![]() |
strike anywhere
wat vinden jullie ervan enzo?
|
beetje meer info enzo zou wel leuk zijn :)
|
ik ken der niet superveel van, maar wat ik dervan ken vind ik wel prima ofzo.
|
Weetjewat? Ik ga dr speciaal maar s wat van downen enzo, als er iets van te vinden is tenminste...
*download de pownload* Heb Chalkline weten te downen. En ik vind het klinken naar punk en ook nog s weinig vernieuwende punk. En natuurlijk mag je geen oordeel geven over een hele band als je maar 1 nummer gehoord hebt, maar ik hou niet zo van punk en dus ook niet van weinig vernieuwende punk in het bijzonder. Het lijkt me nix. |
RUSTIG AAN HE :p
|
cool, had ze op de decotour dit jaar gezien en ik vond ze wel erg indrukwekkend (y)
|
stom. ze waren op de deco en ik vond ze maar prutserig.
|
strike waar?
nee, wel gave band |
vind ze ook leuk :)
|
ik vind ze ook wel leuk
maar dit soort bands zijn leuk bij vlagen, dan een tijdje wel en dan een tijdje niet |
leuke band wel, maar verveelt erg gauw
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.jadetree.com/images/photo.../0029_0023.jpg Citaat:
Die show in de winston vorig jaar (of het jaar ervoor?) was echt geniaal. dat zaaltje was echt weer'ns te klein :) |
ik vind het wel vrij vet wat ik ken van ze
spelen ze weer n keer ergens ofzo? |
vrij matig eigenlijk. niks voor mij
|
Ik heb die cd voor exit english veel geluisterd, met liedjes als Detonation enzo.. Ik kom zo even niet op de cd naam,
Maar die cd vond ik toen erg vet, ik luisterde meer punk toen dan nu, maar Strike Anywhere vind ik wel vet (Y) |
Citaat:
|
het predikaat 'aardig' voldoet hier wel.
|
k ken ze eigelijk niet echt.. :o
|
riot of words _O_
|
wel okee :)
|
vette band, geen band voor een show als de deconstruction tour!!!
|
Citaat:
Maar het was juist vet omdat de zaal klein was.. Echt een toffe sfeer (y) .. |
(n) ben nietzo van dat soort (ik bedoel dr nix mee) bands.
nog een anderre? |
live gezien,,... waren wel goed..
|
Citaat:
|
Citaat:
sommige dingen van good riddance en van nederlandse bodem: dependent |
Citaat:
Maar hoe geniaal is Sunset On 32nd wel niet.. |
Ik vind die band zo random, alsof ze geen doel hebben maar gewoon maar zomaar ergens hun snaren aanslaan
|
Citaat:
|
Ik vind het wel aardig, maar een beetje saai.
Iemand noemde Rise Against als vergelijking, maar die vind ik wel 10x beter en boeiender. |
Citaat:
Ik hou van strike anywhere, vooral van hun oudere platen, de 7inch Chorus Of One is heerlijk en Change is a SOund is ook een geweldige plaat vind ik. Vorig jaar in Winston gezien, was echt meesterlijk en op de deco tour dit jaar. |
Chorus Of One, ja (y)
|
kheb wel een paar nrs van ze , vind het niet zo boeiend
|
Citaat:
|
ik ken het niet...ik luister er thuis wel iets van, nu zit ik op school in een lokaal vol mensen die elk geluid van een gitaar schuwen, dus lijkt het me geen goed plan dat ik dat nu ga beluisteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou ervan, 1 van de beste bands ooit. Ik heb ze op decon dit jaar gezien en t was super, echt super vet. (y) Wel jammer dat ze Chorus Of One niet speelden maar ach, geeft niets haha.
Super goeie band!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken ze niet echt, maar op de deco tour dit jaar waren ze wel best goed volgens mij!
|
Citaat:
|
heee uuf
|
Citaat:
|
Waren ze op de deco?
het feit dat ik me dat niet herinner zegt genoeg... chalk line is wel mooi nummer trouwens, verder ken ik niets.. |
ik vind ze dope (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |