![]() |
Jouw droombaan.
is er een baan die je altijd al gewild hebt en die je later ook wilt gaan doen of al doet?
Zoja, welke? TS begint: Maatschappelijk werker, lijkt me nog steeds leuk, het contact met mensen enzo.. |
Mijn droom is Paus worden.
|
Huurmoordenaar.
Dicatator |
Citaat:
|
Hmm, geen idee. Een baan met veel aanzien. :o
|
Heb ik niet.
|
psy·cho·the·ra·peut (de ~ (m.))
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil nog steeds heel graag dierenarts worden maar de IB-groep werkt (tot 2 keer toe) niet me |
psychologe :)
|
Pedagoge in een kinderziekenhuis lijkt me erg leuk, maar dat is een gewilde plek volgens mij.
DK>>W,G&R |
Citaat:
|
Ik wil nachtwaker worden want ik hou van de nacht en van niets doen.
|
Een stressloze baan waarbij het geld binnenstroomt en waar je geen donder hoeft te doen.
|
Eigenaar van een stuk regenwoud. Daar word je echt enorm rijk van...
|
Pooier
|
Zangeres, alleen dan zonder verlies van privacy als het even kan :o en anders lijkt CSI-er me vreselijk leuk, helaas bestaat dat beroep alleen niet op die manier :p
|
Voor yorin travel werken :cool:
|
Citaat:
enne, anders ben ik er nog niet helemaal uit. Ik doe cultureel maatschappelijke vorming...festivals organiseren of cultureel werk in het buitenland? |
Zoals ik hier ook al zei:
Zelf lijkt het mij heerljk om op zo'n elektrisch golfkarretje oude mensen naar hun terminal te rijden op Schiphol. In de zomer zou ik graag op zo'n traktortje een golfbaan willen maaien. |
Citaat:
|
Droombaan is schrijfster, maar ik heb zojuist een bijbaan gevonden die ik ook erg leuk vindt (studiebegeleiding en bijles geven.) Heel relaxt, erg leuk werk, leuke kinderen enzo, ik vermaak me wel!
|
Ik wil later iets met kinderen doen in het ontwikkelingswerk. Waarschijnlijk onderwijs geven. Ben nu in India en ghana geweest, ga komende zomer naar Bolivia. En ben echt verliefd op kinderen!
|
verpleegster, heel graag
|
zoals mn vader zegt: je moet van je hobby een beroep maken!
bierbrouwen dus |
miljonair
|
Ik word advocaat.
|
uhm... ben er nog nie egt uit kword dokter of topmanager
|
Ontwikkelingswerker
|
Citaat:
Want ik ben hebberig. |
wat ik het liefste zou willen is Greenpeace medewerker worden. Zo een die met een bootje de open zee op gaat om walvissen te redden van de harpoendood. Dat is mijn droom. Wat me ook mooi lijkt is bij een hulporganisatie werken. Bv Dorcas Aid, die sturen voedsel naar arme mensen in arme landen...het lijkt me heel dankbaar, fijn werk om dan die mensen wat te eten te kunnen geven :)
|
slapend rijk worden
|
Advocaat en partner bij een groot kantoor in het westen en hoogleraar in Leiden of Rotterdam.
|
Citaat:
|
bekende wis/natuurkundige:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
putjes schepper, lekker buiten werken (y)
denk toch dat ik ga voor de optie 'trouwen met een rijke vrouw' hou namelijk niet echt van werken :bloos: |
Schrijfster of journaliste
|
Citaat:
|
aangezien mijn opleiding te maken heeft met het op grote schaal produceren van een product, lijkt me een baan bij een grote bekende bier firma een leuke baan :P
de gedachte van dat bij het produceren van iedere batch vele mensen dronken zullen worden lijkt me ook wel leuk :D mijn pappa is advocaat, mij pappa maakt bier (ghehehe :cool: ) |
Wetenschapper
|
een getrouwde huisvrouw met een lekker ding als man (Y)
|
Mijn eigen leescafé. Lukt dat niet dan zien we dan wel. Ben niet zo van de heel verre toekomstplannen ik duik er maar gewoon in.
|
In ieder geval iets met ontwerpen, het liefst binnenhuisarchitect.
Als ik dan erg goed ben kan ik misschien de villa's van de hollywoodsterren inrichten. |
Marineduikofficier: Duik- en Demolitiedienst, Technische Dienst.
|
Gymlerares en als dat niet lukt lijkt maatschappelijk werkster voor kinderen me ook wel wat
|
Ik ga in elk geval zoals het er nu naar uitziet een opleiding volgen vor sociaal juridisch medewerker.
Dan kan ik altijd nog verder gaan tot misschien wel advocaat of rechter maar anders wordt het sociaal juridisch medewerkster op een vluchtelingenkantoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |