![]() |
Combi Kak/Skate
Hi
Ik probeer de laatste tijd steeds meer een stijl te ontwikkelen :p , dmv. een combinatie van skate en kak, vinden jullie dat dat kan, eruit ziet, of wat dan ook? |
:rolleyes:
|
nee dat vind ik lelijk
|
Dat zie je inderdaad niet zoveel! :cool:
|
Wow, gedurfd :eek:
|
nou ik weet het niet hoor :eek:
|
wat geil :eek:
|
hitsig juist! :eek:
|
dan moet je de juiste hoeveelheden kak en skate erin stoppen :eek:
|
Ja rr hitsiiiig
|
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Miss Fubu combineren met een Tommy Hilfiger polo en Van Bommel broques?
Lijkt me trouwens vrij moeilijk skaten op broques http://www.fuuse.com/chatterblock/images/unsure.gif |
wow dat is echt nog nooit eerder gedaan.
maar k moet zeggen dat t er wel leuk uitziet.:) |
mijn bijna vriendje (HAHA) van een paar jaar terug droeg skatebroeken met polo's en timberlands en hij skate.
verzin maar wat anders (y) |
dat is echt niet nieuw, maar wel lelijk
|
daar is toch niets nieuws aan?
|
Citaat:
|
HmM :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
naja het kan leuk zijn denk ik, hangt er maar net vanaf watvoor soort skate kleding enzo. |
kak??
volgens mij is kak bij ons toch iets anders dan een kledingsstijl. Maar eender welke cross-over van stijlen... ach, doe waar je zin in hebt. Als je echt origineel wil zijn kost het je ofwel veel geld (confectie =/= origineel), ofwel moet je het zelf maken. |
Wat is kak en wat is skate...
Als ik iop de winkels moet afgaan doe ik dat ook, maarja,, |
Waarom niet, draag t toevallig vandaag ook.
Een grijze skate broek, witte blouse met zwart t-shirt eroverheen.. Maar hoorde net dat een tshirt over je blouse in de mode is.. ik had geen flauw idee. Maar ik vind t lief, zeker bij een jongen! |
Dat is cool, een carhartt broek, met daaroverheen een flex Tommy overhemd. :cool:
|
Citaat:
Echt waar, allstar's, iets wat wijdere skatebroek, en dan een strak tommy of RL polo-tje met strak kraagje. Als het kan een verdwaalde surfersketting. Ja, als ik André van Duin was, zou ik ze allemaal mee naar huis nemen :bloos: |
zoiets heet studentiekoos:D
|
Mjah das duidelijk niet nieuw..
Laats een baggy skatebroek (die ik eigenlijk altijd aan heb :p).. En een roze Ralph polo :D.. Nog net geen kraagje omhoog.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat betekent dat je een latente pedofiel bent veel suces er mee dus |
Citaat:
|
Heb het een keer gezien. Een skatebroek met een polo, ik vond het wel stoer. :cool:
|
Vreselijk.
|
baggy broek met polo en klaar is kees
|
Citaat:
|
oh das zo dat je zo strakke broek aan hebt en dan spikeband met tienduizend armbandjes ofzo?
|
Nou... ik vind het geen geweldige combi. Maar ja, als jij je er prettig in voelt houd ik je absoluut niet tegen!
|
Citaat:
|
Eigenlijk droeg ik een tijd terug zelf ook wel een zwarte skatebroek met een zwarte kraagje shirt erboven :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, een skater met n polo aan kan wel hoor :) :) , maar je moet lekker aandoen wat je zelf wilt, wat maakt t uit of iemand het leuk vindt of niet.
|
kak? heb je dan overal schijt aan?
(flauw) |
Citaat:
|
ja man
deed ik eerst ook ^_^ skatebroeken met poloshirts :D nu ben ik old skool (y) |
jeetje, jongen toch..
|
DAt is vet! combi, kak en skate.
Neem een lief bloemenshirtje. (of weet ik veel) jaren70-80 bijv. en doe daaronder een vette overseazzzzz broek aan.. (natuurlijk wel skateschoenen eronder... puntlaarzen staan dan voor geen meter ;) (bij de vrouw dan ofcourse) |
Citaat:
nee serieus ik vind het niet mooi. |
Citaat:
|
''kak/skate'' zie je al veel. tis tegenwoordig moeilijk om een eigen stijl te hebben. binnen no-time loopt er iemand aan de andere kant van nederland met hetzelfde soort outfit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |