![]() |
Nederlans is vol (met onderbouwing)
Ik had een bericht geplaatst met de stelling Nederland is vol!
Nu liepen er een anntal mensen te zeuren, dus zal ik hem even duidelijker maken. Met Nederland is vol wordt bedoeld (voor de domme mensen onder ons ) vol met mensen. Het gaat er dus om of er nog buitenlanders het land in zouden moeten komen of dat we buitenlanders gaan wijgeren. Ik zeg niet dat ik het eens ben met deze stelling, maar dit is onze stelling, dus daar kan ik niks aan veranderen.. Dus nu zou ik graag seriueze antwoorden hebben. Oh ja btw de stelling hadden we al voor de moord op theo van gogh dat heeft er dus niks mee te maken. |
Zonder buitenlanders zou de bevolking in een rap tempo vergrijzen
|
Die toevoeging ook "(met mensen)"... :D
Dacht je dat wij dachten dat het over koeien ging ofzo? :rolleyes: |
|
Nou ik had al eerder deze stelling geplaatst, maar dan met alleen Nederland zit vol en toen kwamen er van die replies met: waar vol mee? met polders? met wegen? met koeien? dus ik denk laat ik nu maar voor de domme mensen onder ons mensen erbij zetten
|
Citaat:
Misschien moet je eerst eens een tijdje rond kijken op dit forum, zodat je beter aanvoelt wat voor topics wel zin hebben en wat niet. |
Nou dan reageer j toch lekker niet! Ik hoopte dat er hier misschienmensen waren die hier seriues antwoord op konden geven zodat ik weer iets verder kom, maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn.
|
Ik heb maar gestemd, maar wijgeren? Schaam je diep. :o
|
Citaat:
|
Natuurlijk is nederland niet vol. Het schijnt dat de wereld geen dak heeft, dus kunnen we heel hoog doorbouwen...
|
Citaat:
een flat neemt evenveel grond in beslag als een laagbouw wijk. nouja, volgens de huidige regelgeving in NL dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
natuurlijk kunnen er mensen bij, totdat het ong. 1 persoon per 1m2 is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als we nu de varkens in flats zetten, dan hebben de mensen wat meer plek :P
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Jah of we zetten die koeien op de enorme daken die we dan overhouden... Als ik over Vice City heenvlieg, zie ik daar best wel een mogelijkheid... |
Ik weiger en jij wijgert.
|
nou, de 'onderbouwing' geeft denk ik wel recht op de paar extra uurtjes die deze thread langer open is geweest dan zijn voorganger, maar ik zou zeggen: discussiewaarde 0 -> slot erop
|
Waarom is iedereen er zo bang voor dat 90% van de mensen naar 90% van het geld komt? Lijkt mij vrij eerlijk eigenlijk.
In Nederland kun je trouwens niet zo vreselijk hoog bouwen: grote delen van het land zijn daar te drassig voor. |
het valt allemaal wel mee, als we gewoon een paar van die overschot golfveldjes bebouwen kan er weer wat bijgebouwd worden
|
ach het is niet vol, ga eens willekeurig een lange rit met de trein maken.. plek zat op die lelijke boerenveldjes..de instroom van allochtonen is trouwens ook fors gedaald en die zal waarschijnlijk ook verder dalen.. Er komt nu een fikse vergrijzing van oudjes en die gaan dus ook binnenkort dood..dus op dit moment is er ruimte zat..
|
Nee, Nederland is niet vol. Sterker nog, als het aan mij ligt komen er meer allochtonen naar Nederland dan nu het geval is.
|
Nederland is niet vol, maar wel druk op zaterdagmiddag.
|
Citaat:
Ach en wat is vol. In de achterhoek is het nog lekker rustig. Alleen de Randstad....ben blij dat ik daar niet woon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat iedereen wel liever in een rustigere omgeving zou willen wonen maar aan de andere kant heb je ook je vrienden dicht in de buurt, grote kans op werk en je maakt ook weer veel mee. |
Citaat:
En ik weet nog zo net niet of ik wel dingen wil meemaken. Alleen de kans op werk is inderdaad minder. |
Citaat:
|
Nederland is vol... met domme mensen.
|
Citaat:
|
Het is niet "vol" maar het wordt steeds "voller" naar mijn mening. Vol, is een land nooit, totdat er geen milimeter grond of lucht meer over is.
Verder denk ik dat als je graag serieuze reactie's wilt, je eerst serieus wat gaan doen aan je typvaardigheid, dan wordt je serieus genomen en heel misschien krijg je dan ook wel serieuze reactie's als je stelling goed onderbouwd is, want dit is natuurlijk een hoop koeiestront wat argumentatie betreft. |
nee, nederland is niet vol. weleens in friesland of brabant geweest ? weleens die enorme groene vlaktes gezien (ook bekend als 'weiland') ? wist je dat er voor elke inwoner van nederland drie koeien rondlopen ? wist je dat dit een nutteloze vraag is ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland is - in vergelijking met andere landen - een zeer dicht bevolkt land. Je kunt dus wel spreken van een 'vol' land.
Of er nog mensen mogen worden toegelaten, das een hele andere zaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zolang als de vvd en die nieuwe rijken, golfveldjes blijven klussen, en een tuin ter grootte van 2 voetbalvelden hebben, is nederland niet vol, en dit is ook meteen mijn onderbouwing
|
zolang er plek is voor mensen die 'nederlands' schrijven i.p.v. nederland is nederland niet vol.
|
Geografisch gezien in Nederland verre van vol...maar ik vind et vol genoeg...niet dat we de grenzen dicht moeten smijten ofsow, maar mensen ontmoedigen om veel kinderen te krijgen...zijn nog zat mensen die meer dan 3 kinderen krijgen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja veel te vol. ik kan amper m'n benen strekken (n) :| :nono:
|
Citaat:
dat was toch mooi geweest, was dit vervloekte ras eindelijk ook eens uitgestorven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |