![]() |
Container voor onze deur
Er is voor onze huisdeur, 60 cm, een container gepllaats van 3 meter, deels op een parkeerplaats. De politie kan er nix aan doen, omdat er een vergunning is afgegeven. Maar ik kan me niet voorstellen dat die vegunning voor iemand deur is... Nu zou je zeggen dat het geen probleem is, maar we wilden toevallig net wat spullen verhuizen, en nu kunnen we geen draai maken, met 2 banken. Die kunnen dus door die container niet naar binnen...
Wat zijn nu onze rechten. Kunnen we de brandweer hem weg laten halen, want volgens m'n vader kon dat, omdat het de doorgang van de brandweer belemmerden.. |
Ehm, bel de brandweer?
|
kan je lekker nix aan doen :p
had je maar bezwaar moeten maken toen de vergunning afgegeven werd |
Ja dat wist ik niet en er is ook niets over gezegd. Geen briefje in de deur. Het gaat om materiaal om een zolder te verbouwen, bij mensen ( en nu komt het:) die niet eens bij ons in de straat wonen, maar in een straat die daar parallel aan loopt:s En ik kan me niet voorstellen dat de gemeente een vergunning aan iemand geeft om een container 3 stoeptegels voor de deur neer te zetten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze wonen een paar huizen verder op, dan kunnen ze dat ding toch ook ergens anders neerzetten? :| Ik vind het niet echt zeuren, ik vind eerder dat jij zeurt. :o Maar goed, dat is ontopic. Als je vindt dat hij zeurt, post het dan niet en blijf gewoon weg uit het topic. Ontopic: Wat heb je eraan om de brandweer te bellen? Gaan die hem serieus weghalen? :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm.. vind 't vrij dom, ze hadden 't tenminste kunnen melden. Zet dan dat ding voor je eigen deur (y)
|
misschien handig om eerst contact op te nemen met die mensen?
|
Mooi, ze hebben hem op last van de brandweer verplaats
|
Citaat:
Het lijkt me niet dat je zeurt als je niet kunt verhuizen omdat mensen die niet eens bij jou in de straat wonen een container praktisch in je huis hebben neergezet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |