![]() |
De leukste reclame...
Dit topic is vast al heeeel vaak geweest...
Maar ik wil graag weten wat jullie de allerbeste, de allergrappigste en de allerdomste reclame vinden!!! Ik zal jullie wel ff voorgaan Beste = Je hebt gesprekken & gesprekken (van Grolsch... alleen jammer dat die kerel aan t eind met zo'n lelijke stem en lelijk accent er nog ff een slogan achteraan gooit) Grappigste = Sultana... (en na zijn werkdag metamorfoost hij.... in een konijn. Haha. Lachen man, want t slaat gewoon echt helemaal nergens op) Domste = Ik wil ook een vale spijkerbroek!!! aaaaargh.. hell... ik weet ni eens waarvan t is. Kusjes, Kronkel |
sorry... ik zag die andere te laat... :rolleyes:
|
[QUOTE]Kronkeltje schreef:
Dit topic is vast al heeeel vaak geweest... Maar ik wil graag weten wat jullie de allerbeste, de allergrappigste en de allerdomste reclame vinden!!! Ik zal jullie wel ff voorgaan Beste = ehm ik denk toch wel van de gouden gids met die haai en van danoontje powerrrrrrr Grappigste = kweenie meer kom dr nog wel op terug Domste = Ik wil ook een vale spijkerbroek!!! aaaaargh.. hell... ik weet ni eens waarvan t is. die ja eigenlijk alle wasmiddel, maandverbandreclames en die nieuwe met dat patatje en moorkop van achmeawat een poepreclame zeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |