![]() |
Destiny's Child Concert!!!
Eey Eey,
23 en 24 mei 2005 is er een concert van Destiny's Child in Ahoy!! Kaartverkoop is om 10.00 uur vandaag gestart! Ben net terug uit mijn werk dus kon ze nu pas bestellen, helaas zijn de beste plekken uitverkocht maar ik heb nog 2 kaarten kunnen bestellen in rang 2, Vak DD Ik ben zooooooooooooooooooooooooo blij "Springt een gigantisch gat in de lucht" :D (y) Vind ze zo onwijs goed en bij hun vorige concert kon ik niet komen, was de boel uitverkocht enz, maar nu ben ik er dus wel bij, bij mn favoriete groep!!!!!! Wie gaat er nog meer heen? Greetz |
ik zou er nog niet eens dood in de buurt gevonden willen worden
|
ik wil wel bananen bijvullen backstage
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga niet, ondanks dat ik sommige liedjes nog wel te doen vond. |
Citaat:
Maar anyway, have fun. |
ooooh, 45 mei :) dan heb ik nog tijd genoeg om kaartjes te kopen!
|
Citaat:
Wat die 45 mei betreft.....erg dom :o, heb het effe snel gewijzigd :s |
en wat kosten de kaartjes?
|
waaaaaaaaaaaaaaaaaah hier moet ik heen!
|
mhwah, ze kunnen best goed zingen, maar k snap nooit hoezo je zoveel geld neertelt om naar zo'n concert te gaan. Je zit in vakken (of staat als je geluk hebt) je kan niet dansen. Koop dan een cd~! (y)
|
Geen behoefte aan. Ik vind het nieuwe nummer wel (y) , maar verder vind ik hun muziek ook niet echt bijzonder geweldig..
|
er staat niet bij wat het kost maar waarschijnlijk zou ik dat geld er enkel voor over hebben als ik dan ook daadwerkelijk over beyonce heen zou mogen gaan(y)
|
Citaat:
Niet dat ik er heenga, maar toch... cd's met live vergelijken? Please! |
Citaat:
ivo toch :p |
are you for real, nigga?
|
Hoeveel kost het? Ik twijfel.
Dat nieuwe nummer vind ik cool. |
Citaat:
|
Citaat: