![]() |
Waar haal JIJ je WIET
Waar (bij welke shop oid) halen jullie je wiet?
en wat vinden jullie de beste plaats om wietjes en hasjes te halen (naar aanleiding van een aantal vage koffieshops topicjes, nu één die IMHO wel kan.) |
kneus, met je slotje :D
|
Citaat:
|
hoezo is dat
|
Citaat:
|
chapeau
|
nee boeie, ik zat een beetje irritant te doen
ik haal mn shit in den haag bij sky high |
metamorfose in groningen meestal
soms dokter anders of de glory.. maar daar krijg ik zelf niet mee :) |
get down
global chillage grand prix tweedy het tuintje all situated in Amsterdam :D |
Highlife in Goes
Aarden in Goes Roxy in Middelburg Pasha in Middelburg Laaste weet ik nie zeker of ie goed geschreven is :) |
Citaat:
krijg het daar altijd mee...de enige cs waar het lukt...ik haal het dus ook altijd daar :) |
Citaat:
|
maakt niet uit...mensen van 12 krijgen het er zelfs mee *overdrijft* :)
maar de metormafose dan? is die goed? waar zittie? |
the club
wallstreet beiden in maastricht... of gewoon uit mijn achtertuin :) |
kronkel.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Metamorfose zit in de straat van de bibliotheek.. ben niet zo goed in straatnamen, hehe |
hhmmm meestal bij de pink
soms ook bij casa blanca (zit bij mijn school om de hoek) allebei in eindhoven |
Groningen:
The Glory>>>>>>>>>>>>>>>>leuke sfeer,wel een beetje commercieel Oasis>>>>>>>>>>>>>>>>>>>gezellig,knus,chill,beste wiet in Groningen Dr. Anders>>>>>>>>>>>>>>>>relaxed ingericht, muziek af en toe Metamorfose>>>>>>>>>>>>>>Allervriendelijkste personeel, sterkste hash van Groningen De Vliegende Hollander>>>>>>> kaal ingericht, heel klantvriendelijk, wiet enzow koop ik daar liever niet. |
ohja oasis kom ik ook wel es, lekker veel soorten en de weekend aanbieding is ook relaxed :)
|
Coffeshop "Paradise" in Amsterdam, vlakbij de Dam
(nou ja, 1x gedaan) |
Halli Carnas in Venray (goede/veel wiet
Switch in Venray (goede/veel wiet Sono in Venray (slechte/weinig wiet...en niet gedoogd Begijntje in Eindhoven (goede/weinig wiet |
Bij mijn importeur uit columbia
|
'de ark' of
'het winkeltje' In kerkrade. Ik weet niet hoe ze heten, want ze zijn beiden illegaal. We hebben maat wee legalen in kerkrade, maar die liggen in het centrum, 6 of 7 km van hier. Dan maar naar de ilegale om de hoek. |
greenie
|
Hoe oud moet je eigenlijk zijn om dat spul uit een coffeeshop mee te krijgen?
|
Citaat:
|
The Glory in Groningen.. Omdat ik daar altijd mee krijg.
En als ik met vrienden ben die 18+ zijn, bij De Vliegende Hollander.. Daar hebben ze goede hasj joints, IMO. |
Citaat:
kan je beter ff naar de pink gaan in de willemstraat heb je ook kwaliteitje en een veel betere sfeer vind ik |
in utrecht:
* no name * wietstok * Andersom * D K enz enz enz enz... |
Citaat:
ik=17 *minderjarigentip* (sorry van reclame) :D:D |
ik haal van een vriend maar meestal
:moby :happy :rokade maar ik ik ergens ga smoken :louis p.s. dit is in hengelo |
Citaat:
|
grasscompany headshop tenenwoordig of Xtra (gruis)
|
helaas haal ik mijn wiet bij de koffieshop waar alles veel te duur is en klotekwaliteit, maar jah, anders dan moet ik gelijk een halve kilo kopen en ik rook de laatste tijd bijna nooit meer.
|
er zijn toch wel meer shops in de buurt neem ik aan ?
anders iets verder en dan haal je een geeltje (kut oude gewoonte) 12 euro ofzoiets dan doe je daar gewoon wat langer mee? |
waar slaat dit toch op....naja
start art-heerenveen en alleen omdat ik het daar mee krijg |
in haarlem
Willie Wortel De Maximillian (F-16,PP) Regine en de Empire |
dealers
altijd dealers telefoonnummer intoetsen kwartier later dikke bmw voor de ddeur na de bmw lopen 5 euro aan de gene in de bmw geven voor 10 euro vet heftige wiet krijgen GODVERDOMME WAT EEN SERVICE |
Citaat:
Je moet naar de slowmotion gaan als je daar binnenkomt. Die hebben echt de beste wiet. |
gewoon bij de shop :)
|
- begijntje mwa redelijke wiet, maar is dichtbij als je in de stad
bent - pink zeer goede wiet, alleen hard zitten de banken zijn niet egt comfortable - soms high times op weg naar de stad enzow |
Citaat:
Ikzelf; Pistache in Den Bosch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |