![]() |
GBA met GBC-spel
Ik zal vandaag de twee Zelda-spellen van de GameBoy Color liggen voor vijf euro, er staat op 'Only for GameBoy Color' maar goed, ik heb een GBA. In het boekje staat dat sómmige spellen van de originele GameBoy en van de GBC wél werken, maar dus niet alle.
Werken die twee Zelda spellen wel? (Niet dat vijf euro veel geld is, maar vijf euro weggooien is ook weer jammer :) ) |
Als je eerst het boekje van je GBA had gelezen had je nu geweten dat alle gbc en gewone gameboy spellen ook werken. Lang leve de backwards compatibility (of hoe je dat laatste ook mag schrijven.).
|
Citaat:
Mja, ik probeer het wel :P |
Ik zelf heb nergens problemen mee. Zelfs de allereerste Mario (nostalgie :)) doet het zonder enig probleem. Het kan zijn dat er een aantal spellen zijn die moeilijk doen. Ik neem aan dat je oracle of ages en seazons bedoelt maar die doen het gewoon.
|
Citaat:
|
De oracles hebben zelfs een GBA only feature in de game :p
|
Citaat:
zo'n aparte shop:D |
Citaat:
|
Citaat:
hoewel ik ergens heb gelezen dat er wel iets gebeurd als je ALLE ringen verzameld... maar dat weet ik eigk niet |
Citaat:
|
Waar heb je die gezien voor 5 euro dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: Deus eX trouwens leuk spel voor €5? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
welke spellen had je nou voor 5 euro gezien (als het de 2 zelda's voor de GBA zijn ga ik die ook meteen halen!!!!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die werken helemaal perfect meissie, je kan zelfs het kleurenpatroon slecteren dat gebruikt gaat worden.
|
Ik heb het ff voor je nakgekeken maar er staat zelfs achterop het doosje dat ze ook geschikt zijn voor gba.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |