![]() |
Drie-kwarts Broeken
Tegenwoordig is het hier (Nijmegen) nogal in om van die halve sokken te dragen. Dus dat het niet te zien is dat je een sok aan hebt. Nou, het was de laatste dagen redelijk warm dus dan kan een drie-kwarts broek ook weer aan. Nu is mijn vraag wat is mooier? Met of zonder sok (of niet zichbare sok dus) Ik persoonlijk vind die halve sokken niet mooi bij een drie-kwarts broek, dus ik vind met sok mooier, wat vind de rest?
|
Eerlijk gezegd maakt het me niet uit voor sokken mensen aantrekken.
Sokken zijn sokken...of je ze nou helemaal ziet of voor de helft. |
Zoals jij het beschrijft lijkt het me sowiezo allebei niet mooi, maar ik denk dat zonder sokken of met enkelsokjes toch het leukste is.
|
pfff,zoals cem.slut al zei,'k let daar niet op,maar meestal doe ik der sandalen onder :cool: (ZONDER sokken dus)
|
ik heb altijd witte sportsokken aan, en die vouw ik dan om me hak...
tja, je moet het ff zien, maar het staat het vetst ! |
Citaat:
|
gewoon witte "foute" sportsokken heb ik meestal..
en lekker fout hoog opgetrokken :) |
Citaat:
|
Geen gewone sokken, hoor ;)
Halve sokjes of zonder sokke, dus |
witte sokken met de S van sport, LMD
|
gadver, met sok is net zow fout als iemand met sokken aan in zijn sandalen, dat is gewoon echt geen pan!
|
Citaat:
|
euhw gewoon helemaal zonder sok dan...
|
3kwartbroeken zijn cool..
Vooral van die heel wijde met een ketting erin enzo :D:D:D |
ik draag ook driekwarts broeken maar ik doe daar wat hogere schoenen onder. Dus de sokken zie je niet.
Soms wel expres de sokken eronder, als ik mijn gestrreepte kniekousen aan trek.:) |
we leven in een vrij land dus als je er nichterig wilt bijlopen moet je dat vooral doen toch. (ja.)
|
Citaat:
|
Ik vind driekwartbroeken zonder schoenen en sokken het mooist. Op blote voeten dus. Das ook wel zo handig, hoef je ook niet om je sokken te denken enzo.
|
Enkelsokjes (halve sokken dus) of geen sokken.
|
Citaat:
|
hmm, ik woon ook in nijmegen maar ga toch voor de sok....
vind ik leuker staan..... daarbij zitten die halfsokdingen zo irritant en zonder krijg je zweetvoeten... wel een beetje okeje sokken om te zien dan natuurlijk..... |
ik vind die drie-kwart broeken met gewone sokken dus echt geen gezicht. Doe dan van die halve sokken aan, of gewoon blote voeten, maar dan krijg je van die zweetpoten....
|
Citaat:
|
indo's en ook marokkanen hebben die drie kwarts broekek nzonder sokken aan. Ik vind het een beetje raar om als nederlander zo'n buitenlader look over te nemen. Kan aan mij liggen.
|
Citaat:
|
ik draag de laatste tijd eigenlijk helemaal geen sokken meer, vind het niet meer mooi staan, alleen als ik werk heb ik dunne zwarte/grijze sokken aan.
als je een korte/drie-kwart broek aan hebt vind ik het mooier zonder sokken (hangt ook weer van het soort schoenen af) greetz J. |
Citaat:
|
witte, opgetrokken sportsokken vind ik fout. géén sokken is not done i.v.m. zweetvoeten. dus dan worden het de enkelsokjes. voor meisjes dan. want ik zag vandaag een jongetje met die dingen en dat was lelijk. dus bij jongetjes ga ik voor een gewone sok, NIET opgetrokken en NIET wit :) ha. zo.
|
gewoon hoog opgetrokken sokken, het mooist zijn streepjessokken natuurlijk...
|
Kniekouwsen :D
mja ik ga toch voor de oude vertrouwde zeer "foute" sportsok ding :D lekker simpel heerlijk fout :D k bedoel als iets werkt wrom t vervangen ? en mja als je toch zown broek aan wil kan je ook gewoon blote voeten geen schoen en dan op je handen lopen.. toch ?? :D |
Die enkelsokjes vind ik maar irritant zitten. Ik heb altijd gewone sokken aan, of geen, maar dat is echt als ik alleen op blote voeten loop. Met blote voeten in bv. bootschoenen is zo gigantisch kut, je krijgt er blaren van en ontzettende zweetvoeten.
|
Citaat:
|
ik vind zowel driekwartsbroeken als lage sokken gruwelijk lelijk..
|
Ik vind sokken er veel netter uit zien en veel hiegieniser (ik ben dyslectisch).
Als je van die halve sokken draagt dan zie je ze eigenlijk niet dus dan kan je net zo goed geen sokken aan doen!! |
doe maar gewone sokken die je wel ziet, maar dan dus niet hoog opgetrokken
bij meisjes vind ik halve sokken wel mooier |
Citaat:
|
ik vind halve sok juist mooier. vin het echt niet mooi als je de sokken eronder uit ziet komen als je 3/4 broek hebt.
draag eigenlijk altijd van die kleine sokjes.. maakt niet uit onder welke broek |
ik draag wel gewone sokken jah bij driekwartsskatebroeken, gewoon met van die cartoons... alleen dan niet opgetrokken en niet normaal, maar beetje inelkaar geduwd zeg maar.
ik denk dat het afhankelijk is van wat voor 3kwartbroeken... bij skatebroeken kan alles en bij die strakkige broeken tja.. dan halve sokjes. |
ikke doe meestal 3 kwartsbroek meestal zonder of van die kleine sokjes
|
Ik vind het echt eng wanneer jongens een driekwart broek dragen en dan van die lage sokken die je niet zit, en van die enge instappers erbij :(
|
Citaat:
|
Heel veel kinderen in mn klas hebben ook van die korte sokjes. dan zeggen ze: oooh kijk is je ziet haar/zijn sokken 'hahaha schande'
nou wat erg, je ziet iemand ze sokken :rolleyes: :eek: :D |
Uhm..Gwoon 3kwart Overzeas broek met daaronder witte sportsokken en skateschoentjes.
Heb wel halve sokken, maar kvind ze nogal kut zitten. Dan of dus witte sokken of geen sokken. |
Ik vind enkelsokjes (die halve dus :D) veeel mooier bij een driekwartsbroek! Bij sneakers etc dan he!
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Enkelsokkies staan mooier |
Nou ja als ik dan gympen aan heb sla ik m'n sokken om en in m'n kisten kan ik ze normaal laten zitten met een 3/4 broek.
|
Eej!
Nix tegen blootje voetjes op school! Waarom niet? tis geweldig als het heerlijk warm weer is, heb het maandag nog gedaan! Enne verder, doe gewoon die sokken aan! Staat cool met skateschoenen ofzwo |
drie kwarts broeken vind ik ook wel beter (bij mezelf in iedergeval) met enkelsokjes....maar dan alleen als het ene beetje warm is... gewone sokken dubbelvouwen enzo. is niet fijn :p
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |