Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wil hij niet, of durft hij niet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1005521)

Amelienne 06-11-2004 12:33

Wil hij niet, of durft hij niet?

Ik heb twee weken geleden een hele leuke jongen ontmoet. We hebben gezellig gepraat en gelijk nog een keer afgesproken. Ondertussen hebben we elkaar de afgelopen week een aantal keer gezien. We zijn een keer iets gaan drinken, naar het filmhuis geweest etc.
Hij heeft me verteld dat hij verliefd op me is, en hij weet ook dat ik hem heel leuk vind. Maar het probleem is, dat als we elkaar zien hij wel niks onderneemt.
Ik durf het zelf niet goed om hem zomaar te zoenen, terwijl ik wel weet dat hij me leuk vindt. Maar nu begin ik dan dus weer te twijfelen. Zou hij het gewoon niet willen of durft hij het niet?
Wat vinden jullie? Morgenavond gewoon proberen als we een filmpje aan het kijken zijn of afwachten?

Methuselah 06-11-2004 12:36

Citaat:

Amelienne schreef op 06-11-2004 @ 13:33 :
Ik heb twee weken geleden een hele leuke jongen ontmoet. We hebben gezellig gepraat en gelijk nog een keer afgesproken. Ondertussen hebben we elkaar de afgelopen week een aantal keer gezien. We zijn een keer iets gaan drinken, naar het filmhuis geweest etc.
Hij heeft me verteld dat hij verliefd op me is, en hij weet ook dat ik hem heel leuk vind. Maar het probleem is, dat als we elkaar zien hij wel niks onderneemt.
Ik durf het zelf niet goed om hem zomaar te zoenen, terwijl ik wel weet dat hij me leuk vindt. Maar nu begin ik dan dus weer te twijfelen. Zou hij het gewoon niet willen of durft hij het niet?
Wat vinden jullie? Morgenavond gewoon proberen als we een filmpje aan het kijken zijn of afwachten?

Hij is verliefd, zegt ie zelf. Jij vindt hem leuk.
Hij onderneemt niets, en dat vind jij 'n probleem.
Maar zelf onderneem je ook niets, omdat je "niet goed durft".

Erm, HALLO!! Pot/Ketel/Verwijten*

*Construeer met deze 3 woorden 'n volwaardige zin.

WolterB 06-11-2004 12:38

Hij durft niet, of weet niet of jij ook verliefd bent op hem en wil niets doen wat jij niet wilt :o
ik zou zo maar zeggen: onderneem actie (y)

ilse 06-11-2004 12:52

gewoon DOEN!!!

*amalia* 06-11-2004 12:58

juist zoals iedereen al zegt, gewoon zelf actie ondernemen. Daarna zal hij zelf ook wel los komen.

Bloedpropje 06-11-2004 12:59

Citaat:

Methuselah schreef op 06-11-2004 @ 13:36 :
Hij is verliefd, zegt ie zelf. Jij vindt hem leuk.
Hij onderneemt niets, en dat vind jij 'n probleem.
Maar zelf onderneem je ook niets, omdat je "niet goed durft".

Erm, HALLO!! Pot/Ketel/Verwijten*

*Construeer met deze 3 woorden 'n volwaardige zin.

Citaat:

WolterB schreef op 06-11-2004 @ 13:38 :
Hij durft niet, of weet niet of jij ook verliefd bent op hem en wil niets doen wat jij niet wilt :o
ik zou zo maar zeggen: onderneem actie (y)

Citaat:

illie1987 schreef op 06-11-2004 @ 13:52 :
gewoon DOEN!!!

Myuki 06-11-2004 13:01

:) nou... waar wacht je nog op?

BrunetJuh 06-11-2004 13:23

gewoon proberen. zo ging het bij mijn vriend ook. we durfden eest niks, maar opeens tijdens gtst zaten we heerlijk te zoenen! gewoon doen! :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.