![]() |
Standjes
Hey!!!
Ik had een vraagje: Ik wil met mijn vriendje naar bed gaan, maar weten jullie een aantal standjes? Ik heb geen idee! Pliesz, help me! xxxsies Britteke p.s. Wil je ook vertellen hoe ze er uitzien dan? |
www.sexwoordenboek.nl
en mijn advies: wacht nog een paar jaartjes... eerst rustig elkaar ontdekken, uitvinden wat je lekker vindt en als je dan over een paar jaar sleur krijgt in je seksleven, dán kun je beginnen met standjes. Als je nu al begint daarmee, kun je het over 3 jaar heel moeilijk nog 'spannender/afwisselender' krijgen... |
Begin eerst een met elkaar te ontdekken, gewoon lief strelen enzo, dat is beter (y)
|
Oke, jij gaat op je knieen op je bed zitten, en hij schuift zo zijn schwans de l'amour in je kringspier. Dan blijf je technisch gezien nog maagd ook! (y)
|
Citaat:
|
Je hebt toch niet meteen een aantal standjes nodig? Begin gewoon met de dingen die je zelf bedenkt en waarvan je denkt dat ze makkelijk of prettig zijn; je ontdekt vanzelf mogelijkheden terwijl je elkaars lichaam leer kennen (dat moet je dus ook echt wel van te voren doen; gewoon knuffelen en zoenen en strelen etc). Als je eens iets anders wil, dan doe je eens wat anders; alles dingen waarbij de penis fysiek in de vagina kan, zijn mogelijkheden :) je ontkomt vanzelf achter die mogelijkheden terwijl je bezig bent.
|
Begin eerst maar eens met handwerk en mondwerk, dat is leuk zat, dan komt de rest van zelf wel. En dat gaat ook vanzelf en als het meezit ben jezelf ook wel creatief genoeg om wat standjes te verzinnen :)
|
Standjes zijn niet eens leuk als je ze uit een boekje ook eens probeert. Dan is het net of je een gebruiksaanwijzing opvolgt en dan is het gewoon een spelletje. goh ja, zo kan het ook. Tsjee...
Als je ze zelf spontaan tijdens het vrijen ontdekt kom je er achter dat sommige standjes anders aanvoelen, en sommige lekkerder zijn dan anderen. Het is ook een kwestie van jullie lichaamsbouw. Niet alle standjes zijn voor iedereen geschikt. |
Waarom gelijk standjes? Begin gewoon lekker met proberen wat jullie zelf het fijnste vinden, en over een tijdje gewoon wat andere houdingen proberen.:)
|
Citaat:
-Wat doet die hand daar? --Dat is mijn hand niet, dat is je eigen hand :p |
Citaat:
|
Ah, jij had datzelfde boek?
Niet meer zo'n ezelsoren maken hoor, de volgende keer krijg je een boete :p Maar goed, nu weer on topic: Britteke, ga gewoon eerst samen lol maken, standjes komen vanzelf!!1 |
|
Citaat:
Ja, vooral dat bitch zal ze op prijs stellen... :rolleyes: |
Citaat:
sorry |
Die namen alleen al. Hi-la-risch
En terecht, seks moet lachen zijn :D |
En sommige van die plaatjes zijn me een partij lelijk...
|
Ja, dan was ons boek grappiger he?
"Zullen we de Bloeiende Lotus nog eens proberen?" - "Nee, ik wil de Katapult!" Hahahaha... :D |
Citaat:
ik heb wat afgelachen in bed met mn ex :D idd zoals juno zei: als die standjes die maar vaag zijn enzo :D de grootste lol hadden we :D :p |
Ik begin melig te worden:
Kijk eens naar de standjes opdeze site! Ook geschikt voor minderjarigen, want uitgebeeld door houten tekenpoppetjes... :cool: |
Citaat:
|
In 't boek dat ik sinds heel kort heb zijn de fotos allemaal mooi (y) en op de fotos die expliciet over een standje gaan is het meestal zo dat 1 van de twee een donkere huid heeft, lekker duidelijk :D
|
Citaat:
:o |
Wat bedoel je daarnou mee??
|
denk dat het duidelijk is, probeer het sexwoordenboek of de zoekfunctie op dit forum. Succes gegarandeerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |