![]() |
portfolio
voor m'n opleiding hbo-rechten moet ik een portfolio inleveren, maar ik weet eigenlijk niet wat het is, en laat staan wat ik er in moet zetten/doen, iemand enige idee??
|
Ik moet voor mijn opleiding (SPH) ook een portfolio maken. Daar moet ik o.a. studie resultaten indoen, verder opdrachten die ik moet maken voor studieloopbaan begeleiding, beoordelingen van projecten / verslagen etc., en andere dingen die je belangrijk vindt. Maar kan je niet iemand vragen wat er in hoort?
|
niemand weet het bij mij uit de klas en die liggen nu ook allemaal nog in bed of zijn iig niet online :o :(
|
Citaat:
|
Meestal houdt het idd in dat je er bv. studie resultaten, opdrachten, projecten/verslagen, enz. in moet doen. En idd ook andere dingen die je belangrijk vindt en die iets met je studievoortgang te maken hebben. Alleen lijkt zo iets me best lastig om te maken als je nog maar heel kort een opleiding volgt (al kan een beginnetje natuurlijk altijd).
Als geen enkele klasgenoot het weet, dan zou ik een docent mailen of het op school vragen. Waarom hebben jullie dat btw niet eerder gedaan, als niemand het weet? |
Citaat:
|
Citaat:
Naja zoals Leonaar ook zegt, dat denk ik ook, maar goed het kan ook per opleiding verschillen. Ow ja, en waarvoor moet je het inleveren? Bij mij is het de basis van een gesprek met mijn tutor.. Nou succes ermee (Y) iig. |
Citaat:
Als niemand het weet kan je altijd doen wat Cassiopeia en ik zeggen en hopen dat het goed is. ;) |
Mother knows best ;)
|
Citaat:
|
Introductie, studieplan, academische vaardigheden, majorspecifieke competenties (geen idee wat dat is trouwens), reflectie, producten, nevenactiviteiten, afspraken en tutorpagina hebben wij in ons portfolio staan...
Volgens mij staat er ook geen voorbeeldportfolio online waar ik je de link van kan geven :( |
De knetters, bij jullie is een portfolio nog serieus ook :eek:
|
Citaat:
|
ik ben er ondertussen uit gekomen met een klasgenoot van me.
maar niemand wist het en we hebben het wel gevraagd aan onze slb, tis ook bedoeld voor slb. Maar we kregen een antwoord van "ja alles wat jij denkt dat belangrijk is" dus daar schoten we ook niks mee op. door de tentamens begin ik er ook nu pas aan :o |
Een portfolio? Wat een onzin. Een portfolio kan van alles bevatten, het zou wel handig zijn als ze erbij vermeldden wat daar dan in moet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yo weet iemand een site waar ik de voorwaarde voor een goede portfolio kan vinden maar ik moet het snel weten dus kan iemand please effe snel reageren
|
Citaat:
|
bout me niet moet ik effe weten kom op man als jij iets weet kan je het dan effe posten
|
Open maar een nieuwe topic voor je vraag, de kans is dan ook groter dat er iemand snel reageert, denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |