![]() |
Hoe ben jij hier terecht gekomen?
Hoe ben jij hier terecht gekomen en waar heb jij je eerste post gepost?
Ik ben hier terecht gekomen, nadat ik Jon of Simon op tv heb gezien. Ze werden geïnterviewd en ik hoorde dat hier werkstukken op stonden en even later zat ik op het forum :p Mijn eerste post was denk ik op seksualiteit :o |
werkstuk voor school opzoeken zag toen toevallig het forum vond de discussie interessant dus heb me aangemeld.
Mijn eerste post?! Ik zou het echt niet meer weten. Was op N&A geloof ik. Dat is het enige subforum die me boeit |
Ooit iets opgezocht voor een boekverslag, me aangemeld voor het forum. En toen heel lang niet hier geweest, maar nu vind ik het wel weer leuk om te forummen. Vooral als je eigenlijk tentamens zou moeten leren :eek:
|
via school. en een hele tijd later verveelde ik me en klikte ik voor de lol op forum. toen heb ik een tijdje rondgekeken voordat ik postte. mijn eerste post was denk ik op psychologie.
|
Gewoon is toen ik een boekverslag zocht, me aangemeld voor het forum.
|
Een hogere macht dwong me. :eek:
Ehr, ik weet het niet zo goed meer eigenlijk; ik dacht altijd voor huiswerk oid nl. Maar als ik naar m'n aanmeldingsdatum kijk is dat niet héél logisch, aangezien ik er toen een jaartje tussen uit was... Eerste post was op Psych, en daarna kwam ik vrij lang alleen op Psych en DK. Het was voorbestemd. :cool: :confused: |
ik hoorde Andijvie en Black Sugar er wel eens over praten, dus ik ging me aanmelden. Toen een jaar niet veel gedaan, en daarna fanatiek geworden :P
Mijn eerste posts waren op D&A waar ik lekker de moraalridder ging uithangen. |
Ik zag de toenmalige FB jnieuwelaar posten en daarna ben ik zelf eens een kijkje gaan nemen. :D
|
Ik kende eerst alleen de kantine. Vond ik nooit de moeite om me aan te melden :p
Toen ontdekte ik dat er meerdere onderwerpen waren. Een daarvan vond ik blijkbaar interessant genoeg, maar helaas weet ik niet meer welke :( |
Er was toen een of andere gigantische vervelende forummer die assasin heete, en ik voelde een grote behoefde om diegene eens flink te beledigen. Tegenwoordig forumt diegene wiens schuld het is dat ik hier zit onder de naam van een groot italiaans denker. :D
|
pff... hoe ik hier ben gekomen?
Ik zou het niet weten eigenlijk :P Ik kom hier al heel lang voor werkstukken e nzow |
Omdat ik de scholieren.com chatbox saai vond, toen heb ik hier onder verschillende namen geforummed. Eerste post? Geen idee, zal wel N&A of Muziek zijn geweest. :bloos:
|
via vriendinnen die hier postten
ze hadden elke dag weer hilarische verhalen... :( dus ik wilde ook! :cool: eerste post was op DK |
Citaat:
|
Ik verveelde me en was op het internet aan het kijken en kwam toen bij dit forum uit.
|
Ik had een boekverslag nodig en die stond niet bij uittreksels. Toen ging ik er op Moderne Talen om vragen.
De rest van mijn eerste posts waren ook allemaal op MT. |
Ik kwam al op s.com voor de boekverslagen, toen kwam ik er achter dat er een forum was, toen heb ik daar een hele tijd gelurkt, toen heb ik me maar aangemeld.
Mijn eerste post was in het Wat heb je aan? topic op lifestyle :D |
Via scholieren.com, daar stond een linkje.
|
Volgens mij een keer toen ik me verveelde op school aangemeld om alles onder te spammen en nooit meer terug te komen, maar dat is toch iets anders gelopen. :o
|
had boekverslagen nodig :o
eerste post zeer waarschijnlijk in muziek of games |
Citaat:
Ontopic, ik had me destijds (oktober 2000) aangemeld met een vriend om te kunnen spammen en kloten op seksualiteit, en ben sindsdien blijven hangen. |
Citaat:
|
Aw :bloos:
|
via een jongen :eek: en eerste post op lifestyle denk ik
|
Citaat:
Via de uitreksels denk ik, er staat/stond dan zoiets van 'probeer het forum anders eens' dat leek me wel spannend :p ik naar het forum, eerste posts waren op onzin. |
Wat ik altijd een veel betere vraag vind, hoe kom je hier weer weg? :|
|
Ik kwam hier terecht doordat ik naar uittreksels zocht. Ik zag dat er een forum was en toen ben ik daar eens naar gaan kijken. Ik vond dat er wel leuke onderwerpen op stonden en toen heb ik me aangemeld.
Ik denk dat mijn eerste post op Eten & Drinken was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben hier terecht gekomen nadat alleen 'ideeen voor werkstukken' halen niet meer genoeg was. Ik ontdekte dat er meer op scholieren.com was dan kant en klaar huiswerk.
|
Ik zocht gewoon een forum om mijn stagetijd wat aangenamer te maken, en dat is zeker wel geluk. Ik was al wel iets eerder lid, maar tijdens de stage ging ik pas echt het forum gebruiken :D
Tja, je moet toch wat hé :D |
Volgens mij door ooit te googlen naar informatie, geen idee meer waarover, en ben hier terecht gekomen en ben blijven hangen.
Sinds 09-09-2002 alweer :eek: |
Citaat:
|
Via ll.com :o
|
Citaat:
|
Via me internet browser.
|
Ik zocht iets op scholieren.com en toen klikte ik per ongeluk op het forum en dat vond ik wel interessant. Geen idee meer wat mijn eerste post was hoor.
|
Citaat:
Ik had zin om mensen te irriteren. Toen ben ik na een paar dagen geband vanwege mijn gedrag. :o Een half jaar daarna ben ik onder de nickname Assasin wat serieuzer gaan posten. |
Op zoek naar een werkstuk denk ik.
|
Citaat:
|
het forum waar ik zat kon ik opeens niet meer op (iets met cookies ofzo) en toen ging ik opzoek naar een nieuwe. ik heb eerst heel lang op Liefde&relaties gepost
|
Ik zag het net toevallig, toen ik iets zocht voor school, en ik verveelde me, dus ging ik me maar hier aanmelden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
helpt tegen verveling :P Pff ik heb examens is echt shit (n) |
Via de "beruchte" chat. Daar zat ik al veel eerder dan dat ik op het forum zat. M'n eerste post was in een topic op L&G over ME en MS. Ik was eigenlijk van plan maar 1 keer te posten.. maar ik ben een beetje blijven hangen. :o
|
Citaat:
Ik had ook een werkstuk of boekverslag nodig. Ikw as ook zo iemand die liever lui dan moe was op de middelbare school en scholieren.com was toen al berucht als vergaarbak van bruikbare uitreksels. Ik ben nog heel vaak teruggekomen voordat ik onderhand eens op het forum klikte. M'n eerste post was volgens mij op Film & Tv. Ik dacht eerst hier nooit meer terug te komen, maar nu zit ik hier al bijna een jaar. :) *Een jaar???! :eek: Waar is dat jaar gebleven? :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |