Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Liefdes probleem (poll) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1006278)

thijsz 07-11-2004 11:03

Liefdes probleem (poll)

Ik ben enorm verlieft op een meisje, alleen een vriend van mij is ook helemaal verlieft op 't zelfde meisje. Ik heb vorig jaar nog met dit meisje gehad, alleen ze had het toen na 1,5 maand uitgemaakt om dat ze er nog niet aan toe was, ze zei toen wel dat ik een hele lieve jongen was en dat ik wel een leuk ander meisje zou vinden. Ik ben dit jaar weer hopeloos verlieft op haar geworden. Op msn ben ik erachter gekomen dat die jongen ook op haar is. Ik heb op msn gezegt dat ik nog wel een beetje op haar was. Hij smste een paar dagen terug of hij het mobiele nummer van haar mocht hebben. Ik heb toen maar niks terug gesmst en ben van plan tegen hem te zeggen dat mijn smsbox vol was en dat ik zijn sms ook niet kreeg toen ik m'n smsbox leeg had gemaakt. Wat moet ik doen? Hoe weet ik of zij mij nog leuk vind? Hoe zorg ik ervoor dat zij mij weer leuk vind? hoe 'win' ik van hem? (ik merk -misschien/waarschijnlijk- wel dat zij mij nog leuk vind).

Loontjuh 07-11-2004 11:20

Even tussendoor hoor, maar is je poll voor het algemene deel of voor je probleem? Het is niet zo gebruikelijk om voor eigen problemen een poll te openen. Dan zouden we hier tig polls hebben, maar ik heb m algemeen beantwoord :o

Mijn algemene antwoord:
Ja, tuurlijk!
Maar dat komt ook omdat ik nog niet over mn ex heen ben. Toevallig heb ik vannacht, sinds lange tijd, weer over m gedroomd :s :o

thijsz 07-11-2004 11:24

Citaat:

Loontjuh schreef op 07-11-2004 @ 11:20 :
Even tussendoor hoor, maar is je poll voor het algemene deel of voor je probleem? Het is niet zo gebruikelijk om voor eigen problemen een poll te openen. Dan zouden we hier tig polls hebben, maar ik heb m algemeen beantwoord :o

Mijn algemene antwoord:
Ja, tuurlijk!
Maar dat komt ook omdat ik nog niet over mn ex heen ben. Toevallig heb ik vannacht, sinds lange tijd, weer over m gedroomd :s :o

Eigelijk voor m'n probleem, maar je mag 't ook algemeen invullen hoor!

Briseïs 07-11-2004 11:40

Logisch om een tweede topic met een poll te maken als je al een topic erover hebt geopend.

BrunetJuh 07-11-2004 11:51

tuurlijk kan dat, als jullie het weer fijn met elkaar gaan hebben waarom niet?

miekmuis 07-11-2004 12:12

Nee, het ging vorige keer na anderhalve maand al uit om een flutreden dus ik zie het weinig hoopvol in.

Loontjuh 07-11-2004 12:15

Citaat:

Briseïs schreef op 07-11-2004 @ 11:40 :
Logisch om een tweede topic met een poll te maken als je al een topic erover hebt geopend.
over t hoofd gezien :bloos:
dus deze gaat op slot. Een poll is zoiezo niet nodig, want dan zou heel L&R vol staan met polls en aangezien er al een topic over is gaat deze dus op slot.. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.