Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Kwil iets liefs doen voor... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=100638)

-Meisje- 22-05-2002 15:43

Kwil iets liefs doen voor...

euhm... men exvriend maar bijna terug vriend :D
Tzit zo... 2 maanden geleden is het uit gegaan tss ons, we hebben het samen uitgemaakt. Hij wou vrijheid, en ik was veel te onzeker in onze relatie... Int begin was ik er echt kapot van en blabla...daar gaat het nu ff ni over :p
Wa ik wil vragen... Vrijdag (en dit weekend) zijn mijn ouders en zussie weg dus ik ben 'home alone'... Mijn (ex)vriend wil me kei hard terug en kheb em al gezegd dat we wel terug samen komen maar da'k nog tijd nodig had. We gingen elkaar een tijdje ni meer zien en nu heb ik mijn tijd gehad en wil ik hem laten merken dat 'ik hem terug wil'.... En da ga ik zo doen: kheb em deze middag een berichtje gestuurd: "Vrijdag... 24u... Stipt. My place... Eerst in de brievenbus kijken en ge zult uw bed ni zien :)... Geen vragen stellen! Tot dan..."... Tplan is dat er dan een sleutel in de brievenbus gaat steken, met een briefje erbij waarop 'instructies' staan. Kga op de trap rozenblaadjes leggen en kaarsje aansteken in mijn kamer. Onderweg naar boven stuur ik hem nog ff langs de keuken waar in de koelkast aarbeien staan met slagroom :p

Nu is de vraag: nog ideetjes? Er zijn dus aardbeien, rozenblaadjes, kaarsjes... Voor romantische muziek is hij niet zo echt :(
Sorry voor de lange uitleg :o

MissBi@tch 22-05-2002 15:47

tja heel leuk ammel maar ist niet al genoeg nu??

-Meisje- 22-05-2002 15:48

:o miss wel :o
maar als er leukere ideetjes komen wissel ik er wel een paar :p

spacegirl 22-05-2002 16:00

massage olie? chanpagne? handboeien.... verder gaat mijn fantasie niet...

sas_andrea 22-05-2002 16:05

ik vind t een leuk idee, maar is praten af en toe niet gewoon beter dan meteen het bed in te duiken. (na ja, meteen.. hij moet eerst immers instructies volgen..)

na ja, have fun! en ja, lekker ijssie ofzo is ook leuk om dingen mee uit te spoken bij je partner. ;)

Piccola 22-05-2002 16:10

Wow! :) Dit is echt super lief!!! Tsjah, ik heb verder geen ander ideetje voor je ofzo. Maar zo is het toch al geweldig? Heeft ie al gereageerd op je smsje??

Evergreen 22-05-2002 16:36

Ik denk dat dit wel meer dan lief genoeg is :) Zal ie erg blij mee zijn.

highlight 22-05-2002 16:46

hehe, ik zou het iig heel leuk vinden...Ik denk dat het zo wel genoeg is ja..

*pimperkeuh* 22-05-2002 16:51

een veertje ofzo?
mmm heel lief..
en euhh.. moge we derna wete oe t afliep? :D
effe nieuwsgierig doen :)

*dA pImP*

bracelance 22-05-2002 17:20

het grootste cadeau want een man kan krijgen is mijn vriendin. Helaas voor hun is zij al MIJN EIGENDOM!!!

* en dit is best wel in de vorm van claim claim claim *

-Meisje- 22-05-2002 17:32

T is ni de bedoeling om hem in mijn bed te krijgen hoor, daar moet ik al die moeite ni voor doen :D :p :o
Hij heeft geantwoord ja, dat hij het misschien niet zo'n goed idee vind, "ofwel is het aan ofwel is het uit" zei hij. Kheb em gezegd dat hij zich geen zorgen moet maken, dat het goed gaat aflopen en da'k hem ni aant lijntje ga houden, die arme jongen heeft geen idee van wat er gaat gebeuren :p ;) Kzie zijn koppie nu al voor me *zucht* :)

Alicia Silverstone 22-05-2002 17:32

Citaat:

sas_andrea schreef:
ik vind t een leuk idee, maar is praten af en toe niet gewoon beter dan meteen het bed in te duiken. (na ja, meteen.. hij moet eerst immers instructies volgen..)

-Meisje- 22-05-2002 17:34

Nog eens: ik ga hem vertellen da'k hem terug wil, daar gaat ie veel gelukkiger mee zijn dan met mij in bed te duiken (al zal dat ook wel gebeuren :o)... Kga trouwens ook 'I LOVE YOU' ofzo op mijn buik schrijven :)
Nog ideetjes? Kwil het 'perfect' maken :)

spacegirl 22-05-2002 17:46

Citaat:

bracelance schreef:
het grootste cadeau want een man kan krijgen is mijn vriendin. Helaas voor hun is zij al MIJN EIGENDOM!!!

* en dit is best wel in de vorm van claim claim claim *

euhm sinds wanneer is je vriendin een eigendom?

Piccola 22-05-2002 19:04

Citaat:

-Meisje- schreef:
Kga trouwens ook 'I LOVE YOU' ofzo op mijn buik schrijven :)

Waarom?! :confused: :D

-Meisje- 22-05-2002 19:54

Omdat het zo is :D

-Meisje- 23-05-2002 06:26

En ow ja, weet er iemand WAAR je rozeblaadjes kan kopen? Want als ik rozen moet gaan kopen om ze kapot te maken :( (gaat me ook veel geld kosten dan...)

M@TRIX 23-05-2002 08:48

Citaat:

-Meisje- schreef:
Tzit zo... 2 maanden geleden is het uit gegaan tss ons, we hebben het samen uitgemaakt. Hij wou vrijheid, en ik was veel te onzeker in onze relatie... Int begin was ik er echt kapot van en blabla...daar gaat het nu ff ni over :p
Wa ik wil vragen... Vrijdag (en dit weekend) zijn mijn ouders en zussie weg dus ik ben 'home alone'... Mijn (ex)vriend wil me kei hard terug en kheb em al gezegd dat we wel terug samen komen maar da'k nog tijd nodig had. We gingen elkaar een tijdje ni meer zien en nu heb ik mijn tijd gehad en wil ik hem laten merken dat 'ik hem terug wil'.... En da ga ik zo doen: kheb em deze middag een berichtje gestuurd: "Vrijdag... 24u... Stipt. My place... Eerst in de brievenbus kijken en ge zult uw bed ni zien :)... Geen vragen stellen! Tot dan..."... Tplan is dat er dan een sleutel in de brievenbus gaat steken, met een briefje erbij waarop 'instructies' staan. Kga op de trap rozenblaadjes leggen en kaarsje aansteken in mijn kamer. Onderweg naar boven stuur ik hem nog ff langs de keuken waar in de koelkast aarbeien staan met slagroom :p

Nu is de vraag: nog ideetjes? Er zijn dus aardbeien, rozenblaadjes, kaarsjes... Voor romantische muziek is hij niet zo echt :(

:'( en ik d8 een leuk idee te hebbe om me vriendin te verrasse:(:(:(

MissBi@tch 23-05-2002 09:48

Citaat:

M@TRIX schreef:

:'( en ik d8 een leuk idee te hebbe om me vriendin te verrasse:(:(:(

heb je vast wel !!!

M@TRIX 23-05-2002 10:29

Citaat:

MissBi@tch schreef:

heb je vast wel !!!

nou denk t nie als je dit hier leest:(

MissBi@tch 23-05-2002 10:34

Citaat:

M@TRIX schreef:

nou denk t nie als je dit hier leest:(

argggggggggggggh t idee erachter is keilief dus ik vind alles best snap dat nou ns ben een keer niet zo onzeker! knorretje vind ik ook keilief!!!!!

kleine wicca 23-05-2002 13:36

hmmm Dat is egt superlief joh!!Jah, dat gaat ie hoe dan ook leuk vinden, weet niet of jet nu al gedaan hebt, heb ik ff niet goed gelezen, maar laat je wel weetn hoe het afliep? Das altijd tof!

Ik wou dat mijn vriend me trug zou willen, tis bijna een week uit en ik word GEK!!

Arenda 23-05-2002 13:50

Citaat:

spacegirl schreef:

euhm sinds wanneer is je vriendin een eigendom?

HEhehe.. en MIJn vriend is ook MIJn eigendom :D:D
mjah.. bwvs dan heh... :D:D

---------
Hey, ik vindt het echt een leuk idee, valt niet veel aan toe te voegen.. kwil alleen nog even zegggen.. wel lief zijn ;) Twordt vast heel gezllig jullie tweetjes. Khoop da je net uitpraat ook nog saampjes.. njah suc6 dus... laat ons wel ff weten hoe hetging heh!!!!:D:D:D

moenbase 24-05-2002 00:43

Citaat:

sas_andrea schreef:
ik vind t een leuk idee, maar is praten af en toe niet gewoon beter dan meteen het bed in te duiken.
mee eens

Howlin_Mad 24-05-2002 00:54

Kzou hoop dat hij ondertussen niet blijft twijfelen. Verder onwijs echt leuk idee. Rozeblaadjes -> alternatief, confetti, maar da's minder romantisch. Of je moet muisjes neerleggen (van broodbeleg) maar dan kijkt ie vast raar op.
Veel geluk iig.

luckyleo 24-05-2002 09:04

toe maar, zou mijn vriendin wel eens mogen doen :)

Roos 24-05-2002 10:09

Die rozeblaadjes kan je niet los kopen, dus die moet je gewoon van de rozen afplukken.

Bij aardbeien met slagroom hoort natuurlijk een flesje champagne :)

-Meisje- 24-05-2002 16:27

Citaat:

moenbase schreef:

mee eens

Kheb toch al gezegd da da ni mijn bedoeling is! Ik wil iets liefs doen voor hem, om het te tonen dat ik hem terug wil! Daar heeft seks niets mee te maken (al kan dit er wel toe leiden :D)...

De rozeblaadjes heb ik inderdaad niet gevonden.. Alles afgezocht (Casa, Blokker..) en niks... Kga echt geen rozen kopen en ze dan afplukken want dan ga ik veeeeel rozen nodig hebben :(

Piccola 24-05-2002 16:57

:eek:
Vandaag gaat 't toch gebeuren?! Heel erg veel plezier en succes! :)

-Meisje- 24-05-2002 18:15

Ja t'gaat vandaag gebeuren :D
Kaarsjes, aardbeien en slagroom, papiertjes voor op de deur en de sleutel in de brievenbus, alles is in orde (toch jammer van de rozenblaadjes...)
K'laat anders morgen wel iets weten, en bedankt voor de tips!
En misschien heb ik anderen nog op ideeen kunnen brengen :p ;)

Marcade 24-05-2002 18:53

Citaat:

-Meisje- schreef:

Kheb toch al gezegd da da ni mijn bedoeling is! Ik wil iets liefs doen voor hem, om het te tonen dat ik hem terug wil! Daar heeft seks niets mee te maken (al kan dit er wel toe leiden :D)...

Citaat:

Vrijdag... 24u... Stipt. My place... Eerst in de brievenbus kijken en ge zult uw bed ni zien ... Geen vragen stellen! Tot dan..."... Tplan is dat er dan een sleutel in de brievenbus gaat steken, met een briefje erbij waarop 'instructies' staan. Kga op de trap rozenblaadjes leggen en kaarsje aansteken in mijn kamer. Onderweg naar boven stuur ik hem nog ff langs de keuken waar in de koelkast aarbeien staan met slagroom
ben 't met sas_andrea en moenbase eens ..

Als die vent daar dan boven in je kamer staat om 0:15 volle maan, met slagroom in zijn ene hand, aardbeien in zijn andere hand, zijn broek op zijn enkels en zijn tong uit zijn mond hangend, denk ik dat je hem al voor een groot deel verleid heb en dat die dan vrij veel dingen zal zeggen zonder erbij na te denken omdat die iets voelt dringen beneden.

.. Go go gadget relation ..

-Meisje- 24-05-2002 19:26

Gadget relatie?! :eek: :confused:

Om te beginnen hoeft ie niets te zeggen, want ik weet hoe hij zich voelt... En kdenk da de romantiek het gewoon ff gaat winnen van de opwinding (al is het maar voor ff...) En als ie geil staat.. So? Gepraat hoeft er niet meer te worden, alles is gezegd. Ik weet hoe hij zich voelt en hij weet hoe ik me voelde bij hem en wist dat ik tijd nodig had. Hij wist dat, dat als ik mijn tijd gehad heb, alles terug goed ging komen en die tijd is nu :) En dat wil ik em gewoon op een lieve manier tonen... T is toch ni abnormaal dat er seks bij te pas komt he...

Trouwens Marcade, wel grappig voorgesteld :D

-Meisje- 25-05-2002 13:58

T is goed afgelopen :D
Alleen ben ik terug een beetje onzeker, maar daar gaat het in dit topic niet over :-S

*Legolas* 25-05-2002 14:00

Citaat:

-Meisje- schreef:

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!! Ik wil ook zo'n vriendin!! Lief man!! :D :o

*Legolas* 25-05-2002 14:03

Citaat:

-Meisje- schreef:
T is goed afgelopen :D
Alleen ben ik terug een beetje onzeker, maar daar gaat het in dit topic niet over :-S

Onzeker hoef je niet te zijn hoor..:) Kan zo al merken dat je gruwelijk lief bent voor je 'vriend' (weet nie of je m nu al trughebt, lijkt me wel na zo'n actie..:D ) ;)

-Meisje- 25-05-2002 14:48

:o
Nou, onzeker over hoe het gaat aflopen... Kben soms bang da'k toch de verkeerde beslissing genomen heb :( Maar enfin, tijd zal alles wel duidelijk maken :)
Kheb em iig terug ja :D

Piccola 25-05-2002 15:33

Goedzo meissie!!! Heel leuk voor je! Veel plezier samen! :)

punkyfish 25-05-2002 19:27

vertel eens :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.