![]() |
Zinloos
'k heb egt geen flauw idee of hier al een topic over bestaat maar goed...
Het gaat hier dus over de Zinloos van Lange Frans en Baas B. Ik vind dit echt de mooiste song van dit moment. En eigenlijk ook de enige uit de hele top40 die iets actueels te vertellen heeft. Maar goed. Laat ik er eens een topic over openen dacht ik dus. |
der bestaat al een topic over deze kutplaat.
kun je niet eerst even kijken voordat je een topic opend? |
Citaat:
|
Hoe moet ik wete dat hier al een topic over bestaat? En sowizo is het geen kutplaat? Niet zeiken duz.
|
Suupppeerrrveett!
Lange Baas en Frans B. is sowizo cool. Niet zeiken duz. |
Citaat:
censuur****** |
Citaat:
|
Citaat:
hoewel |
Citaat:
en natuurlijk is het wel een kutplaat, maar dat snap je gewoon niet (of nog niet) |
verstand komt met de jaren idd.
tot ik 14 was luisterde ik ook naar limp bizkit(y) |
Citaat:
En trouwens,nu heb je zkr een veel betere muzieksmaak...Wat luister je? K3? |
hou je bek snol.
ik luister tenminste geen outlandisch en lange swans. en kijk eens naar mijn ava ofzo. ACHTERLIJK KIND. |
ik een snol? Hou zelf je bek. Ik vraag alleen naar wat je dan wel naar luistert. Als je dan zelf eens je bek houdt. En over Outlandish: ik weet bijna zeker dat je nix van hun kent,dus hou je bek dan ook over hun.
|
toevallig heb ik bread & barrels of water op mijn harde schijf staan, ben je nu uitgeluld?
en als jij zo'n verstand hebt van muziek, wat is volgens jou dan goede muziek huh? |
ochtendhumeurtje meneer metal? (k)
|
:o :bloos:
|
Citaat:
Wat ik vind wat goede muziek is: Hiphop of course! |
Citaat:
|
Citaat:
@lennard, ja sorry, ik irriteer me gewoon aan haar :o |
Citaat:
|
ik dacht al dat het met een t was :o
maar idd, ik zal eens wat lekkers opzetten, en koffie heb ik geen zin in, dus dat wordt thee:p |
Citaat:
Onder welke categorie zou jij Chingy,Outkast,Houston,2pac, Outlandish...laten vallen? Hou please je bek over mij oke. Je kent me niet. |
Nog nooit gehoord (y)
|
Citaat:
Outkast: zeker vet, 1 van mijn lievelingsbands. Houston: idem als chingy 2pac: de meest overgewaardeerde n00b die op deze rondliep, en ook geen hiphop, dus helaasss Outlandisch: 40%hiphop, 60 r&B, fatima's hand is wel tof, rest is troep(vind ik dan) Oja begin niet dat ik er geen verstand van heb, want ik heb meer verstand van hiphop dan jij. |
Kijk volgende keer eerst even voordat je een topic opent, of gebruik de zoekfunctie..
En Metal, wel wat liever doen hoor! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |