![]() |
okay... daar gaattie....
Hey,
K´heb nu al een paar keer geprobeerd hier wat te posten maar ik kom telkens niet uit mijn woorden, kheb een hele lieve vriend... ben ook stapelgek op hem en we gaan wel verder dan gewoon zoenen. maar dat is voorlopig voor mij even genoeg, omdat we nog niet zo lang hebben.. ca 4 maand. En ik ben er eigenlijk nog niet aan toe... ik heb geen id hoe ik hem dit moet vertellen... ik wil hem niet wegduwen of teleurstellen... daarom wou ik vragen of jullie mischien tips hebben. Tis mischien een beetje een domme vraag maar ik ben noggal verlegen.. http://forum.scholieren.com/frown.gif kom soms niet helemaal goed uit mijn woorden als ik er onzeker ben, zo ook hierover... somebody help me? thnx.. luv. sweetsterretje |
Citaat:
Hebben jullie het weleens over sex ??? Ik heb een relatie en daar praten we gewoon open over.. Ik zou het onderwerp gewoon eens aansnijden.. en dan gewoon zeggen dat jij niet verder wil gaan dan wat jullie nu doen..! |
Uitmaken, en snel ook! Je bent nog lang niet toe aan een relatie. Verknoei je tijd niet langer!
|
Citaat:
Sweetsterretje, gewoon negeren die abt!! |
nix van die ene opmerking aantrekken, t is echt onzin. Als je moeilijk ergens over kan praten, dan kan je zeggen: ik wil je iets vertellen, en dan kan ie misschien helpen door te luisteren en te vragen wat t dan is, of door alleen een zinnetje te zeggen, zodat de rest vanzelf volgt. Je kan m ook een briefje schrijven waar heel simpel in staat : 'waar je mee zit' en 'dat je er over wil praten maar t heel moeilijk vond om t hem zelf te zeggen'
geef t m als je bij hem bent, dan is t begin in ieder geval gemaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |