![]() |
Underoath komt in Europa touren in 2005
(Nog?) geen nederlandse data...maar Bochem en Keulen zijn goed te doen. Ik ga ze wel even checken.
19.01. Cardiff @ Barfly w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 20.01. Exeter @ Cavern, Exeter w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 21.01.Bristol @ Fleece And Firkin w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 22.01. Kingston @ Peel w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 23.01. Oxford @ Zodiac w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 24.01. Manchester @ Roadhouse w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 25.01. Hull @ Adelphi w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 26.01. Aberdeen @ Kef w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 27.01. Glasgow @ Barfly w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 28.01. Sheffield @ Corporation w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 29.01. Nottingham @ Rock City w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 30.01. Coventry @ Jailhouse w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 31.01. Birmingham @ Carling Academy 2 w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 01.02. Derby @ Victoria Inn w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 02.02. London @ Garage w/ ROSES ARE RED, THE HURT PROCESS, SILVERSTEIN 04.02. Bochum @ Riff - Die Bermudahalle w/ THE HURT PROCESS 05.02. Frankfurt @ O25 w/ THE HURT PROCESS 07.02. München @ New Backstage Club w/ THE HURT PROCESS 08.02. Berlin @ Magnet w/ THE HURT PROCESS 09.02. Hamburg @ Logo w/ THE HURT PROCESS 10.02. Köln @ Underground w/ THE HURT PROCESS |
Niet echt psyched. Changing of Times blijft een goed album though.
|
ik ook niet meer.... voor mij blijft hun oude werk echt vet... de nieuwe cd is echt flink minder.. jammer dat ze waarschijnlijk alleen nummers van de nieuwe en the changing of times zullen spelen.
|
ik dig die nieuwe cd wel moet ik zeggen. Vind het wel een puike plaat.
Zal eens checken of wij bij de Goudvishal deze tour nog aangeboden hebben gekregen. Nu ik toch ff avocado gecheckt heb: Converge en Planes Mistaken for Stars komen in maart ook weer deze kant op. |
Goudvishal zeg ik ja ik ben er
Keulen zeg ik nee laat maar |
als ze dat nieuwe album niet gemaakt hadden en de oude samenstelling/instelling v/d band nog hadden was er een grotere kans geweest dat ik ging
|
Citaat:
|
Oh met Silverstein. Das wel weer stoer.
|
Citaat:
|
Stoer
|
Citaat:
|
Snap niet zo wat er slecht is aan die nieuwe plaat hoor...maarja wie ben ik
|
tja ik vind het maar bagger. the changing of times is wel weer redelijk gaaf
|
ik vind het nieuwe album ook wel goed hoor
en ik zou de andere bands op die tour ook wel willen zien |
Citaat:
die nieuwe cd van underaoth klinkt erg lekker :) snap niet zowat mensen tegen die plaat hebben |
Leuk dat Silverstein en Roses Are Red ook naar NL komen zeg :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
:( |
Opzich vind ik de bands die mee touren ook allemaal wel goed, underoath wil ik ook al een tijdje zien. Vond hun vorige album wel een stuk beter dan hun nieuwe, maar kan niet zeggen dat het nieuwe slecht is. Wil ze toch nog wel graag een keer zien.
|
Citaat:
hij is wel een stuk beter dan die nieuwe atreyu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jawel
|
niet zo slecht als limp bizkit
|
Silverstein vind ik nog steeds bagger... geef mij Grade maar.
Ik probeer te achterhalen wie de Europese tour doet van die bands, want dat is me wat onduidelijk. Gezien het feit dat Arnhem vlakbij Duitsland ligt moet een Nederlandse show toch wel te doen zijn... Heb het Amerikaanse bookingskantoor maar een mailtje gestuurd of zij weten wie die tour in Europe doet. Aangezien Avocado deze tour niet doet... |
grade is ok
-cut_off |
Citaat:
|
Citaat:
|
yukkie
|
Underoath speelt misschien toch in Nederland :rolleyes:
|
oehhh dat zou erg leuk zijn,
|
voorlopig donderdag 3 februari vrijhouden :rolleyes:
|
Citaat:
|
Underoath heeft interesse die avond te spelen. Hij werd gevraagd een bod uit te brengen. Dus als het bod akkoord is dan spelen ze.
|
Geef mij maar Undertow.
|
Underdog ?
|
Dat nog liever, maar Undertow lijkt qua klank meer op dat Undergay van hierboven.
|
En anders Underworld ?
|
Nee want dat rijmt niet op...
'holadiejee'. |
Kane ook niet. Dus ?
|
Jawel.
Kanegay - holadiejee. Rijmt! |
Owja. Is waar ook.
|
Als je jezelf verveeld kan je ook gewoon een potje gaan rukken in plaats van topics verneuken.
|
Dat gaat goed samen hoor.
|
Ik word altijd wel een beetje opgewonden van dingen die in de soep lopen.
|
Verdomde goede band, vooral het oude werk. Maar ik denk niet dat ik naar een show in het buitenland ga voor hen... Goudvishallen zou fijn zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Silverstein komt ook mee met underoath en the Hurt process. Bands zijn nu definitief bevestigd. Datum weet ik zo 123 niet.
|
de datum staat nog niet helemaal vast er staan 2 data in optie.
maae ze schijnen wel echt te komen. |
Dan zal ik er zijn (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |