![]() |
Wat te doen..
.. als je vriend het na 2mnd uitmaakt via sms (door kleine ruzie) en diezelfde avond tegen een van je beste vriendinnen zegt dat hij haar heel leuk vind..
ik weet namelijk niet echt wat ik er mee aanmoet.. |
je (ex)vriend lozen, aankijken wat je beste vriendin doet en als ze voor hem kiest die ook lozen
|
gaan huilen
|
tja, ik zou niet boos zijn op je vriendin maar wel op die gast :mad: :mad:
|
gewoon melig blijven Melig-Meissiej
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bier. Veel.
|
Citaat:
|
Beider huizen in brand zetten.
|
Citaat:
En wat betreft je beste vriendin: die zou ik als ik jou was maar niet meer zo heel aardig vinden als ze wat met hem zou beginnen, aangezien ze dan niet zo heel erg goed rekening houdt met jouw gevoelens. |
Citaat:
|
Citaat:
@topic: lozen die vriend, en als die vriendin zo'n goede vriendin is neemt ze niks met hem, doet jou teveel pijn. :cool: |
Dumpen die hap.
|
Hem zou ik in ieder geval niet meer terug willen. Zelfde avond nog, hij houd ook niet erg veel rekening met jou gevoelens :|
Wat je vriendin betreft zou ik nog even afwachten. Zij kan er ook niks aan doen dat hij haar leuk vind. Praat er met haar over, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid. Moet kunnen als je hele goede vriendinnen hebt. Ik zou het van haar heel lullig vinden om nu meteen wat te nemen, maar over een poosje als zij hem ook leuk vind en hij haar nogsteeds moet dat wel kunnen. Dat jij iets met hem hebt gehad is niet dat zij nooit wat met hem zou mogen hebben. Ik hoop alleen dat ze er wel over nadenkt, deze actie tegenover jou is niet echt tactisch. |
hem dumpen... geen twijfel
haar... afwachten. Als ze er zonder praten op ingaat, zou je je vriendin-keuze beter eens herzien. |
castreren
|
vermoorden overduidelijk
|
nou, als die goeie vriendin er op ingaat eens heel goed met haar praten. maar verde is er niet zo heel veel denk ik. ja, niet meer met em omgaan en boos zijn, maar verder..:s. waarschijnlijk was die ruzie niet echt de reden dan voor het uitmaken...
|
Citaat:
hmm hoezo meteen die vriendin ook weg.. |
Citaat:
|
Een breezah drinken en inzien dat kindjes rond de 16 dat soort dingen vaker doen.
En nu serieus: Ach, als hij dat flikt is hij het toch niet waard. Geef hem een mep, vertel je vriendin dat zn piemel op een tandestoker lijkt en ga iets leuks doen. |
heel langzaam vierendelen
of gewoon je een avond flink klem zuipen en daarna je dagboek volkladderen over zn stomme dingen? Zoek irritante eigenschappen en je vind ze..focus je daarop en ga niet denken hoe leuk je hem vond. |
je gaan afvragen hoe serieus je het allemaal nemen moet.
|
tnxx allemaal voor de reacties!
nu halve week later voel ik me een stuk btr zij moet hem niet heb nx meer van hem gehoord.. en ben me gwoon gaan realereren dat hij het niet eens waard is om me k*t over te voelen, indien hij dat blijkbaar ook niet over mij doet.. ztrdag lkkr met die beste vriendin stappen, zuipen en gek doen :) En als ik die eikel tegenkom.. Ik gun hem niet eens een blik, dat is hij niet waard! |
Citaat:
maar ff ontopic: vriend lozen inderdaad, en die vriendin ook als ze dr op ingaat.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |