![]() |
Jouw band promotie!
Heb jij een eigen band? Vertel erover en promoot jezelf schaamteloos!
Wat speel je? Hoe lang? Waar? |
Das reclame.
|
Mijn band heet Othalvvl. GOEDE, melancholische oude school Black Metal. Maar ik doe hier verder geen uitspraken over voor de cd af is. over 3 tot 6 maanden schat ik.
|
Citaat:
Mierenneuker. |
Mijn band heet Chameleon. Wij spelen jazz en funk.
Miles Davis tot John Scofield. www.chameleon-band.tk ovb do 27 januari Boerderij Zoetermeer |
Citaat:
Je doet maar lekker. |
Citaat:
|
Mijn band heet Snooze...we spelen ska, punk en reggae zo ongeveer, met soms een funk iets van mn neefje (onze drummer) en ik er tussendoor :d
we spelen 19 november in de Zolder in Groningen :) www.snoozeweb.tk |
amélie, emo/hardcore
pas 2 nrs |
die naam :(
|
Citaat:
|
daar doen we het voor.
doh? (wacht maar tot je onze muzikale uitspattingen aan kunt horen:evil: ;)) |
holla @ jostiband
|
Ik speel in Kane.
Harde shit yo ! Groetjes, Dinand. |
hehe
|
novastrike
20 Nov. 2004 21:00 De Mukkes Leeuwarden 26 Nov. 2004 21:00 N201 Aalsmeer 11 Dec. 2004 21:00 JC de Dukdalf Wieringerwerf 26 Feb. 2005 21:00 Nederland Drie Wateringen hmmja |
Citaat:
Hebben we met Ask For Bob ooit eens gespeeld. Mini-zaaltje. Als je het al een zaaltje kan noemen. Maar ken wel wat mensen daar, zal wel effe zeggen dat ze moeten gaan. |
Ik ben de oprichter en vocalist van oak.
Stijl: Folkloric NSBM 1 rehearsal demo uit Volledig album genaamd Triumph of the will is over 2 maanden klaar. Shirt volgt daarna. |
De band heette Anomy, we zitten nu zonder naam omdat we laatst onze eerste CD uitgebracht blijken te hebben, maar helaas is die niet van onszelf ;)
Err, heavy metal, beetje richting megadeth, annihilator, grim reaper, dat soort troep... |
Citaat:
en ik kom misschien ff kieken in de N201 als ik niks anders te doen heb |
Citaat:
|
ik speel ook in een bandje, samen met antigone en haligh.
En we maken pop muziek. |
ik speel gitaar in knights of insanity
heavy/power metal zo begin februari willen we de studio in duiken om een demo'tje op te nemen die niet klinkt als een bord bami www.knightsofinsanity.nl heeft er nog iemand optredens voor ons? :P |
ik doe spelen in
vehicle en wij gaan spelen 12.11 popronde eindhoven, burgers met wevsdeath 14.11 molenrock benefiet, azijnfabriek, roermond 04.12 perron55, venlo met face tomorrow 16.12 cultuurcafe nijmegen op afterparty filmfestival met sennen daarnaast doe ik nog spelen in kosmik en wij maken noise en dingen a la black dice. en spelen live doen we (nog) niet. |
Citaat:
klinkt tof (y) |
Ik speel in playroll
Het is erg moeilijk om jezelf te promoten, dat kost kilo's geld. Verder gaan we over een tijdje verder onder een nieuwe naam + uitbreiding van de bezetting! 03122004 - De Postbrug Den Helder 17122004 - musicon Den Haag |
Elea_noir, en daarmee spelen we een mengeling van jazz/blues. Daarnaast heb ik nog een naamloze band, voornamelijk poppy rock nummers als de vele The ...s bandjes van nu.
|
ik heb geen bandje :(
maar schrijf wel voor een muzieksite, mag ik die ook promoten? :bloos: :p |
Citaat:
Citaat:
kzie je in de n201 ;);) Citaat:
|
Five Years Later
skatepunk/poppunk uut amersfoort ik speel gitaar en ik zit dr sinds mei 2002 in geloof ik, band bestaat sinds september 2001 nieuwe CD komt waarschijnlijk eind 2004 uit, opnames zijn bijna afgerond showtjes binnenkort: November 12: Frontline, Gent (B) November 27: Tavenu, Waalwijk December 10: Starsound, Utrecht December 17: Baroeg, Rotterdam |
Ik ben gitarist in Nyghtshade en we spelen dark metal. Ik speel nu zo`n 2,5 jaar gitaar. Singel Alpha your Omega has Come is al uitgebracht. Album al opgenomen, maar nog niet released.
check de website voor samples en een compleet nmr |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gitarist in A state of nothing left.
Emocore/post-hardcore uit Hengelo. We bestaan nu iets meer dan twee jaar en zijn een paar maand bezig in de huidige bezetting. We gaan begin Januari onze tweede demo opnemen in Hamburg. |
Citaat:
|
gitaarheaumaux in Mo.Thek.
Wij gaan 14 en 21 november opnemen in studio metro te hengelo. www.mothek.tk voor de enige details en http://www2.hku.nl/~lennart4/motheksailortrack.mp3 voor een rehearsal. Stijl: Isis, Melvins, Neurosis, Patton-shit post-core-rock-pop herrie. |
Citaat:
langzame bm en dit past best bij elkaar :cool: |
Citaat:
|
Zang in leftovers. Iets wat toch wel ergens op begint te lijken.
10 dec. in 't Hiernaast in Wijchen. |
als ik ooit weer een werkende computer heb treed ik op
pre-boekingen worden geaccepteerd |
l'Enfant Avant natuurlijk.
|
Mijn band is kikke
Alleen we hebben nog geen naam leuk he :rolleyes: |
naam: Pastor of Muppets
muziek: oude metallica covers Wanneer te zien: 12-11-04 De Bel - Valkenswaard nog niet zeker: 01-01-5 Nieuwjaarssessies - Valkenswaard Na deze optredens is het toch wel tijd voor eigen materiaal. Stijl: geen idee, beuckende thrash ;P |
Citaat:
|
Ik speel in Bert en de Beukers
|
Vervamon: dark ambient in de stijl van Mortiis, Burzum
review vampire magazine, zware metalen , lords of metal 1 , lords of metal 2 Procyon-x: Space dark ambient review zware metalen, lords of metal The Dreaming: Ambient/noise review zware metalen, Nulll webstek: www.vervamon.tk en dan bestaat er nog zoiets als Norinian |
ik ben groupie van litm. dus ga daar maar kijken.
|
jaaa left in the middle :D
|
:cool: (y)
|
niels is awesome
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |