![]() |
AXE-effect???
Ik heb het getest... het werk dus niet!!! Dus mijn vraag is... waar krijg jij het warm van?
|
Een dikke trui.
|
Axe stinkt (n)
Ik krijg het warm van mannen die wel lekkere luchtjes dragen :p |
Axe ruikt wel lekker :p mischien moet je je testperiode verlengen.
Waar ik warm van wordt? Een mooie jongen die goed gekleed is, welbespraakt met goede manieren... (ik heb niet veel eisen ofzow :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Axe ruikt lekker :o
|
Axe is best wel smerige deo. Nivea, liefst met een neutraal parfum, is veel beter.
|
Waar ik het warm van krijg?
*grinnikt* Van mijn vriend krijg ik het warm. |
En nu de verwarming onder mn bureau (y)
|
Met andere woorden; je wil een topic starten waarin mensen duidelijk maken welke geuren ze wel en niet kunnen waarderen, wat ze dragen en waarom etcetc?
|
Citaat:
|
Ik krijg het warm van gekus en gekriebel in mijn nek... the usual.
|
Citaat:
|
Jongens met Axe moeten standaard een halve bus op henzelf leeg spuiten. En nee, dat is niet lekker. (n)
|
Oldspice is ook wel lekker, maar beiden, axe en old spice zijn zo duur...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van axe africa... mmmmmmm .. :D
|
ik krijg het warm van gekriebel/gezoen op me rug/nek
|
Gaat het over geurtjes, of moet ik nu mijn fantasie laten gaan en die flink stomend opschrijven?
|
|
mannen met een opvallende lekkere geur zijn wel :cool: tenminste, ik kijk dan wel gelijk waar dat vandaan komt
|
volgens mij maakt het opzich niet zoveel uit wat voor geurtje je op hebt. er zijn zoveel lekkere geurtjes. er bestaan bijna geen deodoranten met smerige geuren ;) alleen ik denk dat het belangrijk is wat voor beeld iemand bij een geur heeft.
als je een bepaalde geur heel lekker vind, maar daarna kom je aan een stuk door lelijke mensen tegen die dat geurtje hebben, ben je snel zat van dat geurtje. tenminste, that's my experience met een bepaalde geur... |
Citaat:
|
Zolang het heel mannelijk ruikt is het geil :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien, na sex ga je toch ook niet walgen omdat je vriend heeft gezweet? dus eigenlijk is zweet ook nog :cool: |
Hardlopen (y)
een centrale verwarming en/of vloerverwarming (y) elektrische deken (y) dikke kleding (y) de zon (y) menselijk lichaamswarmte, maar alleen als de desbetreffende persoon het warm heeft, anders kan degene oprotten (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is algemeen bewezen dat mannelijk zweet geil is voor vrouwen. al denk ik dat de meeste vrouwen toch white musk zullen prefereren...
|
Het probleem met axe-deo is dat het zo overheersend is. Ik denk dat het de beste oplossing is om een neutrale deo te pakken en dan je lievelingsgeurtje erbij. 2 geuren door elkaar kunnen tot een vreselijke stank leiden. En pak een geurtje die bij je past! En by the way, musk werkt altijd wel!
|
Feromonen zijn the X-factor!!
|
Veel meisjes gebruiken tegenwoordig veel te veel van zo'n penetrante 'mango'-deodorant. Cut it down, girl!
|
Citaat:
|
Logisch dat het niet werkt, gewoon een reclamestunt. Ik vind het spul niet eens lekker ruiken en het is al helemaal erg als iemand super veel heeft opgespoten (n)
|
Citaat:
|
Ik vind Axe Phoenix ofzo wel lekker.. maar je moet het er idd niet mee gaan overdrijven. M'n broertje spuit dat 's ochtends altijd in de badkamer op.. als ik dan even later in de badkamer kom dan word ik er meteen misselijk van.
Maargoed, waar wil je met dit topic heen? Zullen we het maar gaan hebben over wat voor geurtjes je bij het andere geslacht lekker vindt? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Qua geur: Jean-Paul Gaultier classique
Uiterlijk: Mooi hoofd met sprekende, ondeugende ogen Verder: een lekkere warme douch/bad, zonnebankje, mn bed en mn t-mobile trui |
Citaat:
joh ? werkte het niet ??? :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
jongens met jean paul guiltier.. da krijg het warm van.. damn wat een lekker geurtje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |