![]() |
[Algemeen] PC start op geen beeld ook niet met videokaart
Zie topic titel
Aan knop helemaal geen beeld ook nooit beeld gahad met de pc. beeldscherm is veder goed. Wat doen?? mvgr, Maradinus |
dat hij zonder videokaart geen beeld geeft is me duidelijk.. :p
kun je iets specefieker je probleem omschrijven en vertellen wat je hebt gedaan? |
Citaat:
pc kast wil geen verbining maken met beeldscherm denk ik waar kan dat aan liggen |
Citaat:
andere videokaart geprobeert? andere monitor geprobeert? |
Citaat:
pc zelf start zelf wel op en piepjes hoor ik niet ... |
vet :) ik snap er niks van
GJe monitor heeft wel stroom? Kan je zien aan een ledje dat voorop brand bv? De signaal stekker van de monitor zit goed vast in de PC kast, zoals je dat noemt. ? Anders druk ff je videokaart aan in je PC. |
[QUOTE]SubbehQ schreef op 06-11-2004 @ 18:46 :
vet :) ik snap er niks van GJe monitor heeft wel stroom? Kan je zien aan een ledje dat voorop brand bv? De signaal stekker van de monitor zit goed vast in de PC kast, zoals je dat noemt. ? Anders druk ff je videokaart aan in je PC. [/QUOT maar videokaart zit er wel in en pc zelf start wel maar geen beeld zwart... |
Citaat:
|
Veel voorkomend probleem heb je de 4 pins stekker in je moederbord gedaan?
;) |
heb je het scherm wel op staan :|
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
De video kaart die we erin hebben gedaan past niet wel op de pc.
het lijkt wel op het moederbord tegen debeuizing is gedaan. Want aan de rechterkant van de videokaart zit een uiteinde die kan niet verder gedrukt worden. Waardoor de de pennentje geen contact maken. We hebben het beeldscherm ook op de ingang van het moederbord geplaatst. toen deed het beeldscherm het ook niet het oranje lampje brand wel op het beeldscherm. Greetz maradinus |
Citaat:
Dan wordt het misschien wat duidelijker, want je kan nu door de bomen het bos niet zien. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |