![]() |
Shall we dance
Heeft iemand enig idee wanneer deze film in de bios draait in Nederland? want wil hem graag zien en in een tijdschrift stond laatst dat hij al uit was, maar op internet staat première februari 2005... dus weet t ff niet meer!
|
|
Thank you!
|
Heb de trailer gezien, lijkt me eigenlijk best een leuke film, met Richard Gere. :)(y)
|
Citaat:
|
Susan Sarandon en Jennifer Lopez spelen er toch ook in? Heb er een stukje van gezien dacht ik, maar nu weet ik het niet zeker meer. Als ik hem zou gaan kijken zou ik het puur om Susan S. doen. Richard Gere vind ik ook niet zo super eigenlijk.
|
Citaat:
Ik vond Richard Gere leuk in Chicago, waarin hij ook danste (&zong) dus misschien dat dit dan juist tegenvalt.. |
Citaat:
Ach ben allang blij dat het Richard Gere is, en niet Kevin Kostner of Mel Gibson. Chicago heb ik jammer genoeg nog niet gezien, zal hem eens een keer huren denk ik. |
De originele versie is prachtig, cultureel gezien is 't ook een stuk relevanter.
|
Citaat:
ik denk dat chicago beter is dan deze, ik zou 'm huren. :) veel zang en dans (uiteraard, tis niet voor niets 'n musical. :p) en gewoon.. vond m leuk. :D |
Citaat:
Maar Chicago heeft ook best wel goeie acteurs dacht ik (Shall We Dance ook wel, maar toch wat minder dan Chicago). Maar ik ga hem gewoon huren (Y). |
Citaat:
Nja.. Catherina eigenlijk ook wel. Hij staat bij mij ook op mn lijstje van must-haves. ;) |
Citaat:
Maar idd, ik vind CZJ ook niet zo leuk, komt misschien ook wel door Michael Douglas :d Maar Renee Zellwegger is zeker ook goed. |
Voor de geinteresseerden, vrijdag a.s. komt de cast van Shall we dance bij Oprah Winfrey.. 15.05 uur op rtl 4
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |