![]() |
Vodka snuiven
Iemand ooit geprobeerd ???
Is niet zo erg als het klinkt - je pakt een bierdopje, vult die met vodka ( dus er zin max. 1 ml in) beide neusgaten tegenaan ---> en snuiven. Een branderig gevoel blijft hooguit 10 seconden in je neus hangen, maar verder valt het reuze mee. Lam word je er niet van, das logisch. Maar na een paar keer gedaan te hebben krijg je een raar licht gevoel in je hoofd. Best cool eigenlijk. |
haha, nee
|
tuurlijk word je licht in je hoofd als je een paar keer heel diep inademt
heb je niet eens wodka voor nodig :rolleyes: |
lijkt me nou niet echt de meest prettige manier om dronken te worden eigenlijk.
ik heb weleens van iemand gehoord die wodka kookte, en dan boven de pan ging hangen om de damp in te ademen. Schijnt wel een effectieve manier te zijn, dus dat ga ik nog wel een keer proberen. |
haha triest
|
ik heb me een keer verslikt in gold strike....10 uur smorgens op pinkpop...toen kwam het ook mijn neus uit.
Ik weet niet of er verschil is tussen je neus in en uit, maar zo niet, dan: NOOIT MEER argh |
Citaat:
|
Citaat:
|
het gewoon opdrinken lijkt mij toch echt wel een beter plan (y)
|
haha wat dom, als je water snuift word je ook wazig.
en over wodka koken: wat ontzettend zonde van je wodka, kan je er zoveel leuke dingen mee en dan verpruts je het zo |
Citaat:
|
pff schat je me zo laag?
eerlijk bekennen heb ik wel eens flügel gesnoven toen ik net 14 was...maar he wist ik veel |
dat is 4 jaar geleden, toen was roken ook nog stoer
|
Citaat:
maarem ja ik bedoelde dat stoomen |
Citaat:
|
Citaat:
|
zucht:
ik heb weleens van iemand gehoord die wodka kookte, en dan boven de pan ging hangen om de damp in te ademen. Schijnt wel een effectieve manier te zijn, dus dat ga ik nog wel een keer proberen. |
hehehe ok..ik zei eigenlijk meer he om die flugels die bij mij op school werden uitgedeelt? :confused:
|
ow ja op die memtroooo
|
oh relaxed wist ik niet..
|
haha nou nou relaxeed....
:) miniflesje p.p. leuk joh! haha...nee gaf mij liever een biertje, ik had die godvergeten 1e dag NIKS gedronken en die stupid begl. wilde ook nog naar da veld gaan fietsen om 5 uur smiddags kreeg ik voor het eerst vocht @! en da was gd omdat ik het gelukkig zelf in me tas had |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg, is de TS dom ofzo?
|
Citaat:
Of heb ik niet opgelet bij het proefje-met-de-sherry? |
en waar gaat die alcohol heen??
de lucht in... |
Citaat:
|
bij mij op school waren we eerst alcohol het koken
dus ik haal zon glaze stop van zon buisje af, en inhaleer een paar keer een dikke walm alcoholdamp :P dat voel je op zich wel jah |
Citaat:
|
Zonde van de wodka.
|
vodka moet je drinken, xtc moet je slikken, pep/coke moet je snuiven en wiet moet je roken/eten. IS dat nou zo moeilijk te onthouden :p
|
pep en coke kun je ook slikken drinken en spuiten
|
Citaat:
trouwens, beetje benzine in een pan, en dan hoef je het niet eens te snuiven, maar gewoon lang genoeg je hoofd erboven, daar word je ook wazig van, moet je echt eens proberen hoor (y) :eek: :p |
haha omg wat triest
|
Waarom drank gaan snuiven als je het gewoon op kan drinken :confused: De werking van opdrinken lijkt me 10x beter ;)
|
Citaat:
|
waarom geen slotje?
|
Citaat:
het gaat om de verschillende manieren en als iemand weer wat met succes heeft uitgevoerd wordt dat zeer frequent als stoer bevonden door vrienden/omstanders! dus vandaar dat wodka snuiven ook wel stoer zal zijn... |
^dat slaat natuurlijkk echt op kaas maar ikk ben te stoned om het uit te leggen....morgen
|
mm vodka snuiven...ik snuif wel eens poep !
Ooit geprobeerd ? IS ECHT BETERZZZZZ...JA TOCH ! JE WEET TOCH MAN...SNUIVEN GEK ! (y) |
Citaat:
:rolleyes: |
hoezo is dit topic nog nie dicht :D
|
in een geurbrandertje doen, kaarsje eronder, glas bovenop.
en dan met rietjes opzuigen.(y) als je snel zat wil worden dan is dit n beter manier.:p en je hoeft niet steeds naar de wc. (y) |
Citaat:
|
klopt!
slotje op die troep |
mietjes. pak dan een fles spiritus als je snel dronken wilt worden.
|
Citaat:
|
vast wel
|
gaat nergens over
|
als ik hier zeg 'ontopic', betekent dat dat ik nu lijm aan het snuiven ben?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |