![]() |
Hoe versier je een jongen?
Zeer belangrijke kwestie voor een meid in de kracht van d'r leven (lees: bijna 14). Tips please!
|
"neukuh?" Succes gegarandeerd.
|
:D:D "in de kracht van je leven, bijna 14"?? :D:D
tsja, gebruik de zoekfunctie waarom ben ik hier nog een beetje serieus :rolleyes: |
ga met je barbies spelen, die hebben dat probleem nooit
|
Wat een dieptrieste reacties tot nu toe...
Ja, hoe versier je een jongen? Schenk hem aandacht... laat merken dat je hem leuk vind... probeer oogcontact te maken en te houden, maar ook vooral: doe je niet anders voor dan hoe je bent... |
door gewoon jezelf te zijn!!!
:o |
Ik mag hopen dat 13 niet de kracht van je leven is, want dan zou het vanaf nu alleen nog bergafwaarts gaat :P.
Als je een jongen wil versieren moet je eerst contact met hem maken, door hem aan te spreken (op school in de pauze of op de sportclub na een training, etc). Als jullie een paar leuke gesprekjes hebben gevoerd kun je hem eens vragen om iets met jou te gaan doen; een film zien bijvoorbeeld. Als hij ja zegt, heb je een afspraakje en als dat goed gaat kun je zeggen dat je hem leuk vindt. Als hij nee zegt, dan kun je het misschien een tijdje later nog eens proberen, of een andere jongen zoeken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, geen nuttige tips hier. Alhoewel. Doe alsof 't een kerstboom is, heeft bij mij ooit eens gewerkt. (y) (Zij deed alsof ik 'n kerstboom was en hing slingers rond me :p) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wil zeggen... Ze probeert op een leuke manier duidelijk te maken dat ze tips wil... Doe daar dan niet zo moielijk over... |
Citaat:
Jongens van 13 moet je niet versieren.. jongens van 13 moet je verkering vragen. :) |
Citaat:
Ik doe niet moeilijk, ik vond 't gewoon hilarisch verwoord. |
Citaat:
|
"Hee sletje van me, wat heb jij een lekker kontje!"
Tenminste, zo praten de 13 a 14 jarigen bij ons op school. Waarna ze elkaar flink staan gaan betasten. Dus misschien helpt 't. |
Ik vind dat er best wel wat normaler gereageerd mag worden op de vraag van dit meisje. Net alsof jullie hier allemaal op je 13e nog met je barbie's of he-man poppen speelden. (y)
13 jaar? Probeer een beetje uit te zoeken wat de interesses van de jongen in kwestie zijn zonder dat hij het doorheeft en spreek hem daar 'toevallig' over aan. En wel dingen die je zelf ook enigszins interesseren, het heeft weinig zin om je net ingestudeerde kennis over de Ford Mercury uit 1953 tentoon te stellen, hou het op specifieke bandjes ofzo :). Toont hij wat interesse? Mooi, perfect moment om te vragen of hij vanmiddag wat met je gaat drinken :). Succes :) |
Citaat:
Dat is een van de redenen dat dit topic niet serieus genomen wordt. Maar de belangrijkste reden is toch, geloof het of niet ;), de beginpost. |
Joh, maak je niet druk, je bent 13, nog jaren te gaan. :p
Probeer gewoon een gesprek aan te knopen, als het blijkt dat hij wel geïnteresseerd in je is, dan wat sjansen of zo met hem, knipogen / dansen (bij uitgaan) of zo... |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij beseffen een heleboel mensen hier niet dat 13 echt jong is. Net de basisschool voorbij. En als je even naar haar profiel (en cu2) gaat.. dan wordt misschien ook duidelijk dat het echt nog jong is. Of ik moet een heel verkeerd beeld van 13 jarigen hebben.. maar in mijn ogen zijn ze echt nog jong. En ik ken niemand die op z'n 13e uit mocht. |
Citaat:
In België mag je legaal pas vanaf 16 bij fuiven binnen en op café... Vind dat ze daar dringend eens beter op mogen controleren, al dat klein-kindjesgedoe van 14-jarigen op fuiven, slaat nergens op. :nono: Ik heb eens kindjes tikkertje zien spelen op 'n fuif. :| |
Hehe, toen ik 13 was mocht ik voor de eerste keer naar 'n 'discotheek' in de buurt, da was wel lachen, zo zat als 'n aap na 10 pils :-)
Maar 't was wel 'n übertrieste tent.. Maar verder, meisje, doe normaal, voor je 't weet heb je zo'n gastje gestrikt en hang je ook aan z'n familie vast :-P En lok 'm es mee naar 'n stil plekje ofzo, alleen, en dan lekker romantisch doen...werkt meestal werkt (zover ik de ervaring heb) |
Toen ik van de basisschool afkwam wilde ik ook gewoon direct op stap staat me bij. Toen ik 13/14 was ging ik voor het eerst op stap (niet tot superlaat). Ik geloof dat het nu gemiddeld is dat meisjes op hun 15e op stap mogen.
|
Citaat:
|
waarom zoveel haast op zown jonge leeftijd? :s
op mijn 13e dacht ik niet eens aan jongens :s (Maarjah ik ben een raar, althans dat wordt mij hier op deze site duidelijk gemaakt.) |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag gewoon of-ie een keertje met je naar de bios wil. :) |
Niet.
|
Ah komop mensen, toen ik in groep acht zat had de halve klas verkering. En als je iemand verkering wil vragen, zal diegene toch echt eerst jou aardig moeten vinden, en ervoor zorgen dat iemand je aardig vindt komt neer op versieren.
|
Citaat:
Ik heb altijd de ervaring gehad dat ik vette ruzie met diegene had waar ik later wat mee kreeg :s zal wel aan mij liggen zei tenslotte al dak raar ben. |
Citaat:
Nee joh oke, had eigenlijk moeten zeggen leuke dingen doen bijvoorbeeld dus zwemmen of bioscoop. Maar goed, daar kun je niet gaan dansen. Maar bij zwemmen kun je hem wel proberen steeds onder water te duwen :D |
Citaat:
|
Met mijn zwoele blikken in de discotheek.
Oja. en de moooves |
Ik ben op een originele manier versierd. Op het feestje van een maatje was zijn ex-vriendin (nu de mijne (L) ) ook en die had nogal wat gedronken. Nu kende ik haar al van vroeger maar dat was nogal een haat - liefde verhouding. Opeens stond ze voor me en zei: Ik ben verliefd op je! Vervolgens heeft ze bijna de gehele avond bij me op schoot gezeten en heb ik haar daarna keurig naar huis gebracht waar een boze meoder haar stond op te wachten en ik de straat uit ben gevlucht :D
Daarna nog terug gegaan naar het feestje waar ik het zo lullig vond voor dat maatje dat ik het soort van ontkende.. Maar sindsdien is ze niet meer uit m'n hoofd verdwenen en we zijn nu 6.5 maand samen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*helemaal vlak van het lachen ligt*
In de bloei van je leven.. whahahaha en dan ben je 13. Nou, dan kan je wel doodgaan over 2 jaar, want die bloei is dan wel weer over hoor. Sjongejonge. Ga met poppen spelen en met make-up van je grote zus klieren. |
Citaat:
|
bespring'm en schreeuw dat je'm plat wilt neuken, dat je zn zaad wilt
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(scheelt mij weer typen :cool: ) |
Citaat:
Get a life, als je dat triest vindt. |