![]() |
Wat vinden jullie van Jovink en de Voederbietels?
Vooruit.
|
kutmuziek?
|
wel leuk
|
Het is anders heel hip om dat leuk te vinden hoor, check de andere topics over semi-latent homofiele carnavalsmuziek uit de enige netto-ontvangende provincie van Nederland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Optreden gezien 5 mei in Wageningen.. was echt leuk (y)
|
Ken ze niet.
Edit. Oh in Wageningen? Vast wel gezien dan, niet onthouden. |
haha, ik vind het best komisch...zou er best naar kunnen luisteren voor een optredentje of 2 :d
|
Gijs <3333
|
Citaat:
Tot ik een halfvol bierblik op mijn achterhoofd kreeg en bijna neerging, waardoor ik de rest van de dag enorme koppijn heb gehad. Ik liep daar gewoon in de pit rond te stampen |
te fucking kut
|
Ik was halfzat, en toen vond ik het iig leuk. Maar op cd enzo is er weer niks aan. Live met bier is het grappig. Maar dan kom je ook niet 100% voor de muziek heb ik het idee
|
BROMMERS KIEK'N
Kutmuziek. |
volkoren kut.
|
Citaat:
|
Bleh
|
Zwarte kros.
|
Citaat:
|
Heel kut als ik het zo zie :)
|
lame natuurlijk, dat soort bands worden pas leuk als ze oud zijn (zie normaal en dré ook al is die laatste geen band)
@ robin: enige netto ontvangende provincie van nederland?? wat is dat voor onzin, dan zouden alle andere die ene betalen, echt niet dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
:D
Ik heb trouwens ook een pesthekel aan de 11 provincies die niet in mijn signature staan. Mennuz zei ooit: Alle Friezen tegen de muur, spraakgebrek is geen cultuur! |
Citaat:
Hey. Ik eigenlijk ook wel. Provincies zijn voor losers. |
Ja, ik haat Brabant, ik versta al dat kutvolk niet. (y)
Trots zijn op je provincie is nog idioter dan trots zijn op je land. :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |