![]() |
Ik eerlijk gezegd wel (n)
|
Hmm wanneer vorm je een probleem dan ? anyway ben niet verslaaft aan hard drugs maar het heeft me wel flink fuckt up gemaakt en ben flink verslaaft aan wiet dus dat zijn wel problemen dan ..
|
Citaat:
|
zwaar hooked aan wiet
hmm naja probleem.. mjah opzich wel :) genoeg dingen die d'r onder lijden :/ |
ik jou ook :p
maar ik bestempelde me als een lichte probleemdrinker, maar nu in de examenperiode drink ik vrij weinig en dat gaat me best goed af ;) |
ik gebruik veel (wiet)
maar ik heb er geen problemen mee dus probleemgebruiker? neuh :D:D |
ik DEED elke week aan pillen,
nu nog af en toe... maar met pillen ben k wel agressiever merk ik..dus soms probleemgebruiker... maar door de wiet niet... |
Citaat:
|
Coke = ik ook, aan de coke.....
|
Ik , ik gebruik teveel wiet..
|
weed gebruik ik nog maar zeer weinig, jaren aan gewerkt om de gewoonte weg te krijgen.
Alcohol doe ik nog te veel in 1 keer soms, met als gevolg hersenschade en zware katers enz. |
Citaat:
|
Drank. Heel veel drank. Alleen op woensdag t/m zondag. Op een of andere manier ken ik maandags en dinsdags nix drinken ( wat drank bevat ). Ik heb er dan gewoon echt geen trek in.
Maar als ik drink 's avonds ( in de kroeg ) kom ik altijd lam tot dronken aan thuis :eek: Maarja ik zeg alrijd maar : Je leeft maar 1 keer. Seeya X |
Ik rook veel wietjes maar ik zie het niet echt als een probleem, het word pas een probleem zodra ik weer eens blut ben en dus zonder zit. (Aangezien mijn eigen kweek pas weer in augustus/september gaar is :))
|
ik ben in de eerste klas begonnen met blowen
resultaat:zitten blijven in de 3e klas weer bijna blijven zitten omdat ik nooit meer nuchter ben op school in de 4e klas een keer tijdelijk van school geschopt en daarna erzelf af gegaan omdat ik geen zin meer had komt allemaal door het blowen daar komt nog bij: al mijn sociale contacten gaan naar de kloten mijn geheugen is een zeef dus op zich zie ik mijzelf wel als een probleemgebruiker |
gronigse HArry, je kan blowen niet de schuld geven joh, Dat is echt onzin, ik was ook altijd stoned op school maar miste daardoor echt niks van de lessen hoor, ja je rekent wat minder snel of zit maar een beetje te lachen......
Het echte werk moet toch thuis gebeuren op de dag voor het proefwerk. Het lijkt mij dat je blowen als excuus gebruikt waarom je bent blijven zitten enz. Wij waren met een grote blow groep van 15 man, De meeste rookten 2/3 keer per dag maar de echte extremen deden de hle dag niets anders, maar toch..... niemand van hen bleef zitten. De reden: Tijdens het blowen praatten we over school, we waren daarom altijd goed bij en vergaten nooit te leren omdat we het een dag of twee voor het proefwerk tijdens het blowen het er al over hadden ofdat het moeilijk is en hoeveel je moest leren. Check that :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie mezelf niet echt als een probleemgebruiker.
ik blow niet (meer) onder schooltijd, hoewel men schoolwerk er niet beter van word als ik na school een paar jointjes rook met vriendjes en vriendinnetjes.. maar dat geeft niet, kgebruik verder geen drugs, heel af en toe paddo's of ephedra maar verder ook niet... ik ken wel een paar proobleemgebruikers, dat zijn mensen waar ik veel om geef en tis kut om ze zo te zien maarja.. |
ik nie doe ook pille om het langer vol te houwe als t nie meer gaat.. kan best zonder ga nie probere me probleme ermee te verdrijven... da werkt tog nie!
|
Citaat:
|
vet ik word gequote ;)
|
Citaat:
Dat met dat huiswerk is onzin want ik had helemaal geen tijd omte leren want dan was ik ergens een beetje aan het rondhangen en erg stoned worden dussssssssss |
Citaat:
maar tis wel waar :/ |
vet :D ;)
|
ik nog niej en drank doe k zo en zo bijna nooit.
en wiet heel af en toe nu. |
wiet mischien, vroeger. toen was het elke dag voor een tientje.
maar nu ben ik wat slimmer bezig, meestal alleen in het weekend en soms gewoon ook niet. |
Valt nog wel mee, (uhm,uhm, uhm).
Ik ben 3X blijvuh zittuh! Ik ben helemaal verslaafd aan dat spul!! (wiet, paddo's en al dat pruttel). Zie mijn verhaal onder: djonkel,bier en smoken. xxxjes Sexywoman. |
Citaat:
Paddo's????????????? Apart .... ern ik vind het hier nou niet bepaald meevallen maar ik denk dat die mensen die dat hier doen nog wel een klein beetje van hun verstand over hebben ... jij volgens mij niet. |
Citaat:
En waar baseer jij je mening op?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |