![]() |
Roland Garros
Kanshebbers bij de mannen en de vrouwen ?
Bij de mannen de enige 2 direct toegelaten Nederlanders Schalken en Sluiter.... Kempes - Siemerink in de tweede rond kwalificatie.... Ook Verkerk en van Lottum in de tweede ronde daar.... Oremans de enige dame , met in de kwalificatie Boogert en Hopmans..... |
Safin :o
|
Ik weet niet of Aggasi mee doet als hij mee doet wint ie .
|
Ik zou het wel leuk vinden als Andy Roddick wint, maar ik denk niet echt dat hij een kanshebber is.
|
Anna doet zekerz nie mee he? :(
|
ivanisevic is :cool:
of doet die niet mee? :p |
Citaat:
Kans hebbers zijn bij de mannen: Kuerten, Corretja Aggassi en SAfin. Bij de vrouwen: Clijsters, Capritatie en Davenport. |
'Had Davenport geen blessure :confused: :confused: '
|
Die Braziliaan. :cool:
En bij de vrouwen een Williams. |
Citaat:
|
kuerten/hewitt/roddick zijn de outsiders maar ik denk het toch niet..ik gun het sampras wel maar dan mag ie hopen dat alle tegenstanders bagger spelen :D
agassi..tja ik verwacht het niet weer van hem mischien tommy haas of marat safin of 1 of andere spanjaard/argentijn bij de vrouwen...serena williams of henin heb ik zon idee |
Citaat:
|
hewitt
'een' williams |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hij is geen favoriet...is net terug van een operatie en heeft volgens mij net pas 1 a 2 weken gespeeld |
Justine Henin en Kim clijsters :D
|
Citaat:
|
ik zou g.v.d. naar roland gaross gaan, de mannen-finale!!! Waren de kaartjes uitverkocht... :mad:
|
Ik hoop dat bij de mannen Andy Roddick gaat winnen alhoewel de kans wel klein is. Hewitt is ook een grote kanshebber.
Bij de vrouwen denk ik dat een van de Williams-zusjes gaat winnen. Serena eerder dan Venus aangezien Serena laatst nog een toernooi had gewonnen. |
Schalken door, Sampras eruit...
Was eigenlijk voor mij hoogtepunt van de dag... En eigenlijk ook dat Noorlander zo goed speelde :o |
Ferrero, ondanks de zware loting
|
Citaat:
|
verdomme sampras eruit echt ..ik baal er van :(
|
schalken door :) (y), maar in de 3e ronde moet ie tegen safin waarschijnlijk :(
k denk dat safin of kuerten gaat winnen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar laten we eerst kijken wat de 2e ronde ons biedt :p |
Citaat:
|
Citaat:
Justine Henin heeft een echte off-day gehad vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjeng door. :) En Noorlander uitgeschakeld.
De eerste verrassingen zijn ook alweer daar: Arazi verslaat Federer en Sampras ligt er ook al uit, Goudenzi won van hem. Kimmie met heel veel moeite door tegen de Wit-Russische Poetchek: 8-6 in de derde set, denk dat ze dit jaar de finale niet haalt :( maar jah je weet maar nooit he... Dokic en Kournikova komen vandaag aan de beurt :) als het maar eens ophoudt met regenen :D Hehehe en Henin al eruit, boeit me toch nie, dies lelijk :D Mijn persoonlijke kanshebbers op de titel in het enkelspel: Mannen: L. Hewitt en A. Agassi. Vrouwen: S.Williams en J.Capriati. |
Citaat:
Federer eraf gister vond ik vreemd... Was zeker een van de kanshebbers.. Straks mn vriend Raemon aan de beurt en Sjeng in zn 2de ronde partij :p Mocht Sjeng winnen, wacht waarschijnlijk Hewitt..Eitje toch? :D Oremans op gravel... Tja :D |
Citaat:
|
Ik hoop nog steeds dat Marat Safin gaat winnen...:)
en bij de dames hoopte ik op Hénin.... maar ja, dat is dus niet iets wat doorgaat... :( |
hewitt tegen schalken relaxt zeg :)
roddick eruit :( sluiter ook in 5 sets..ik vond die srichaphan wel taai :( kafelnikov eruit kuerten door :) safin ook oremans eruit sanchez vicario eruit hantuchova door :) clijsters door capriati door coetzer eruit dokic door serena/venus williams door kournikova eruit seles door dit zijn de belangrijkste uitslagen vind ik |
Citaat:
[QOUTE] kournikova eruit [/QUOTE] :( Anna kan beter zich 100% op het modellenwerk storten :D |
Henman uit. Het zal nooit grote liefde worden tussen Henman en gravel... Dus Roland Garros... Peuke wedstrijd van Malisse.
|
Citaat:
lijkt me echt frusterend om telkens van te voren eruit te vliegen of die ronde te evenaren |
Jammer voor Rochus, sterk van Malisse
Morgen Schalken- Hewitt Hewitt was bang voor Schalken, maar is dat schijn? :confused: |
Citaat:
|
Clijsters kansloos onderuit tegen Fernandez :(
6-3 of 6-4 eerste set en 6-0 tweede set :( Nu maar duimen voor the X-Man, Xavier Malisse :) |
Citaat:
Wat een offday... Maarja, iedereen heeft dat wel eens :confused: |
hewitt was te goed voor sjeng
ach ja over 3 jaar hebben wij wel weer talent :) |
haas eruit :( niet verwacht
|
bah Hewitt dr uit... :(
|
Citaat:
Vond het jammerlijk dat er "boe" geroep was na de wedstrijd toen Hewitt de baan verliet. :( |
Zometeen Malisse-Grosjean
Xavier Malisse tegen 15.000 Fransen op Court Central, dat gaat leuk worden. Toch denk ik dat hij een goede kans heeft. :) |
agassi heeft wel geluk gehad..
ben benieuwd wie wint tussen gaudio en ferrero |
goede prestatie van agassi (y)
ferrero werd 5-setter, iemand weet hoe dat is afgelopen? nog leuk berichtje: :p Roland Garros: Enorme blunder onopgemerkt UTRECHT/PARIJS. - 03/06/02 - Was het een blunder of gewoon een slimmigheidje? Hoe dan ook, niemand had zondag in Parijs door dat er iets mis was bij de partij in de vierde ronde van Roland Garros, tussen de Russin Dementieva en de Argentijnse Clarisa Fernandez. Dementieva serveerde twee games achter elkaar. De verwarring bij umpire Jane Harvey ontstond op het moment dat Fernandez na de tweede set de baan verliet voor een bezoek aan het toilet. Bij terugkomst was zij aan service, maar nam Dementieva die taak ten onrechte over. Niemand die het zag. Desondanks hielp het de als dertiende geplaatste Dementieva niets: ze verloor, met 3-6 6-2 6-3. wat een sukkels :rolleyes: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |