![]() |
Beste Johnny Depp film?
Ja, zag het Johnny topic, en ik MOEST het gewoon ff vragen...
The man made over 30 movies... take your pick :) Persoonlijk: Puur qua acteren: What's Eating Gilbert Grape/ Nick of Time qua Humor: Pirates :D /Sleepy Hollow qua jammie-heid :rolleyes: : Chocolat |
Nooit geweten dat hij in Platoon heeft gespeeld...van de kleine 40 films toch nog 10 gezien :]
Twee goede rollen in twee sterke films vind ik Edward Scissorhands en Fear And Loathing In Las Vegas...In Donnie Brasco was hij ook wel goed, voor zover ik me kan herinneren. |
What's Eating Gilbert Grape
Spoiler
|
Pirates of the Carribean om de humor,
Fear and Loathing in Las Vegas ook... :D Blow vind ik persoonlijk zijn beste, geweldige film! En Sleepy Hollow ook, maar dat ook omdat 't een Burton is! (y) |
Ik heb er nog veel te weinig gezien :(
|
In What's Eating Gilbert Grape, Donnie Brasco, Edward Scissorhands en Ed Wood vind ik hem erg goed.
In Platoon had hij geen grote rol, dus dat was niet noemenswaardig. Zelfde geldt voor Nightmare on Elmstreet. |
Volgen smij heb ik alleen Secret window van hem gezien, maar die vond ik wel goed!:)
|
Edward Scissorhands
Cry Baby PotC etc. Ik vind eigenlijk bijna al zijn films wel goed, hij is gewoon een veelzijdig acteur (Y). Edit; en Blow natuuurlijk ;) |
blow en fear & lotahing in las vegas
|
BLOW (y)
|
hmm.. in blow en pirates vond ik m niet zo overtuigend.
in fear.. en donnie brasco wel (Y) |
Qua "hoe red ik in mijn eetje een hele matige film door mijn karakter": PotC
Voor de rest ben ik erg gecharmeerd van from Hell, Sleepy Hollow, What's Eating Gilbert Grape, Donnie Brasco en Ed Wood. |
Fear and Loathing naturlich.
|
Donny Brasco & Sleepy Hallow
|
Ik vind hem in het algemeen al een van de beste acteurs en Blow is, tot nu toe, zn beste acteerwerk, samen met What's Eating Gilbert Grape (y)
|
Fear and Loathing in Las Vegas met stip.
|
blow
|
Hij was ook geweldig in The Ninth Gate (y)
|
Ik heb de dvd van What's eating Gilbert Grape. Het is de enige dvd die ik heb.
|
Blow, the Astronauts wife.
Ohw! En Edward Scissorhands natuurlijk. :) |
Ik ga maar voor Edward Scissorhands, What's eating Gilbert Grape en PotC.
|
What's eating Gilbert Grape?
absoluut! Ik vind hem briljant in Pirates of the Carribean, maar die film staat me toch een klein beetje tegen.. en Cry baby is kut! |
Citaat:
|
Fear and Loathing in Las Vegas / Donnie Brasco / Sleepy Hollow
|
fear and loathing in las vegas
sleepy hollow edward scissorhands blow |
Chocolat:)
En PotC vind ik ook wel leuk. |
ik heb er eigenlijk nog niet zoveel gezien van hem, maar ik vind de rol in pirates geweldig ( de film verder vind ik niet zo speciaal) en in what's eating gilbert grape ook.
|
overduidelijk Fear And Loathing In Las Vegas.
Magistrale rol. een 11e plek (2 t/m 10 laat ik opzettelijk leeg om het verschil duidelijk te maken ;) ) is dan bestemd voor Edward Scissorhands. Overigens verbaast het me dat jullie Blow noemen. Wat een ontiegelijk slechte film. Zelfs een Johnny Depp (toch een adequaat acteur) kan zo'n film niet helpen. Ook maak ik me woedend dat Franka Potente (Lola Rennt, Der Krieger und Die Kaiserin) zich voor die film heeft willen 'gebruiken'. Bah, flutfilm. |
secret window
|
Citaat:
Had ik nou niet verwacht.. en zeker niet met zo'n username :cool: |
Don Juan de Marco :cool: .
In Nick of time speelde ie wel goed, maar het verhaal was echt niet interessant imo. Edward Scissorhands vond ik erg lief. |
Fear and Loathing/Edward Scissorhands/A Nightmare On Elm Street/Donnie Brasco/Blow (ondanks dat ik de eerste keer in slaap ben gevallen in de bios)
die gast speelt echt in teveel geniale films |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Edward Scissorhands
|
Rambo
|
oh pieter, wat een geniale opmerking, wat heersch jij toch!
(l)(l) |
Hihihihi
|
Donnie Brasco, no doubt 'bout it...
|
donnie brasco, blow, what's eating gilbert grape, the secret window en vast nog wel meer.
johnny is gewoon goed en ziet er geweldig uit (y) |
|
:cool:
|
Ik vind Depp stukken stijlvoller dan Gene Wilder ;)
http://archerpelican.typepad.com/tap/ww-gene.jpg |
Ik kijk erg uit naar die charlie in de chocoladefabriek. Ik vind tim burton films in combinatie met Depp eigenlijk wel garantie voor geniaalheid.
Mijn favoriete johnny depp films zijn dan ook. Edward Scissorhands <3, Sleepy Hollow, Ed Wood maar daarnaast vind ik hem in Blow ook erg goed, Fear and Loathing in las vegas ook. |
Citaat:
|
Citaat:
En pirates of the caribbean is echt een kutfilm, en zijn rol vind ik zo mogelijk nog kutter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
blow(y) de enige film die ik ken waar hij in speelt:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |