![]() |
Zelda GC
Wat denken jullie van de nieuwe Zelda op de gamecube?
als je het E3 filmpje nog niet gezien heb: Zelda Filmpiej Nou geef je mening maar. |
phat :cool:
|
Geil. :cool:
|
Als dit uitkomt ga ik dus een gamecube kopen :D.
|
AAargh, het wachten :(
mja, must-have... ze gaan mooi weer terug naar de wat meer realistisch getekende stijl (voor zover elfjes enz enz realistisch kunnen zijn) en de aktie schijnt ook wat beter te worden:) ach ja Legend of Zelda is natuurlijk de top:) |
Een realistische Zelda is geen Zelda:(. *hoopt op nog meer cell-shading*
|
Citaat:
|
Een wappie? :confused:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ja de Minish Cap is gelukkig wel cell-shaded. De Cube versie helaas niet. Ben een beetje bang dat daardoor de 'magie' een beetje verloren gaat die de oude zelda games hadden. OOT en MM waren ook niet cell-shaded/cartoony, maar je kon duidelijk zien dat het gewoon een soort tekenfilmstijltje had. De nieuwe cubezelda heeft dat niet...
|
Citaat:
|
Ik zit hier al een maand of wat op te wachten :( en et zal ook zeker nog een maand of wat duren :p
|
Is er eigenlijk al een releasedatum bekend?
|
die nieuwe zelda ziet er geweldig uit, echt een spel om een cube voor te kopen!!!!
Ik wacht, ik wacht Jammer genoeg komt hij pas eind 2005 uit... |
Citaat:
*Zoekt een beetje rond op zijn kamer. De PU van november in de Powerspy |
Citaat:
|
Citaat:
|
*kwak*
Ziet er goed uit. Doet me het meest denken aan Ocarina en dat is en blijft de beste Zelda. Voor mij dan he voor er flame-war komt :P. |
Zo lang nog..... (n)
Vrijdag meteen Minish cap kopen om de wachttijd op te vullen. Lijkt me ook een zeer vet spel. (maar ja, Zelda is altijd cool) |
Het zou mij niet verbazen als ze de nieuwe Zelda cancellen voor de Gamecube en m dan uitbrengen als launchgame voor de Nintendo Revolution die ergens eind 2005 zou moeten uitkomen.
|
Als ze dat zouden doen zou dat ding meteen een hit worden :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nintendo schijnt wel zo min te zijn, en heeft de reputatie ervoor. :( Dat is kut, wat die game zou zeker het beste zijn voor den cube. |
Citaat:
|
Ik denk niet dat het zal gebeuren. Als het wel gaat gebeuren vinnik et niet erg, ik koop dan wel zo'n ding, moet er toch aan uiteindelijk :p
|
Citaat:
|
het leek me vanaf het begin al het meest logisch om em op de GC2 (of hoe dat kreng ook gaat heten) uit te gaan brengen. Het is 2004 (bijna 2005) en dan komt die nieuwe al...(wss wordt het wel 2006 maar toch:P)
Het spel zal nog wel een tijdje in ontwikkeling zijn, dus die gooien ze gewoon als launch of de GC2. |
misschien kunnen ze wel een nieuwe mariogame als rls op de gamecube doen. Als die nieuwe voor 2006 staat, dan is zelda allang en breed klaar. Maken ze em maar backwards compatible hoor. :p
|
DAMN, ik krijg m niet gedownload, plz laat iemand hem me sture!! :eek:
|
Lijkt me sterk dat ze hem voor de opvolger van de Cube plannen. Zou wel erg gierig zijn. Aan de andere kant, de graphics zien er wel erg mooi uit, zelfs voor de gamecube in die filmpjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuw filmpje gezien. :cool:
|
Het nieuwe filmpje is zo coooooooool
|
|
Citaat:
|
Het ziet er echt heel stoer uit, maar imo niet goed genoeg als launchtitel voor de nieuwe console van Nintendo. Bovendien ben ik echt anti cell-shaded, vind dat er zo irritant en lelijk uitzien!
|
Citaat:
Trouwens, deze nieuwe Zelda verschijnt gewoon op de Gamecube hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://cubemedia.ign.com/cube/image/...5110014721.jpg
Leuk dat er voor mij ook weer een rol is weggelegd (y) |
*kwijl* :|
ik wil zijn outfit :D t lijkt veel op OOT maar veel beter (y) zn stem is niks veranderd:p |
Citaat:
|
Citaat:
over zelda op de nieuwe computer van nintendo en over cell shaded vs niet cell shaded. Ik ben niet echt tegen cell-shading, maar ik ben er ook niet zo weg van als sommige. Geef mij maar gewone niet-cell-shaded shit. Mweh, gelukkig maar dat ie op de GC uitkomt, heb ik hem niet voor niets gekocht :). @Fishy anime is toch heel anders >.> |
de nieuwe naam van zelda is:
The legend of ZELDA Twilight princess 1 : the light from the sky between full night and sunrise or between sunset and full night produced by diffusion of sunlight through the atmosphere and its dust. Bij het eerste filmpje zie je een horden monsters verscheinen aan de horizon Twilight dus. En omdat het twilight princes is zal Zelda ook bijinvloed zijn. http://www.cubedomain.nl/images/features/zelda05_1.jpg http://www.cubedomain.nl/images/features/zelda05_2.jpg Nou dat teken is van de Sheika´s de enige lui die het teken dragen zijn Zelda en Impa. Impa komt niet voor in dit spel dus moet het wel zelda zijn. Zal Zelda dan een duistere kant krijgen in dit spel? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |