![]() |
[TK] (vooral) Kleding
http://www.adje.nl/html/index.php?ac...l&userid=61071
Het is een heleboel, heb het er net op gezet en weinig zin om het allemaal nog eens stuk voor stuk op het forum te plaatsen, dus vandaar het linkje. Reageren kan ntl wel gewoon via het forum. Het is voornamelijk kleding, maar ook wat tassen, cd's e.d. :) |
2 euro excl voor de rode piercing trui en 2 euro excl. voor de rode rugzak met xxl rits?
|
Hallo :)
Die skatebroek 34/34 vind ik wel cool! Je vraagt 10 euro voor die broek, wat zijn de verzendkosten die erbij komen? Of is de broek 10 euro incl. verzendkosten? :) Ohja, wat nou als de broek niet goed zit of wat dan ook, kan ie dan retour? |
2 euro excl voorZwart hemdje met turquoise opdruk (H&M)?
hoeveel zijn de verzendkosten? Het zal wel in een grote envelop passen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan de broek voor je opmeten als je wilt, dan loop je minder risico dat je iets koopt wat niet past :) |
Citaat:
Voor €4,50 (inclusief) issie voor jou |
Citaat:
Voor die tas vind ik het prima, aangezien die waarschijnlijk ook als pakket verzonden moet worden en je dus al €5,50 kwijt bent, dan is €7,50 (incl.) goed (y) |
Citaat:
|
Zou je voor mij willen opmeten, hoe breed de skatebroek 34-34 is?
En hoe lang de pijpen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Eej Gwenniej , ik was eerst :P |
zwart handtasje met sterprint
hoeveel wil je daar ongeveer voor hebben? |
The spaghetti incident?.. 3 euro excl.?
|
Citaat:
dat weet ik :p geef alleen aan, als die jou niet past, dat ik ook geinteresserd ben in de maat ;) |
Citaat:
(2 voor de tas + 7,50 voor de trui + 5,50 verzendkosten) |
Citaat:
|
Citaat:
lengte = 112 (midden van de pijp opgemeten) |
Citaat:
(kost 13,50 bij bol.com - of moet ergens anders ntl veel goedkoper zijn, ik koop nooit meer cd's :p) |
Wat bedoel je pcies met de breedte? zovan die 41 cm is de helft van de omtrek ofzo ? zou je anders de omtrek van de bovenkant willen meten, euhm de taille is dat gloof ik ?
hijs iig wel lang genoeg :) |
Citaat:
|
Citaat:
de hele omtrek is dan iets van 84 cm (voorkant van de bovenkant loopt ietsjes in een boogje, dus iets langer dan 41 cm) |
Citaat:
maar is beetje lastig te meten, vandaar de verschillen ;) |
ik durf t sowieso al niet aan ;)
bij mijn broek is de breedte: 95 cm (en wel te groot maar toch, t verschilt mij teveel) mijn strakste broek is ook 88 cm. maar die zit vrij strak en niet echt baggie. en de lengte van mijn broeken zijn ong: 108 cm. en die zijn mij al erg lang :eek: |
Citaat:
|
de broek is voor mij iig (ook) erg lang
maar zit me absoluut niet strak heb normaal maat 38/40 (damesmaat) en 30/32 (broekmaat) |
Ik heb ook broekmaat 38/40 .... en ik heb ook andere broeken 34 .. dus dan zou die eigenlijk moeten passen tog? :s :confused: ik zal nog even goed nameten ...
|
Citaat:
|
Ik heb et nog eens goed nagemeten ... 88 cm is echt te strak :(
|
nog 1 x netjes gemeten (toen ik de broek aan had) en is 90 cm
absoluut niet meer en mij zit ie zeer ruim (met maat 38/40 of jeansmaat 30/32) deze broek heeft dus jeansmaat 34/34 mocht er nog iemand interesse hebben :) spullen komen ophalen (en evt. passen) vind ik prima (in amsterdam) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |