![]() |
Schildering: Flamenco-danseres
Ziehier mijn creatie van ongeveer 2,5 uur (met schets erbij). Het stelt een flamenco-danseres voor... eh ja dat was het praatje weer. :cool:
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg |
Het oog bij de bloem (?) is groter dan die andere.
|
ik vind haar lippen erg raar, de bovenlip is groter en breder..:s
de schaduw op haar huid vind ik erg mooi gedaan. :) |
Ik vind het wel mooi, alleen de achtergrondkleur past niet helemaal.. de lippen vind ik juist wel mooi :)
|
Ik vind het niet echt mooi, de kleuren spreken me niet aan en er zit ook niet bijster veel moeilijkheid in het schilderij aangezien de verhoudingen niet kloppen. Verder houd ik niet zo van hele uitgewerkte tekeningen, ik hou meer van wat abstractere dingen.
Dus ja, niet lelijk, maar ook echt niet geweldig. |
Ze kijkt een beetje scheel.:o
|
Ze heeft geen wimpers :o
Ik vind het wel mooi gedaan, alleen rechts van haar mond lijkt het of er een verdikt stuk zit, soort plaatselijke opzwelling ofzo :confused: de schaduwen en kleurgebruik op het lichaam vind ik mooi, alleen op het hoofd lijkt het niet helemaal gelukt.. |
Citaat:
|
Ik vind het wel mooi! Best leuk om aan de muur te hebben ofzo. Proporties kloppen niet helemaal, maar ik vind het er wel bij passen. Het is nou niet echt zo dat ik ernaar kijk en denk, jezus, dat klopt niet. Ik had alleen een andere achtergrondkleur gekozen. Wat meer contrasterender, denk donkergroen ofzo. Verder, keep it up :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |