja, maar ik ken Em to dah Inem niet goed genoeg om dr een mening over te geven. Ik hou iig niet van zijn muziek. |
Album viel me erg tegen. Er wordt teveel gezongen en teveel geboerd en scheten gelaten..
Dope nummers: Like Toy Soldiers Mockingbird (m.u.v. het refrein) We as Americans (maar die kenden we natuurlijk al lang) Wel goede nummers: Never enough Yellow Brick road Mosh Spend some time (m.u.v. het refrein) Crazy in love One shot 2 shot Love you more (en ook die kenden we al lang) Kutnummers: Evil deeds Puke My 1st single Rain Man Big Weenie Just Lose It Ass like that Delivery is op het hele album zeurderig, er wordt veel te veel gezongen, teveel teksten met nutteloze teksten en irritante sampletjes. Beats zijn over het algemeen trouwens wel dope. En met de indeling van de nummers ben ik trouwens nog erg positief, reken ik de refreins meestal niet mee... |
de slim shady LP is gewoon masterlijk
de rest niet |
Ik vind eminem show wel goed, maar ik weet niet hoor, telkens dat 'ik ben zelf geniaal en zeik iedereen af die ik maar wil' vind ik niet zo....nieuwe nummer vind ik wel leuk
edit--> hoe heet dat nummer waarin hij opnieuw Mariah Carey afzeikt? (dus niet superman...) |
Citaat:
|
ja Slim Shady LP is zeker mijn favoriete Em album (met uitzondering van My Name Is ;p)
In iedergeval nummers als Puke , Rain Man , My First Single mag ik wel en vormen een leuk contrast met de serieuzere tracks zoals Mocking Bird, Like Toy Soldiers, Yellow Brick Road . Bij 'Spend Some Time' vind ik 50 en Stat Quo een beetje zonde van de track met het al bekende "suck my dick" gebrabbel Zeker niet zijn beste album , maar wel het luisteren waard ;] (vind ik) |
moet trouwens wel zeggen dat ik 50 wel ok vind komen op never enough, heb al tijden geen dope flow van 50 gezien.
Volgens mij is t bij hem andersom, meestal slecht en af en toe goed :p en wat eminem betreft, zn inspiratie is duidelijk op, hij kan beter wat lessen gaan nemen bij alchemist en dan zich gaan richten op producen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
redelijk album
like toy soldiers vind k het beste nummer van het album maar k had toch meer verwacht ifinity is kut trouwens (niet voor niks zwaar geflopt) |
Is Crazy in Love een cuver?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een schande dat Stoupe the Enemy of Mankind in verband wordt gebracht met dat wat jullie "hip hop" noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind je niet hiphop aan de beats van hem? |
Citaat:
|
Ik vind het wel aardig, maar meer ook niet.
|
lose yourself wel goed, verder...
niet. en mosh o.i.d vin k ook wel goed, maar vooral om de tekst, melodie is n beetje treurig maar past wel bij te tekst he, de clip is trouwens best mooi ook |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dre heeft een aantal leuke beats, maar het komt nog niet in de buurt bij Stoupe :)
|
Citaat:
|
ik vind dat stoupe toch slecht heeft gepresteerd op Visions of Ghandi, damn die beats waren veel te vrolijk. De beats van violent by design zijn idd super, en die van legacy of blood wel ok _voor stoupe's doen_. beetje alchemist niveau. Maar stoupe kan(of misschien kon) beter :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Animal rap heeft de grootste kut beat :D de beats die imo meevallen op VoG zijn Rise of The Machine, en nada cambia(dit is wel een topper, niet alleen qua beat) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Psycho-Social is ook erg cool vind ik :) Nummers als The Immaculate Conception, The Winds Of War etc. kan ik uren naar luisteren :) EMO! |
misschien ietsje meer ontopic? maargoed ik snap reacties en ik ben et er mee eens dat dit ZEKER niet zn beste album is.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar van jou snap k toch geen fuck, wat luister je nou? alleen die commerciele shit. ga je eens wat verdiepen in hiphop dan kom je erachter dat er zoveel mooiere dingen zijn dan shady shezzle |
Citaat:
en get richt or die tryin is zeker wel stukke beter dan die kut mixtapes met dj whoo kid :D k heb nog steeds trauma's aan die mixtapes :p |
Citaat:
maar iig ik heb genoeg hiphop geluisterd en luister veel, maar ik vin gewoon heel weinig mooi want et moet sowieso al vaak gangsta shit zijn...en ik ken wel wat underground shit maar kan me meestal niet genoeg boeien... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |