![]() |
Ben jij een gemene ******?
Ben jij in het dagelijks leven een gemene biaaaaatch?
:o |
ja
|
een zeikwijf
|
Nee, ik ben heel lief
|
ja ik ben soms erg bitchy :eek:
|
nee nooit :)
|
:rolleyes:
|
behoorlijk.
als iets me niet aanstaat laat ik dat heel duidelijk weten. |
ik ben een gore klootzak die geen blad voor de mond neemt.
vaak icm slecht humeur |
Ik doe niet vaak gemeen tegen mensen, maar ik kan het wel als ik wil. :evil:
|
Nee :) in het dagelijks leven ben ik heel vriendelijk, tegen winkel/ov-personeel etc.
Maar ik ben tegen mensen vaak wel eerlijk, ook als ze er totaal niet om gevraagd hebben, en dat kan dan erg lullig overkomen maarja dat is niet mijn probleem. |
Ja.
|
vooral als ik bijles geef.
|
opzich ben ik vriendelijk,
maar als ik mensen niet mag maak ik dat ook wel grondig duidelijk. |
In het dagelijks leven pleeg ik te slapen.
|
Citaat:
|
ligt aan m'n bui, meestal ben ik aardig
|
biatch? nee
maar k vind dat je eerlijk moet zijn, en dat kan soms pijn doen :o |
ja. dat is algemeen bekend (y)
|
Ik ben eigenlijk meer een nerd.
Maar ook wel een klootzak.. |
ik ben een schatje
|
Citaat:
|
ja, al denken mensen meestal van niet :o
|
ja blabla ik geloof er geen reet van.
De vraag kon beter zijn: Wil je jezelf profileren als gemene motherfucker? mensen zijn vaak alleen gemeen als ze ertoe gedreven worden. afgezien van psychopaten natuurlijk. |
ik wil niet altijd een bitch zijn maar ik heb de afwijking om bot en kortaf over te komen. en ook nog eens arrogant (y)
|
tegen bepaalde mensen en wel en als k veel gedronken heb
|
Citaat:
Hey die afwijking heb ik ook (n) Echt irritant want als je me leert kennen ben ik best aardig |
Citaat:
Een andere vraag voor onze lieve forumkindjes: wie heeft lichamelijke en geestelijke pijn veroorzaakt bij een ander die dat niet verdiende? hoi :) |
Ik kan iedereen aan het wenen zetten, ik ben enorm wreed als ik dat wens :cool:
|
hmmmm soms :rolleyes:
|
Mensen merken wel of ik hun aardig vind, maar soms komt dat te bot over en probeer ik dat te voorkomen.
Verder ben ik best aardig :cool: |
ik ben gewoon euh.. niet zo tactisch :bloos:
|
Ik ben over het algemeen wel aardig tegen iedereen. Je moet wel iets heel ergs doen wil ik echt bitcherig tegen je doen/ruzie met je krijgen.
Ja of ik moet super chagrijnig zijn, dan kan ik wel es uitvallen ofzo, maar dat komt niet zo vaak voor. |
Ik ben heel lief en aardig maar als ik iemand niet mag laat ik dat ook duidelijk merken..
en veel mensen vinden me op het eerste gezicht er arrogant uit zien :eek: Maar dat ben ik niet :) |
ja ik kan nogal bot zijn.
|
o ik kan zon trut zijn
maar eigenlijk ben ik stiekem ook wel heel lief |
ik kom sowieso nogal vaak ongenuanceerde en lomp uit de hoek
maar dat is nou juist wat mij zo'n aandoenlijke rakker maakt als ik gedronken heb ben ik helemaal goed in mensen duidelijk maken dat ik ze niet mag (y) |
ja he wat een bitches hier allemaal...volgens mij valt dat in het echt heus wel mee...
|
Nee
|
ja,tegen mensen die ik niet moet kan ik ontzettend sarcastisch en vervelend doen(y)
ook word mij vaak verweten dat ik arrogant ben,maar dat vind ik,mits met mate,geen slechte eigenschap |
Soms wel, soms niet.
Ligt aan mijn nachtrust. |
ik zie dat t hip is om een bitch te zijn.
en aangezien ik niet hip ben, ben ik altijd beleefd en behulpzaam. en zo hoort het ;) |
Citaat:
woo hoo |
Ik heb zo mijn momenten..
|
Citaat:
|
ja ik loop continue iedereen af te zeiken enzo. ik ben zo gemeen!
|
Citaat:
geestelijk heb ik voornamelijk vroeger weleens mijn verbale kunsten botgevierd op onschuldige wezens :o nu alleen nog bij mensen die ik niet moet,en ide verdienen het,en bij mensen die ik te slecht gekleed vind gaan,maar die verdienen het ook :o:p |
soms.....
|
ik roddel alleen erg gemeen, maar daar ben ik niet erg tactvol in.:bloos:
ik kijk erna pas of diegene soms in de buurt staat dus.:o |
soms ben ik wel een gemene *******
ik roddel, maar ik kijk altijd eerst of diegene niet in de buurt is. af en toe kan ik heel arrogant, bitchy en bot doen tegen mensen die ik niet mag. maar tegen winkelpersoneel enz. ben ik wel altijd poeslief! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |